Sytze,Nergens zeg ik dat mijn situatie een bewijs is!!!
Ik zou echt heel graag zien dat mijn situatie eens door gedegen onderzoek bewezen werd.
Juist door dat voor mij onomkeerbare van die chemocastratie hangt dat ontbreken van testosteron als een extra
vraagteken boven mijn huidige positie.
En hoewel ik daar naar eigen gevoel invulling aan kan geven ben ik realist genoeg om te beseffen dat niet iedereen daarin zomaar
mee zal gaan.
Wat ik zeg, is dat dit juist door mij zichtbaar wordt als een bestaanbare mogelijkheid.
En dan zou het doodzonde zijn voor mensen die daar in hun leven heel veel aan kunnen hebben als dit niet wordt gezien.
Ook jou positie is uniek. Daarbij vind ik de manier waarop er naar je wordt gekeken en hoe er over je wordt geoordeeld
alles behalve fris. Want ondanks je fouten weet ik wel zeker dat er ook in Eindhoven heel wat grotere monsters rondlopen.
Maar dan vind ik nog dat van Beek in elk geval een keer een ander geluid die maatschappij ingooit.
Dat is op zich al moeilijk genoeg.
Zie je dus ook her en der aan de reacties. Als hij het daarbij ook nog expliciet voor jou was gaan opnemen,
dan had hij mogelijk beter helemaal zijn mond kunnen houden.
Wat betreft die positieve berichten over jou,... ik weet het niet Sytze
Laat je niet stangen. Ik bedoel, daar is gvd ook wel heel weinig ruimte voor.
Er zullen heus meer mensen zijn die dat zo ervaren, mogelijk ook dhr van Beek.
Toch zal ik die ruimte waar m.i. mogelijk nemen.
Daar knok ik ook voor. Op Spitsnieuws verstevigd mijn positie. Op Trouw ben ik even verrast door de nuance.
Tja en nu.jij, daar kan Sophie je ook veel over vertellen.
Daar lukte het me keer op keer om in die discussie voet aan de grond te krijgen en vervolgens werd weer een account gesloopt
door die moderatie daar. Dat heeft met een discussie platvorm helemaal niets te maken.
Dat zieke sfeertje daar wordt beheerst door die redactie.
Als ik niet onder mijn eigen naam mag posten, dan houdt het voor mij nu wel een beetje op.
Welk heil heeft het om me in die ruim 800 reacties te gaan verdiepen en me daar emotioneel mee te belasten
als de sfeer van dat hele forum toch al vaststaat en enige andere inbreng duidelijk ongewenst is.