Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 17 Oct 2018, 17:00

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Re: IKKE IN HET NIEUWS
Unread postPosted: 11 Nov 2012, 18:57 

Jantje,

Ja, das waar, IkkeOokNog heeft gelijk in algemene zin mbt tot de schade voor het kind.
Maar dat die voor mij niet meer opgaat heb ik in mn vorige post al duidelijk gemaakt, maar dat kon hij uiteraard voordien nog niet weten.

Gegrepen worden door de media-uitingen over mij.
Begrijpelijk, de media moeten geld verdienen en daaraan wordt alles ondergeschikt gemaakt.
Ik was en ben er over het algemeen ook niet zo blij mee, maar kan er weinig tegen doen. Persvrijheid en zo.

De zaak tegen de vader loopt nog steeds, rechters hebben geen haast en vinden mij ook niet de aardigste jongen.

Nu.nl en Nujij zijn van de Televiezerik, dus wat kan je daarvan verwachten.
Maar het verhaal van een slachtoffer (die zich geen slachtoffer voelt) verwijderen is toch wel het toppunt !

En dus gun ik die man/vrouw daar die maagzweer van harte.

Blij dat je (eindelijk) ook tot het inzicht komt dat openheid in mijn situatie niet haalbaar is.
Ik hoop dat mijn plan wel haalbaar is.
Over het algemeen ben ik een aardige en hulpvaardige vent die gemakkelijk contacten met zn omgeving maakt. (enige zelfkennis is me niet vreemd :D )
Als ik maar tijd genoeg krijg om “in te burgeren” voordat mijn achtergrond bekend raakt, moet dit lukken.

En ja, men raakt ook uitgekeken op de grote woorden van de pedojagers.
Ook een Christa die triomfantelijk roeptoetert dat ze (ten onrechte overigens) gelijk gekregen heeft van de rechter, is in de media ook ontmaskerd als stemmingmaakster.
(hallo Christa, ga je deze post ook weer linken op twitter? Zou je dat durven?)

En nee Jannetje, je vergist je niet, ik word iets milder, krijg meer grijze haren en raak uitgestreden. Laat zoveel mogelijk over aan mn advocaat.
Die heeft afgelopen maand twee zaken gewonnen voor me en mij is ruim 10.000,- toegewezen.
Dus dat is duidelijk voor mn tegenstanders. Ze weten nu wat ze wel en niet kunnen maken.

Daarnaast krijg ik langzaamaan meer contact met verstandige mensen (nu jij nog :D) en wordt er in de media ook minder agressief gepubliceerd en gereageerd.
Zie artikel Nu.nl en de reacties maar.
Nujij heeft de reactiemogelijkheid inmiddels geblokkeerd.
Teveel maagpijn vermoed ik.

Teeven en reclassering beweren dat zij mij willen ondersteunen bij het vinden van een oplossing, dus das een draai van 180 graatjes.
Nog even afwachten of ze dit ook waar maken, maar ook dit maakt me wat milder.
Minder strijd is altijd prettig, zelfs voor mij.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Nov 2012, 01:52 

sytze wrote:
Ja, das waar, IkkeOokNog heeft gelijk in algemene zin mbt tot de schade voor het kind.
Maar dat die voor mij niet meer opgaat heb ik in mn vorige post al duidelijk gemaakt, maar dat kon hij uiteraard voordien nog niet weten.

In algemene zin....
Gedeeltelijk.... maar niet helemaal.

Het is namelijk wel fijn dat jij je draai volgens jou wel kunt vinden als je maar genoeg tijd krijgt.
Het is ook wel fijn dat jij er weinig "last" van hebt als na die tijd jouw woonplaats toch eens uit zou lekken.

Toch...
Wat als jij die tijd niet krijgt?
Wat als "familie onderbuik" meent jou te moeten betichten van mogelijke seksuele toespelingen naar hun kind?
Wat als er misschien zo'n puber door z'n vriendjes er op uitgestuurd wordt, met zo'n opmerking als "dat durf je toch niet" die hij even wil weerleggen om niet af te gaan?
Wat als.....?

Mogelijk was het niet duidelijk geworden uit mijn vorige berichten, maar die "ogen" zijn zeker niet alleen bedoeld om jou in de gaten te houden.
Ze zijn er wel degelijk ook voor bedoeld om jou te beschermen.
Als ik mij namelijk op informatie vanaf BT mag baseren, wordt hier ergens gesteld dat iemand nog nooit een kind om seks heeft horen vragen omdat de persoon in kwestie daar niet voor open staat.
Als ik die stelling dan omdraai.... zou jij die vragen best eens kunnen krijgen, omdat jij er wel voor openstaat.
Misschien niet op dit moment, omdat jij op dit moment je handen vol hebt aan andere dingen.
Maar wat gebeurt er "morgen", als jij weer in een beetje rustiger vaarwater zit?

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Nov 2012, 08:11 

IkkeOokNog,

Ik ben geen helderziende, kan dus niet in de toekomst kijken.

Dat ik in de toekomst contacten met jeugdigen zal hebben lijkt mij niet onmogelijk.

Dat het tot strafbare zaken zal kunnen leiden, waag ik te betwijfelen.

Dat de samenleving eerst zal moeten weten waar ik woon, mij in de gaten wil houden EN mij toch wil laten wonen waar ik dan zit? Lijkt me nog niet voorstelbaar, dat heeft tijd nodig.

En mocht men dan zien dat ik bezoek krijg, dan gaat hen dat niets aan.
Bij bezoek van bijv. een 20 jarige zal men dan net zo hard schreeuwen als bij een 15 jarige.
En volwassen bezoekers zullen dan per definitie pedovrienden zijn.

Die "valse" beschuldigingen zijn er al sinds mijn vrijlating.
Ouders die hun kind met mij contact laten zoeken via twitter bijv., om daarna bij de politie te gaan klagen dat IK contact zoek met hun kind. zijn er al meermaals geweest.
Pedojagers die roepen dat ik bij speeltuinen rondhang, komen ook regelmatig langs.

Quote:
Wat als er misschien zo'n puber door z'n vriendjes er op uitgestuurd wordt, met zo'n opmerking als "dat durf je toch niet" die hij even wil weerleggen om niet af te gaan?
Wat als.....?

Wat als morgen de zon uitdooft? Wat als...?

En wat als die puber aanbelt? Dan mag hij terugkomen met zn ouders, anders komt hij er niet in.

Als we alleen maar beren op de weg willen zien...

Zal ik maar meteen zelfmoord plegen? Dat schijnt de enige manier te zijn om problemen te voorkomen!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Nov 2012, 09:39 

Ja topic titel gerelateerd.

Is het niet zo Sytze dat je geilt op media.

Zomaar een gedachte.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC