Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 20 Apr 2019, 14:32

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 14 Sep 2011, 20:20 
'Motorclubs bijna altijd crimineel'

Laatste update: 14 september 2011 20:55 info.

AMSTERDAM - Leden van motorclubs vertonen vrijwel altijd crimineel gedrag. Dat is een van de conclusies die de politie trekt in een intern rapport over de Hells Angels en andere motorclubs.
Bron : http://www.nu.nl/binnenland/2615790/motorclubs-bijna-altijd-crimineel.html
ImageEn dat terwijl juist motorrijders zich volkomen onbaatzuchtig inzetten voor het beschermen van kinderen. Wij staan bij die monsters van pedofielen voor de deur, zoeken de slachtoffers op. Dat mag gvd ook wel een keer gezegd worden.
Mag ik hopen dat dit bericht blijft staan. Dan kunnen we tenminste goede vrienden blijven.
Het is erg genoeg dat justitie elke keer achter ons aanzit.
Maar als ze zelfs de H.A. niks kunnen maken dan is het toch wel een enorm zwakte bod van politie en justitie om een hele groep zomaar te criminaliseren en ons als asociaal weg te zetten.
Dat ze liever wat aan die onmensen doen, die kinderneukerds.
Die opper pedo hier, ex-pedofiel, zal toch zelf ook wel begrijpen dat geen mens dat gelooft.
Eén welgemeend advies, blijf met je poten van kinderen af mensa 4462, goed begrepen
J A

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Sep 2011, 20:26 
Voor alle duidelijkheid
Quote:
De hersenen van mensen die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen werken anders dan die van andere volwassenen. . Daarbij is pedofilie een geaardheid, en die kun je ook niet met hulpverlening maar zo even veranderen. . Want een geaardheid is een constante behoefte aan één bepaald geslacht of beide geslachten, een aangeboren drang die altijd aanwezig is.
J A

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Sep 2011, 21:03 

Mensen die zich op deze manier uiten, wil ik zeker niet tot mij "goede vrienden" rekenen.

Blijkbaar hebben motorrijders behalve crimineel gedrag ook een groot gebrek aan beschaving, respect en het vermogen tot nuanceren.

Neem aan dat dit een braaksel van Jos Aalders was.

Fijn dat hij zelf al aangeeft crimineel gedrag te vertonen door mensen lastig te vallen,
uiteraard met een grote groep, want alleen is het niet zo'n held!

Overigens werken de hersens van motorrijders ook anders dan die van automobilisten.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 15 Sep 2011, 07:33 

Welkom in 2011, waarin we terug gaan naar de tijd waarin barbaren nog leefden. We nemen u mee naar 1120 waar heer J Aalders het hoofd vormt van een organisatie genaamd ‘wij zitten zonder hobby’ Samen met zijn kameraden rijdt hij per kameel huisjes voorbij om daar vervolgens de mensen te intimideren en haat te verspreiden jegens personen waar heer Aalders geen kaas van gegeten heeft. Bij elk huisje laat heer Aalders kinderen achter op de kameel zodat zij toch een leuke dag hebben. Heer Aalders schreeuwt via een onbekend voorwerp allemaal leuzen en moralistisch gebrabbel, naar de bezoekers van het evenement.

De dagen daarop volgt een golf van geweld aan het huis van Marthijn Uittenbogaard.

Elk ‘steen’ wordt gemeld in de lokale krant met vele reacties van Jos Aalders met als doel overal dezelfde reactie neer te zetten Reactie en dat zelfde zagen we ook terug op het forum van (omroepmax) Hollands-zaken. Een paar dagen voor en na de uitzending zag je deze kwal op deze fora,s met geheeld de zelfde reactie. Ik denk dat Aalders en zijn sympathisanten een hobby moeten zoeken wat niet direct met mensen te maken heeft.

Deze debielen doen het niet om Marthijn of pedofielen, hun zien hun kans om populair te zijn bij de vrouwtjes? Kindertjes? hypocriet kut volk

http://www.youtube.com/watch?v=I7hQN4Amaeg&feature=player_embedded

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 15 Sep 2011, 14:45 
Site Admin

de Motorrechtenactivist wrote:
'Motorclubs bijna altijd crimineel'

Laatste update: 14 september 2011 20:55 info.

AMSTERDAM - Leden van motorclubs vertonen vrijwel altijd crimineel gedrag. Dat is een van de conclusies die de politie trekt in een intern rapport over de Hells Angels en andere motorclubs.
Bron : http://www.nu.nl/binnenland/2615790/motorclubs-bijna-altijd-crimineel.html
ImageEn dat terwijl juist motorrijders zich volkomen onbaatzuchtig inzetten voor het beschermen van kinderen. Wij staan bij die monsters van pedofielen voor de deur, zoeken de slachtoffers op. Dat mag gvd ook wel een keer gezegd worden.
Mag ik hopen dat dit bericht blijft staan. Dan kunnen we tenminste goede vrienden blijven.
Het is erg genoeg dat justitie elke keer achter ons aanzit.
Maar als ze zelfs de H.A. niks kunnen maken dan is het toch wel een enorm zwakte bod van politie en justitie om een hele groep zomaar te criminaliseren en ons als asociaal weg te zetten.
Dat ze liever wat aan die onmensen doen, die kinderneukerds.
Die opper pedo hier, ex-pedofiel, zal toch zelf ook wel begrijpen dat geen mens dat gelooft.
Eén welgemeend advies, blijf met je poten van kinderen af mensa 4462, goed begrepen
J A

Wat ontzettend aardig dat u ons forum komt binnenvallen en maar meteen mensen lukraak begint aan te vallen. Het had u gesiert eerst eens te kijken en te lezen voor u besloot dan iets neer te gooien. Evengoed blijft uw artikel staan. Al was het alleen maar om te laten zien hoe stom mensen kunnen reageren als ze iets bedenken.

Helaas doet u hier ook een hele groep mensen een slechte naam geven buiten u zelf, namelijk de motorrijders die helemaal niet samen met u in 1 zin genoemd willen worden. Het is zo ontzettend makkelijk om slachtoffers te maken J A.

Mvg.
Sophie Tulp

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 16 Sep 2011, 01:43 
Site Admin

Beste J A,

Mag ik schrikken? Je zult zo'n bende lievertjes maar op je nek krijgen.
Ik heb me even moeten bedenken met mijn reactie. Zou ik niet liever wegkruipen in een hoekkie en verder,
stilletjes mijn mond houden.

Nee joh, ik ga je een compliment maken !
Je schrijfstijl en je herhaalde tekstblokken zijn zo verrekte herkenbaar, ze geven je persoonlijkheid weer.
Deels dan.
Ze laten dat stukje J A zien wat jij durft te tonen. Je profileert je aardig. Of onaardig 't is maar hoe je het bekijkt.
Maar net zo goed als die motor tussen je benen, maakt ook dit gebulder dat mensen je niet echt zien.
Wil je dat eigenlijk? Durf je dat wel aan? Of is dit hele gedonderstraal van je een soort van compensatie gedrag
omdat je anders je zwakke kanten laat zien. Of misschien wel juist wat jij als 'den mensch' zwakke kanten ziet.
De kans is groot dat je niet alleen jezelf tot slachtoffer maakt van je verstoppertje spelen.
Quote:
Het is zo ontzettend makkelijk om slachtoffers te maken J A.

Hoe veilig ben je eigenlijk achter die farce, die beeldvorming van schreeuwen en bulderen.
Als het niet echt is,... dan is het namaak. Een stukje uiterlijk vertoon zonder menselijke inhoud, meer zien we niet van je.
En namaak is makkelijker na te maken dan echt. Als jij niet jezelf bent, dan zou je zomaar iemand anders zijn.
Een ander zou zomaar jou kunnen zijn.

Wil je nog een groter compliment?
Laat me dan beginnen met een vraag:
Was jij het wel J A die dit topic hier neer plempte?
Persoonlijk zie ik je daar namelijk niet voor aan. Vreemd misschien, want je gooit je bagger overal neer waar je maar punten
denkt te kunnen scoren. Maar iets houdt jou tegen om dat hier te doen. Tuurlijk kun je dat met veel branie achter
de noemer 'minachting' verstoppen.
Weet dan op voorhand dat ik je niet geloof.
Je gebulder, je dikke bromfiets, ach J A toch, wat verstop je eigenlijk?

Jij was het niet J A!!! Ik was het die hier een spiegeltje van jouw gebulder neerzette.
Als jij geen inhoud, geen menselijk gezicht gaat meegeven aan je kruistocht, dan zul je toch gaan ervaren
dat je nooit een orgineel bent, maar slechts een aftreksel.
En hoe makkelijk dat dat te kopiëren valt blijkt wel duidelijk als ik hier mijn eigen mensen op een dwaalspoor kan zetten.
Het is niet nodig om dit stiekem te doen. Er zijn al genoeg nepaccounts in dit wereldje.
Ik heb daar weinig waardering voor. Maar dat ik dat laagje afgebladderde verf wat jij glanslak noemt makkelijk
kan overnemen zul je waarschijnlijk in de toekomst vaker gaan zien.
Dan kom je me tegen als:
* Jean Op den Kamp als de "motorrechtenactivist" J. A. *

p.s. Mag ik ook eens een keer achterop. Ik rijd al 34 jaar motor, meestal geleend met geleende kleding. Maar dat is zo onherkenbaar.
Van A naar B, of alleen maar van A naar A vanwege een "verzetje".
Maar een keer achterop bij zo'n echte vent met zo'n bulderende machine lijkt me prachtig.
Dan voel ik me vast weer een klein jochie.
Als je je handen maar thuis houdt.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 16 Sep 2011, 09:19 
Site Admin

Jean, lees mijn reactie nog maar eens een keer en mogelijk nog een keer of wat.

Meer heb ik hier niet over te zeggen.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 16 Sep 2011, 09:50 
Site Admin

Sophie Tulp wrote:
Jean, lees mijn reactie nog maar eens een keer en mogelijk nog een keer of wat.

Meer heb ik hier niet over te zeggen.

Dat is dan erg weinig Sophie.
Er staan namelijk nogal wat dingen in mijn geintje.
Over beeldvorming rondom motorrijders, waar ikzelf ook toe behoor.
Over beeldvorming door politie met negatieve uitlatingen juist nadat ze het via de rechter niet konden waarmaken.
Over beeldvorming en hoe snel we die op pikken als ze ons wordt voorgehouden.
Over de beeldvorming die er ontstaat rondom een persoon doordat hij/zij regelmatig de aandacht vraagt voor een bepaald onderwerp.

En misschien mis je wel dat stukje beeldvorming inzake J A. Want er wordt wel degelijk gezocht naar de mens erachter.
Die mens waarvan niet verwacht wordt dat hij een dergelijke posting op BT zou zetten.
Of was het jullie beeld van hem dat anders was dan het mijne?

Denk je dat ik met J A problemen krijg als hij dit topic leest?
Ik heb een zekere meneer met die zelfde initialen openlijk al wel meer onder zijn snor gewreven.
Zou ik BT nodig hebben om dan hier ongezien met deze posting te komen?

Als jij er niet meer over te zeggen hebt, dan duidt dat er waarschijnlijk op dat je hebt verzuimd om dat advies
wat je inzake dat lezen zo glansrijk aan mij weggeeft voor jezelf te gebruiken.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 16 Sep 2011, 14:11 

als ik sophie was zou ik nu dit hele topic verwijderen.

en jean,
wordt eens volwassen!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 17 Sep 2011, 00:18 
Site Admin

sytze wrote:
als ik sophie was zou ik nu dit hele topic verwijderen.

en jean,
wordt eens volwassen!

Ja, misschien is dat wel een goed idee.
Dat eerste dan wel te verstaan; het topic verwijderen.
Want is het verder nog zinvol om volwassen te willen worden, als volwassen zijn betekent, dat je elke mogelijke kritiek
over de manier waarop anderen worden beoordeeld (en afgerekend op de eenzijdige kant van hun woorden),
maar gaat verwijderen, omdat het niet in je plaatje past of omdat het de pet te boven gaat.

Die J A trekt een harde lijn en van enige bereidheid tot discussie lijkt geen sprake.
Dan mag het zo verstandig (volwassen) lijken om hem de rug toe te keren en hem in zijn sop te laten gaarkoken.
En daar staan ze dan, als "volwassenen", lijnrecht tegen over elkaar en de dialoog ontbreekt. Zo vormen zich groepen,
die elkaars standpunten niet eens meer aanhoren, laat staan begrijpen.
De voedingsbodem voor een hetze: Ieder zijn eigen gelijk.
Als ik naar mensen met een andere mening zo volwassen was geweest, dan had ik mijn baan niet lang behouden
na het verspreiden van die brieven.
Als ik in dat "vuurgevecht" op het nu.jij forum destijds keihard op mijn punten was blijven hameren, en niet gelijktijdig
op zoek was geweest naar de mens achter de reacties, dan had ik Sophie nooit gevonden.
Onder geen voorwaarde zal ik J A dus negeren, en ik zal blijven zoeken naar wegen om die dialoog aan te gaan.
Desnoods op die absurde manier. Als ik ergens de kans krijg zal ik hem zeker naar dit topic verwijzen :o

Voor die "volwassen" houding om bij mensen met een andere mening maar zo snel mogelijk wat fouten te vinden,
zodat je ze op afstand kunt zetten, daar pas ik voor.

Vraagje: Hoe volwassen zijn Sytze EN die reclassering eigenlijk?
[mompel] iets met een eiland om ze samen op te zetten, zodat ze het samen mooi kunnen uitvechten, en pas terug als ze eruit zijn[/mompel]

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 10 posts ] 

All times are UTC