Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 24 Feb 2019, 04:42

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
Unread postPosted: 12 Sep 2011, 07:23 
Site Admin

Trouw

de Pers

Nu.nl

Quote:
Het hardere klimaat tegenover pedofilie drijft deze mannen in een isolement en dat vergroot juist de kans
dat ze de fout in gaan.
Dat zegt seksuoloog Erik van Beek vandaag in Trouw.

"Het is allemaal bedoeld om kinderen te beschermen, maar het werkt averechts", zegt Van Beek.
"Het brengt deze mannen in een isolement. Een veroordeelde pedoseksueel gaat juist sneller weer de fout in
als hij geen contact kan hebben met volwassenen.
Veel spanning en frustratie komt er dan uit in de vorm van seksualiteit, in zijn geval met kinderen.
Bovendien zorgt een oververhit klimaat voor heftige reacties bij ouders van slachtoffers en bij andere betrokkenen.
En naast het misbruik zelf kunnen ook die heftige reacties schadelijk zijn voor een kind."

De Groningse seksuoloog Jelto Drenth raadt mannen met pedofiele gevoelens aan dat maar aan niemand te vertellen,
ook als ze nog niets hebben gedaan met die gevoelens.
"Voor je het weet, gaan er verhalen over je rond. Het lijkt me verschrikkelijk: mensen met deze gevoelens
kunnen nergens terecht."

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Sep 2011, 09:39 

Heb ik dan ECHT een afwijking?

Al die verhalen sluiten helemaal niet an bij mijn werkelijkheid.

Als iemand hard word aangepakt dan ben ik het wel, denk ik zo.

En waarom reageer ik dan helemaal niets af op kids?

Ik reageer me alleen maar af op alwetende vieze mannetjes.

"Deskundigheid" is ver te zoeken in dit land.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Sep 2011, 10:04 

http://riconieuws.wordpress.com/2011/09 ... -misbruik/

Vol verbazing las ik vandaag een ‘stukkie’ in kwaliteit krant Trouw ‘harde aanpak pedofiel schaadt kinderen juist’ daarbij stond nog dat pedofielen de weg naar de hulpverlening niet kunnen vinden. Ooit bij stil gestaan dat de anti’s de zogenaamde zorgverleners zelf de kanker van de maatschappij zijn? Wij pedofielen hebben geen hulp nodig, jullie hebben hulp nodig huisslijkgeweld kinderen

Hulp van een maatschappij dat ons liever dood ziet hoe geloofwaardig zijn jullie mongolen nou? Is het niet raar dat alleen wij pedofielen hulp nodig zouden hebben? Wij slaan geen kinderen dood, wij rijden geen kinderen dood, wij laten kinderen niet verhongeren, jullie daarin tegen wel. Wij zijn bezorgd om onze kinderen! dat hadden ze in mijn tijd moeten zeggen toen mijn moer zelf de grote fascist was.

Lol bijkomend dat elke vader met een dochter in een ontiegelijk isolement zit, zijn natte dromen kan hem niet weerhouden zich toch aan zijn dochter te vergrijpen. En dat wordt dan pedofiel genoemd, jullie mogen het wordt pedofiel niet eens gebruiken! Fascisten koppelen pedofilie altijd aan seksueel misbruik, jullie hebben het recht niet voor mij in te vullen of ik hulp nodig heb, jullie hebben hulp nodig, of pleeg euthanasie hebben we dat ook weer gehad en kunnen we verder met de normale wereld waar liefduh prioriteit is!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Sep 2011, 14:13 

Erik van Beek net gesproken en gevraagd waarom ik al twee jaar kan rondzwerven, zonder in de fout te gaan.
Is zijn stelling dan toch niet overstuurd?

"Ik wil een ander geluid laten horen in deze hetze", aldus van Beek.

Ja dat las ik dus.

Hij zal zich in de toekomst genuanceerder uitlaten.

Hartelijk dank meneer van Beek, u heeft de mensheid weer lekker tegen me opgezet met dit soort uitspraken.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Sep 2011, 17:33 

sytze wrote:
Hartelijk dank meneer van Beek, u heeft de mensheid weer lekker tegen me opgezet met dit soort uitspraken.

Uhh,
Had je dat niet zelf gedaan???

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Sep 2011, 17:34 

Nee, hoezo?

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Sep 2011, 01:51 
Site Admin

Mooi als ze de waarheid TROUW blijven.
In de reacties op het forum van trouw verscheen een "kinderrechtenactivist" met de opmerking dat ene Jean Op den Kamp
onder toezicht staat van de reclassering en dat diezelfde dag en nacht op het internet kan zitten, blijkbaar zonder toezicht.
Nu kennen we die kinderrrechtenactivist, voormalig zelfbenoemd kinderombudsman beter onder de naam Jos Aalders.
Hij hoort bij die bromfietsbende die het leuk vindt om pedofielen in hun eigen huis de stuipen op het lijf te jagen.
Maar dhr Aalders heeft intussen wel degelijk van Jean Op den Kamp gehoord en moet meer dan bewust van zijn
dat die opmerking over reclasseringstoezicht een pertinente leugen is.
Een bewust gekozen onwaarheid om dingen rondom mij in een verkeerd licht te plaatsen.
Mijn antwoord aan hem staat er, ik krijg zelfs complimenten.
Het grootste compliment, minder zichtbaar nu, komt mogelijk van de redactie.
Bedoelde posting van de kinderrechtenactivist is, na vermelding door mij van deze feiten (dus ook dat het Jos Aalders betreft
en hij op de hoogte is van mijn situatie) keurig verwijderd door de moderatie.

Proost Jos, zoals ik daar al zei, zet je eigen naam er eens bij. En besteed eens wat van die tijd die ook jij dag en nacht hebt
aan een betere relatie met je eigen kind. Een beetje minder agressie en branie en wat meer menselijk gedrag zouden wel eens
de weg kunnen betekenen naar een verbeterd contact met je eigen vlees en bloed.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Sep 2011, 03:24 
Site Admin

sytze wrote:
Erik van Beek net gesproken en gevraagd waarom ik al twee jaar kan rondzwerven, zonder in de fout te gaan.
Is zijn stelling dan toch niet overstuurd?

"Ik wil een ander geluid laten horen in deze hetze", aldus van Beek.

Ja dat las ik dus.

Hij zal zich in de toekomst genuanceerder uitlaten.

Sytze,

Die meneer van Beek heeft het erover dat mensen in een isolement worden geplaatst.
Voldoet jouw situatie daar niet aan?
Hij wijst er -in mijn ogen terecht- op dat de kans op nieuwe fouten dan juist groter wordt. Mensen kunnen sneller in herhaling vallen.
Hij heeft het over de kans dat, nergens over een moeten, of over een vaststaand feit.
Dat jij blijkbaar in die twee jaar van absurd isolement niet opnieuw die fout bent ingegaan, dat is heel positief.
Verdient ook zeker aandacht.
Maar van Beek bracht op zijn manier wel degelijk eens een ander geluid en nergens zie ik dat hij intenties had
om de mensheid op te zetten tegen de persoon Sytze V.
Als hij dan ook nog beloofd om zich in de toekomst genuanceerder te uiten, juist om dit soort misverstanden te voorkomen,
dan vind ik je kritiek richting hem toch een echt zwakte bod.
Alsof die hele maatschappij en zijn woorden om één persoon draaien

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Sep 2011, 06:06 

Jean,

ach alles is betrekkelijk, maar als Koos Postema in zijn radiocolumn hetzelfde verhaal vertelt en daarbij dus wel Sytze van der V. noemt en vervolgens komt van Beek met zijn mening ( hij is overigens niet de enige die zich zo in de media uit, waarbij dit soort uitspraken vaak gedaan worden in items die over mij gaan) dan is het niet onlogisch dat ik dat ook op mezelf betrek.
Zeker waar de oppergod van de reclassering Sjef van Gennip dit ook op deze manier in de media gooit.
(overigens ligt mijn contact met de reclassering weer stil, mijn recl.man zit overspannen thuis n.a.v. de afgelopen week en zijn baas durft geen contact met mij meer te hebben sinds zijn gepubliceerde smsjes).

En waar ik al twee jaar niet meer gezien word als "mens", maar als de "eindhovense pedo", dan wel "het monster van eindhoven", betrekken veel mensen dit soort goedbedoelde "waarschuwingen" nu eenmaal juist op de pedo's die ze menen te kennen.

Waardoor mijn kansen alleen maar kleiner worden.

Quote:
Dat jij blijkbaar in die twee jaar van absurd isolement niet opnieuw die fout bent ingegaan, dat is heel positief.
Verdient ook zeker aandacht.

Ja, jammer alleen dat die aandacht er dus juist NIET komt en in hoeverre "bewijst" mijn situatie de onjuistheid van de stellingen van deze deskundigen?

Je beweert dat jouw situatie een bewijs is, waarom de mijne dan niet?

En als je tijd over hebt: op nu.jij staan inmiddels 838 reacties.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Sep 2011, 08:02 
Site Admin

Sytze,

Nergens zeg ik dat mijn situatie een bewijs is!!!
Ik zou echt heel graag zien dat mijn situatie eens door gedegen onderzoek bewezen werd.
Juist door dat voor mij onomkeerbare van die chemocastratie hangt dat ontbreken van testosteron als een extra
vraagteken boven mijn huidige positie.
En hoewel ik daar naar eigen gevoel invulling aan kan geven ben ik realist genoeg om te beseffen dat niet iedereen daarin zomaar
mee zal gaan.
Wat ik zeg, is dat dit juist door mij zichtbaar wordt als een bestaanbare mogelijkheid.
En dan zou het doodzonde zijn voor mensen die daar in hun leven heel veel aan kunnen hebben als dit niet wordt gezien.

Ook jou positie is uniek. Daarbij vind ik de manier waarop er naar je wordt gekeken en hoe er over je wordt geoordeeld
alles behalve fris. Want ondanks je fouten weet ik wel zeker dat er ook in Eindhoven heel wat grotere monsters rondlopen.
Maar dan vind ik nog dat van Beek in elk geval een keer een ander geluid die maatschappij ingooit.
Dat is op zich al moeilijk genoeg.
Zie je dus ook her en der aan de reacties. Als hij het daarbij ook nog expliciet voor jou was gaan opnemen,
dan had hij mogelijk beter helemaal zijn mond kunnen houden.

Wat betreft die positieve berichten over jou,... ik weet het niet Sytze :?: :roll: ;) :lol: :lol:
Laat je niet stangen. Ik bedoel, daar is gvd ook wel heel weinig ruimte voor.
Er zullen heus meer mensen zijn die dat zo ervaren, mogelijk ook dhr van Beek.
Toch zal ik die ruimte waar m.i. mogelijk nemen.
Daar knok ik ook voor. Op Spitsnieuws verstevigd mijn positie. Op Trouw ben ik even verrast door de nuance.
Tja en nu.jij, daar kan Sophie je ook veel over vertellen.
Daar lukte het me keer op keer om in die discussie voet aan de grond te krijgen en vervolgens werd weer een account gesloopt
door die moderatie daar. Dat heeft met een discussie platvorm helemaal niets te maken.
Dat zieke sfeertje daar wordt beheerst door die redactie.
Als ik niet onder mijn eigen naam mag posten, dan houdt het voor mij nu wel een beetje op.
Welk heil heeft het om me in die ruim 800 reacties te gaan verdiepen en me daar emotioneel mee te belasten
als de sfeer van dat hele forum toch al vaststaat en enige andere inbreng duidelijk ongewenst is.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC