Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 17 Oct 2018, 17:06

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 16:14 
Jean,
heb jou al vaker verteld, dat ik geen behoefte heb aan jouw mening.
"kijk eens hoe goed ik functioneer, gewaardeerd word en geaccenteerd in Goes."
"En laat mij maar vertellen wat anderen fout doen e hoe ze hun leven moeten veranderen!"

Die taal Jean Opdenkamp, maakt een mens pissig en geirriteerd. Zelfs als ik met anderen hier in gesprek wil, kom jij er steeds tussen door.

Als het jou nou 1 maand eens zou lukken om niet over mij (hier of elders) te lullen, dan zou ik mogelijk enige waardering voor je kunnen opbrengen.

En Goes? Ligt dat niet in Zeeland?
Net als Westkapelle?
De Zeeuwen hebben blijkbaar andere opvattingen, daar mag je 30 jaar lang openlijk met pubers bezig zijn en het hele dorp weet en accepteert dat.

En als je niet wilt modereren kun je gewoon opstappen toch? Je wilde onlangs nog BT opdoeken vanwege een hacker.

Maar als het leven voor jou gemakkelijker wordt als je mijn account weer opent dan mag dat best hoor. Beloof je me dan wel dat jij je snavel tegen me dichthoudt?

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 16:38 
Site Admin

Guest wrote:
Jean,
heb jou al vaker verteld, dat ik geen behoefte heb aan jouw mening.
"kijk eens hoe goed ik functioneer, gewaardeerd word en geaccenteerd in Goes."
"En laat mij maar vertellen wat anderen fout doen e hoe ze hun leven moeten veranderen!"

Die taal Jean Opdenkamp, maakt een mens pissig en geirriteerd. Zelfs als ik met anderen hier in gesprek wil, kom jij er steeds tussen door.

Als het jou nou 1 maand eens zou lukken om niet over mij (hier of elders) te lullen, dan zou ik mogelijk enige waardering voor je kunnen opbrengen.

En Goes? Ligt dat niet in Zeeland?
Net als Westkapelle?
De Zeeuwen hebben blijkbaar andere opvattingen, daar mag je 30 jaar lang openlijk met pubers bezig zijn en het hele dorp weet en accepteert dat.

En als je niet wilt modereren kun je gewoon opstappen toch? Je wilde onlangs nog BT opdoeken vanwege een hacker.

Maar als het leven voor jou gemakkelijker wordt als je mijn account weer opent dan mag dat best hoor. Beloof je me dan wel dat jij je snavel tegen me dichthoudt?

Sytze,

Je hebt hier de afgelopen week tal van vragen aan mij gericht, maar ook nu kom je weer met een andere draai.
Je doet gewoon weer een poging om de zaak te manipuleen en ontwijkt hier weer alles wat er door anderen wordt geschreven.
Iets waar juist jij anderen verwijten over maakt.
Jij schrijft hier de moderatie niet voor en jij gaat hier helemaal niet bepalen wie er wel en niet op jou mogen reageren.
Je laat als een misselijk makend klein kind zien hoe jij iemand waar je met je manipulatieve talenten niet aan voorbij komt
met denigrerende en hatelijke opmerkingen in de hoek probeert te zetten.
Ik laat dit soort vuiligheid van je toe zodat jij jezelf daarmee eens te kijk kunt zetten als die "aimabele" persoon zoals je jezelf graag omschrijft.
Volgens mij werd het door iemand al een wolf in schaapskleren genoemd.
Jij hoeft mij niet uit te leggen dat je dat kunt,...
een kringetje van mensen belazeren en ze laten denken dat jij zo'n fijn figuur bent.
Jij, Sytze, hebt gemeend een makkelijk sukkeltje aan me te hebben en me voor je karretje te spannen inzake
die door jouw gewenste/ongewenste behandeling (doorhalen wat niet van toepassing is).
Nu moet je mij naar beneden trappen om je eigen verhaal geloofwaardig te maken.
Proost,...
Maar je werd vooraf gewaarschuwd. Je spelletjes zetten hier geen zoden aan de dijk.

Wil jij nou hulp Sytze?
Zo ja, wat zeik je mij dan aan mijn hoofd?
Zo nee, wat heb jij dan bij tal van instellingen te zoeken met je hulpvraag?
Je loopt weg voor vragen Sytze, je draait en konkelt, probeert mensen tegen elkaar uit te spelen
en neemt geen echte standpunten in.
Maar één standpunt kennen we, niet waar...
Jammer dat het niet meer mag hè Sytze, want je zou het anders zo weer doen.

Openstaande vraag:
Moet ik je account weer heropenen, want daar krijg je de garantie bij dat ik mijn snavel niet tegen/over je houd.
Dat zal ik ook niet doen als je verdwijnt.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 16:56 
als ik niet met anderen hier kan praten, zonder door jou lastiggevallen te worden, hoef je mijn account niet te heropenen.

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 17:05 
Site Admin

Guest wrote:
als ik niet met anderen hier kan praten, zonder door jou lastiggevallen te worden, hoef je mijn account niet te heropenen.

Sytze

Jij hebt mij hier tal van vragen voor mijn voeten geworpen Sytze. Jij bent hier degene die komt lastig vallen.
Als je hier met mensen wilt kunnen blijven praten wordt het hoog tijd dat jij je fatsoen gaat houden.
En hoe zit het, krijgen mensen hier nog antwoorden of blijf je er om heen dweilen?
Ik herhaal, je bent hier niet in een positie om voor te schrijven wie er op jou mag reageren.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 17:16 
als ik niet zelf kan uitmaken dat ik niet met jou wil praten, heb ik er hier weinig zin in.

en jou vragen gesteld? Ja na jouw tendentieuze opmerkingen wil ik die wel eens onderbouwd zien. Maar dat doe je nooit en dus wat mij betreft: exit Jean.

Je beseft blijkbaar niet dat het heen onbeschoft kan overkomen als je je ongevraagd in gesprekken van anderen mengt.

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 17:31 

Gast wrote:
als ik niet met anderen hier kan praten

Ga je er daarmee voor het gemak van uit dat ik jouw berichten niet tussen de andere berichten kan vinden?
Mij lukt dat namelijk best.
Ik kan zelfs de berichten van anderen die er tussen staan lezen en vervolgens toch nog op jouw bericht reageren.

Een van de nadelen (in ieder geval voor mij, maar daardoor ook misschien voor jou) is alleen dat door die moderatiewacht er ineens berichten staan tussen berichten die er eerder en later geplaatst zijn.
Dat is wat een discussie pas echt lastig maakt, zeker als iemand nadien nog een poging doet om het te volgen.
Om die reden lijkt het mij in ieder geval een goed idee als je weer met een account gaat posten hier.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 18:16 
Nee, ik bedoel dat ik ongestoord met iemand kan praten. Zonder dat een ander zich er mee bemoeit.
Als ik op een terrasje met jou zou zitten praten willen we toch ook niet dat anderen zich in ons gesprek mengen. Ook al horen ze dat gesprek wel.

En waar je zelf kunt zien dat Jean zn snavel in IEDER gesprek steekt, vind ik dat een onprettige manier van discussie voeren hier.
Hij heeft over elke opmerking van mij wel een negatieve reactie en wil zich overal mee bemoeien. Daar heb ik geen zin meer in.

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 18:18 
Site Admin

Guest wrote:
als ik niet zelf kan uitmaken dat ik niet met jou wil praten, heb ik er hier weinig zin in.

en jou vragen gesteld? Ja na jouw tendentieuze opmerkingen wil ik die wel eens onderbouwd zien. Maar dat doe je nooit en dus wat mij betreft: exit Jean.

Je beseft blijkbaar niet dat het heen onbeschoft kan overkomen als je je ongevraagd in gesprekken van anderen mengt.

Wij zijn hier in gesprek en dat ben je zelf mee aangegaan.
Dat mijn vragen je niet bevallen, -ze stonden eerder op dit forum dan die van jou- wil geenszins zeggen
dat het niet lomp en onbeschoft is om dan opeens als gast hier te gaan voorschrijven wie wel en niet met je praten mag.
Geef mensen je ware gezicht Sytze,...
geef eens klip en klaar antwoord op simpele vragen:

Wil jij behandeling en zo ja wat voor behandeling?
Zo nee, wat loop je dan bij hulpverlening met je "hulpvraag" ?
Is het mislukken van je nieuwe adres iets waar mensen medelijden mee moeten/mogen hebben,
of is het zoals je richting IkkeOokNog aangaf
weer één van je vele spelletjes om jouw doel te bereiken.

Quote:
Exit Jean
Voel je vooral welkom en verdwijn.
Mocht je de neiging krijgen om weer eens terug te komen. Voel je welkom en kom terug.
Je kent de condities. Dat zijn de onze en niet die welke jij voorschrijft.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 18:36 

Jean Op den Kamp wrote:
Quote:
Exit Jean
Voel je vooral welkom en verdwijn.

Jean,

Als ik het zo bekijk, kan ik alleen maar concluderen dat jouw manier van reageren op Sytze momenteel niet leidt tot een gesprek.
Ik wil graag wel die poging doen om in ieder geval met hem in gesprek te gaan hier.
Of daar wel of niet iets uitkomt, zal de tijd leren.

Overigens is dat, in tegenstelling tot wat hierboven geschreven werd, geen verzoek om je er buiten te houden.
Ik zou het alleen waarderen als de toonzetting (voorlopig) iets anders zou kunnen worden dan tot nu toe.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Aug 2012, 19:03 
@Ikkeooknog

Verstandige taal.Bravo!

Is het je niet opgevallen dat een site die zich ten doel stelt "misbruik" te voorkomen door "daders"en "slachtoffers" samen te laten werken hieraan, nooit groot is gegroeid?
Alleen maar leden kwijt raakt?

Je zou verwachten dat er 100en leden waren.
Die zijn er niet.
Waarom niet?

Zou de toonzetting van het "opperhoofd" mss mensen afschrikken?

Ach, het is maar een mening. De mijne toevallig.
En als je inderdaad al heel veel hier gelezen hebt over mij dan heb je ook gezien dat Jean ooit erkende mensen te hard te vallen.
Maar dat inzicht heeft helaas heel kort geduurd.

Report this post

Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 57 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

All times are UTC