PetitieQuote:
NEE...tegen de pedofielenvereniging 'Martijn'
Seks met kinderen is niet normaal, en wij willen niet leven in een land waar een pedofielenvereniging zoals
'Martijn' wordt getolereerd. Ik hoop dat er eind augustus 40.000 handtekeningen (burgerinitiatief) opgehaald zijn,
zodat er een voorstel kan komen om de wet aan te passen en deze pedofielenvereniging 'Martijn' uit Nederland
wordt geweerd.
PETITIE
Wij
De gewone Nederlander,
constateren
Dat pedofielenpartij 'Martijn' geen bestaansrecht mag hebben in Nederland.
en verzoeken
Pedofielenpartij 'Martijn' moet/mag GEEN bestaansrecht hebben in Nederland omdat deze partij er voor pleit
dat seks met kinderen/peuters of baby's moet kunnen.
Op Spitsnieus heb ik het beloofd. Ik zou (en zal) die petitie hier een plekje geven.
Ik werd erop gewezen dat het wel een heel bijzonder signaal zou zijn als ik die petitie onderteken.
Misschien is dat wel zo.
Maar ik sta/stond verschrikkelijk in dubio.(Kan nooit lang duren, hooguit een eeuwigheid)
Ik heb een hele duidelijke mening en die is behoorlijk genuanceerder dan zwart/wit.
Er zijn echter maar twee mogelijkheden, wel tekenen of niet tekenen.
Maar ik hou niet van regeltjes, ik vind het waardeloos om me in een dergelijk keurslijf te laten drijven.
Hier plaatsen van deze petitie is mijn keuze. Dan hebben jullie die keuze.
Misschien teken(de) ik die petitie wel anoniem, misschien ook niet.
Ik hoef namelijk dat signaal niet te zijn en ik hoef met mijn stem en naam anderen niet te beïnvloeden.
Dat doe ik liever met een mening, een genuanceerde mening.
MartijnDe situatie om met je gevoelens overhoop te liggen met de maatschappij en nergens terecht te kunnen is mij bekend.
Daarbij ben ik lid geweest van deze vereniging, ik ben afgezwaaid. Maar dan nog zou ik het als een stuk verraad
voelen om deze petitie te ondertekenen.
Als ik dat kwaad in mijzelf aanvaard, dan zal dat mij dus niet weerhouden om mijn keuze te maken.
Het lijkt mij echter een ontzettend kwalijke zaak als mensen zoals ik vroeger nergens terecht kunnen.
Even kwalijk kan het zijn als ze zich in een wereld storten waar ze alleen hun gevoelens bevestigd zien.
Ook kwalijk als ze nu uit het zicht verdwijnen, ik ben voor die openheid van Martijn.
De druk die nu op Martijn rust, maakt ook dat mensen die zich daar melden al door een behoorlijk proces zijn gegaan.
Honderduizenden lafaards zitten waarschijnlijk in hun schulp en lurken mee.
Het argument dat Martijn klaar staat voor de prille wanhoop valt daarmee voor mij grotendeels af.
Martijn streeft naar maatschappelijke acceptatie, delen van hun opvattingen kan ik achter staan.
Maar de manier waarop Martijn nu al tientallen jaren een weerstand en verzet opbouwt en oproept naar juist
die maatschappij zou mij kunnen laten beslissen dat het voor het doel veel beter is dat ze verdwijnen.
Dat Martijn opkomt voor seks met babies en kleuters heb ik nooit geweten.
Ik vind dat een verschrikkelijke strekking in die petitie.
Zou ik dat ondertekenen, dan onderschrijf ik dat ik lid ben geweest van zo'n club.
Maar ook daar heb ik die ruimte om daar over heen te stappen. Het leven bestaat uit wikken en wegen, geven en nemen.
Soms moet je iets nemen wat je niet aanstaat.
Martijn is veel meer en veel groter dan een vereniging. Uiteraard hebben ze juridisch gelijk dat dit buiten hun om gaat,
al die contacten.
Maar ze zijn daarmee wel de plek om die contacten te leggen.
Bij Martijn zitten veel mensen die een veroordeling op hun naam hebben staan, zelfs in het bestuur.
Hoe zou dat bij de Bond voor Wetsovertreders zitten.
Hier op BT loop ik zelf rond, ik zou het behoorlijk rottig vinden om een ban te krijgen vanwege mijn verleden.
Mening:
Alles overwegend vind ik persoonlijk Martijn in zijn
huidige vorm een kwalijke zaak. Gevaarlijk door de uitspattingen
rondom de vereniging, die ze zelf onmogelijk meer in de hand kunnen houden. Gevaarlijk dus voor onze maatschappij.
Daarnaast vind ik ze -mede door de manier waarop ze zich presenteren- schadelijk voor hun eigen doelstelling.
De afstand tot de maatschappij vergroten staat verre van die maatschappelijke acceptatie.
Daar heb ik meer dan twintig jaar geleden al voor gewaarschuwd. Als je dingen gaat doen omdat het binnen
de grenzen van de wet kan, terwijl je juist die wetten graag wilt veranderen, roep dan nooit dat je de wet aan je kant hebt.
De petitie vind ik van ongelooflijk lage kwaliteit. Er komt iemand uit naar voren die dit wel even op eigen houtje doet,
niet eens in staat om een behoorlijke tekst op te stellen. Daarbij gebruik maken van ononderbouwde veronderstellingen.
Terwijl een politiek bezig is met dit onderwerp en het zelfs naar europese schaal wordt opgewaardeerd,
zul je makkelijk veertigduizend handtekeningen bijeen krijgen voor deze "schreeuw"
Maar dat laatste, daar is Martijn zelf ook weer debet aan..........
Als U, lezer, nu niet kunt inschatten of ik deze petitie ondertekend heb of ga ondertekenen, dan kent U mijn mening...
De keuze is aan U.
Dat is wat ik vanaf het begin van deze posting wilde zeggen.
Ik heb trouwens op Sp!tsnieuws beloofd dat ik het neutraal een duidelijke plek zou geven.
Bij deze!!!
The Last MIRROR wrote:
IK, IK zal vaker mijn keuzes moeten maken, zeker als er alleen een JA en een NEE open staan.
Maar dat zal mij er niet van weerhouden om te zijn wat ik ben, een reflectie naar alle zijden.
Zonder die reflectie besta ik niet.
Zou ik jullie jullie keuzes voor schrijven, dan kunnen jullie niet zijn wie jullie kiezen te zijn en kan IK nooit meer
die reflectie zijn als jullie jezelf gaan beoordelen
Uitlatingen van The Last MIRROR zijn altijd vrij van copyright. Immers als u ze leest en er uw gedachten over
laat gaan verschillen die al van het orgineel. Geef anderen gerust de kans om dat ook te ervaren.
Het orgineel bestaat allang niet meer.
U kwam eraan voorbij, meer niet.