Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 13 Dec 2018, 13:54

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Jeugdzorg SAMSON
Unread postPosted: 09 Oct 2012, 14:59 

Boossssssssss, Draggie wist wel hoor...

Image

Klik HIER om te kijken wat er allemaal onder nageltjes van Draggie vandaan kwam...

Draggie heeft boodschap voor deze mevrouw...

Image

Excuses, zout het je ff lekker op ja. Terwijl jij je excuses zit te maken maak je gelijk volgende fout.
Alvast maar kijken hoe jullie verder gaan hè.
Als je mensen aan hun kinder komt, en dat doen jullie dat tast je ze aan in hun meest kostbare goed.
Jullie falen over vele jaren maakt nu dat mensen die toch al in de problemen zitten en onder grote psychische druk staan
zich moeten afvragen waar hun kids in belanden als ze onvrijwillig aan jullie zorg worden toevertrouwd.
Ieder mens heeft een stukje draak in zich en ergens is er ook voor iedereen een grens waarbij je het verkeerde van die draak wakker maakt.
Jullie nemen mensen hun kinderen weg en maken er dan zo'n bende van. Omdat die mensen niet verantwoord voor hun kinderen kunnen zorgen.
Nou, dan komen ze van de wal in de sloot.
Maar die ouders die al langs de wanden opvliegen drijven jullie helemaal over de rooie en het mag nu toch duidelijk zijn dat jullie het vertrouwen inzake die verantwoording voor kinderen absoluut niet waard zijn.
Ja er komt nog meer dan Samson,... klik maar eens op die link van Dragje.
Jullie jagen mensen over een psychische grens waarbij het niet uit te sluiten valt dat mensen niet meer rationeel kunnen fuctioneren...
Als er straks medewerkers van jeugdzorg het leven laten of andere fikse ongelukken gebeuren dan moeten we ons afvragen of die daders nog wel vrij over hun handelen hebben kunnen beslissen...
Over de rooie door die rode draad die nu al zolang door jullie hele functioneren loopt.
Daar zijn jullie dan ook verantwoordelijk voor.
Ga maar fijn zitten ex-cuusjes maken (zijn dat kleine varkentjes of zo) en gelijk kijken naar de toekomst.
Er moet eerst maar eens gekeken worden OF jullie wel degenen zijn die verder mogen gaan onder deze omstandigheden.
Wat Draggie betreft mogen ze jullie samen met die excuusjes opzouten en begint een hele nieuwe instelling vanaf de grond.
Daarbij zou het wenselijk zijn dat die hele uitvoerende tak van zorg voor jeugd los wordt gekoppeld van die macht om dingen bij de rechter te leggen.
Daar hoort duidelijk een schakel tussen die voorkomt dat het grote gelijk ten gunste van een instelling komt te liggen.
Maar zelfs die uitvoerende taak hoort niet meer bij jullie, daarin hebben jullie te duidelijk laten zien dat jullie falen.
Er is absoluut een opvang nodig voor probleem situaties, dat kan niemand ontkennen.
Maar daar is jeugdzorg NIET de geschikte instantie voor.
Mensen die al jaren door jullie langs de muren opgaan krijgen hier hun gelijk,...
en dan zouden jullie verder gaan.

Image

Groetjes van Draggie

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Jeugdzorg SAMSON
Unread postPosted: 09 Oct 2012, 15:42 
Site Admin

Draggie,

Bedoel je dit:

Quote:
In een interview met NRC Handelsblad, dat vanmiddag verschijnt, reageert Rieke Samson op de kritiek:

“Dat onze conclusies uiteindelijk minder hard zijn, klopt. Ik had er niets aan om Jeugdzorg Nederland met harde conclusies om de oren te slaan. Als ze dan in een hoekje gaan zitten, gebeurt er niets voor al die kinderen. Die organisatie moet aan de bak en daarom hebben we al in vroeg stadium contact gezocht, toen de conclusies zich begonnen af te tekenen.”

Als de ware conclusies echt zoveel harder zijn, dan heb jij helemaal gelijk Draggie.
Hoe haalt Rieke Samson het in haar hoofd om al als de conclusies zich beginnen af te tekenen te stellen dat deze organisatie aan de bak moet...
terwijl wanneer die conclusies harde vormen krijgen hier maar één antwoord mogelijk is:
DEZE ORGANISATIE HOORT NOOIT MEER AAN DE BAK TE KOMEN

"Ik had er niets aan" was dat de opdracht van dat onderzoek ???
Hier hebben wij en de kinderen niets aan, hier hebben die vele ouders niets aan die nu al jaren tegen de bierkaai vechten Rieke,...
Hoe durf jij mensen nog onder ogen te komen als je zo tegen over je onderzoeksresultaten staat.
Jij bent net zo verbijsterend als Diederik Stapel.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Oct 2012, 15:40 

Wat betreft jeugdzorg

Ik zeg niks :evil:

Komt nog wel.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Oct 2012, 16:48 
Site Admin

Ricardo wrote:
Wat betreft jeugdzorg

Komt nog wel.

Toevallig,...
ik heb vragen aan jou in die richting en wil eerst eens met je in overleg.
Komt wel, volgende week zit ik lekker rustig...

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Oct 2012, 21:55 

Misschien moet ik dan maar eens beginnen...
Toegegeven, jeugdzorg, raad voor de kinderbescherming, welke naam het beestje ook heeft, het is voor mij één pot nat.

Een simpele zoektocht naar "slachtoffers van bureau jeugdzorg" levert meer dan genoeg oproepen op.
Verhalen een stuk minder, tenslotte, wie z'n verhaal op internet zet zou daar wel eens op afgerekend kunnen worden.
Met als gevolg..... nooit meer je kinderen zien.
Veel meer mogelijkheden heeft jeugdzorg namelijk niet om iemand af te straffen die zich negatief over hen uitlaat.

Natuurlijk zijn er ouders die het niet meer na kunnen vertellen, natuurlijk zijn er genoeg situaties waar de "kinderen" van toen inmiddels volwassen zijn.
Alleen, wat breng je teweeg als die verhalen hier terecht zouden komen en die kinderen zichzelf zouden herkennen terwijl ze alles proberen te vergeten?
Daarbij, mogelijk hebben die kinderen van toen inmiddels zelf kinderen.
Wat breng je dan teweeg, als je over wanprestaties spreekt van een organisatie die slechts één machtsmiddel heeft.....
Moeten die "kinderen van toen" nu nogmaals het slachtoffer worden, samen met hun "kinderen van nu"?

Kortom....
Als zelfs de politiek de signalen niet meer serieus neemt....
Veel mensen die hun mond open kunnen doen zijn er namelijk niet, want er is altijd weer die dreiging van die ene organisatie.....

Ikke zal er verder Ook Nog maar het zwijgen toe doen in ieder geval.
Er zijn namelijk al genoeg slachtoffers gevallen.
Veel meer dan het aantal slachtoffers wat het nieuws wel heeft gehaald.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Oct 2012, 13:01 

Jean Op den Kamp wrote:
Ricardo wrote:
Wat betreft jeugdzorg

Komt nog wel.

Toevallig,...
ik heb vragen aan jou in die richting en wil eerst eens met je in overleg.
Komt wel, volgende week zit ik lekker rustig...

Prima

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Oct 2012, 13:04 

IkkeOokNog wrote:
Misschien moet ik dan maar eens beginnen...
Toegegeven, jeugdzorg, raad voor de kinderbescherming, welke naam het beestje ook heeft, het is voor mij één pot nat.

Een simpele zoektocht naar "slachtoffers van bureau jeugdzorg" levert meer dan genoeg oproepen op.
Verhalen een stuk minder, tenslotte, wie z'n verhaal op internet zet zou daar wel eens op afgerekend kunnen worden.
Met als gevolg..... nooit meer je kinderen zien.
Veel meer mogelijkheden heeft jeugdzorg namelijk niet om iemand af te straffen die zich negatief over hen uitlaat.

Natuurlijk zijn er ouders die het niet meer na kunnen vertellen, natuurlijk zijn er genoeg situaties waar de "kinderen" van toen inmiddels volwassen zijn.
Alleen, wat breng je teweeg als die verhalen hier terecht zouden komen en die kinderen zichzelf zouden herkennen terwijl ze alles proberen te vergeten?
Daarbij, mogelijk hebben die kinderen van toen inmiddels zelf kinderen.
Wat breng je dan teweeg, als je over wanprestaties spreekt van een organisatie die slechts één machtsmiddel heeft.....
Moeten die "kinderen van toen" nu nogmaals het slachtoffer worden, samen met hun "kinderen van nu"?

Kortom....
Als zelfs de politiek de signalen niet meer serieus neemt....
Veel mensen die hun mond open kunnen doen zijn er namelijk niet, want er is altijd weer die dreiging van die ene organisatie.....

Ikke zal er verder Ook Nog maar het zwijgen toe doen in ieder geval.
Er zijn namelijk al genoeg slachtoffers gevallen.
Veel meer dan het aantal slachtoffers wat het nieuws wel heeft gehaald.

De grote fout die men nu maakt is alles misbruik noemen.
Krijg kots neigingen van media op dit moment.

Voel me na 16 jaar jeugdzorg dan ook totaal niet aangesproken (wat betreft je stukkie)

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Oct 2012, 09:17 
Site Admin

Laten we weer even vriendelijk doen naar elkaar en wat minder snel aangesproken enzv zijn/worden.
Ik heb de betreffende teksten weggehaald.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC