Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 01 Oct 2022, 05:40

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 07 May 2010, 14:30 
Site Admin

Vandaag 7 mei 2010 opnieuw bloed laten prikken.
Dinsdag moet ik het dan weten.
Woensdag een gesprek met de psieg, en dan wil ik dat nieuwe gegeven meenemen in het gesprek.
Diverse keren zat mijn testosteron waarde beneden het meetbereik van de test (< 0,7 )
De laatste bepaling ging echter vanuit het ziekenhuis via een ander lab. Andere meting, andere waardes. Ik schrok me wel kapot... want opeens zat het weer wel in de begin waardes, heel laag welliswaar, maar was het een begin van een "herstel"
Een herstel wat ik niet wil. Heel duidelijk, inmiddels zonder enige twijfel NEE tegen zeg

Wat zal het zijn dinsdag? Heb ik er greep op, hou ik het onder die 0,7 ?
Of kom ik opnieuw oog in oog te staan met die weigering voor chirurgische castratie.
Ik zeg NEE tegen dat leven met testosteron. Hoe zit dat dan met mijn zelfbeschikkingsrecht.
Het is mijn lijf het is mijn leven en mijn god, hoevelen schreeuwen het niet uit dat die weg de oplossing zou zijn...............
Wat rest mij dan??
Wat blijft er voor mij, als die waarde weer aan het klimmen is?
Als ik dan weer tegen een weigering oploop, moet het dan de Gamma worden of de NS.
Dat laatste spreekwoordelijk, want je houdt ook rekening met een machinist.
Maar toch, is dat een vlucht, is dat laf....
De andere optie:
Mezelf opnieuw door een hel van pijn jagen. Die pijn kan ik hanteren. Daar kan ik boven staan.
Pijn is een prikkel (stroompje) door onze zenuwen. Ja inderdaad dat doet pijn. Maar daar zit een maximum aan. Of die ook aan de kracht van de menselijke wil zit weet ik nog niet zeker, maar in elk geval is die vele malen sterker.
De pijn erna is wat ik vrees. Me moeten realiseren dat ik niet mocht kiezen. Dat mijn oprechte keuze er niet mocht zijn. Dat ik de weg moest bewandelen van zelfverminking middels een handeling die ernstig gevaar voor het leven met zich meebrengt. Wil ik dat..........

Dat ik onder de druk van deze vraag toch rustig kan functioneren...............
dat is nu juist die EUNUCH waar ik voor kies.
Ik zie dinsdag wel komen. Ik blijf hoopvol. Als het mis zit start mijn "gevecht" om die castratie opnieuw. We zien wel.
Maar noem me als je blief niet laf, omdat ik keuzes durf te maken

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 May 2010, 14:58 
Site Admin

Jean ik weet echt niet meer of deze optie al besproken is maar zou je ziekenkosten verzekering er aan mee werken als het in een ander land (goedgekeurt) wel zou kunnen?

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 May 2010, 17:04 
Site Admin

Sophie Tulp wrote:
Jean ik weet echt niet meer of deze optie al besproken is maar zou je ziekenkosten verzekering er aan mee werken als het in een ander land (goedgekeurt) wel zou kunnen?

Het is mij in elk geval al vaker door mijn hoofd gegaan..........
Ik denk van niet, maar ik ga het ze vragen....(Zit bij Anderzorg)

Probleem is het met dat buitenland zowel emotioneel als praktisch.
Praktisch: de nazorg. Je hebt daar niemand en binnen 48 uur postoperatief in het vliegtuig is ook niet zonder gevaar. ls je het vooraf meldt kom je niet eens aan boord. Vietnam was en mooie optie geweest. Dan was ik thuis met de mensen waar ik van hou en die van mij houden
Emotioneel: Hoe kan ik dan Nederland ooit nog onder ogen komen? Omdat ik me verschrikkelijk schaam.............................voor Nederland

Een collecte op Nu.jij voor een uitstapje naar Indië zou ook een optie zijn!!!

De opmerkingen zoals die ook in de Spits bij het artikel over Francios (Is ikke) stonden
op 6 mei 2009 hoor ik regelmatig..... (blz 6-7)
Gebrek aan zelfrespect, minderwaardigheidscomplex, geen andere uitweg zien.... ach geef ze maar gelijk.
In werkelijkheid moet de waardering voor wie je zult zijn zonder dat functioneren immens groot zijn om die stap te kunnen zetten. Het absolute tegendeel van een minderwaardigheidscomplex. Je gaat bewust voor een keuze die zelfs het risico op dat minderwaardigheidscomplex met zich meebrengt in de vorm van ernstige depressies
Juist vanuit die noodzakelijke zelfwaardering zijn ogenschijnlijk (voor anderen) kleine dingen emotioneel zo belangrijk

Edit: Omdat dit deel van het forum openbaar is, is het misschien goed om enige info erbij te vermelden. Voor een duidelijker beeld:
Eunuch betekent niet wat velen denken a-seksueel. Voor mij betekent die keuze dus absoluut niets vergelijkbaars met een leven in celibaat.
Het is echter aan mij om de keuzes te maken, niet aan mijn hormoonhuishouding. Maar jawel, ik heb een seksueel leven, nu meer dan ooit. Ongevraagd teveel in detail treden lijkt me hier niet wenselijk, anderzijds zou het misschien wel goed zijn om een onwetende wereld eens met de feiten om de oren te slaan.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Last edited by Jean Op den Kamp on 11 May 2010, 12:22, edited 4 times in total.
Uitleg

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 May 2010, 12:20 
Site Admin

Dinsdag 11 mei 2010

<0,7

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 May 2010, 13:51 
Site Admin

gefeliciteerd!!!

betreffende het onderwerp eunuch... zonder detailles kan er uiteraard ook info geplaatst worden.

MAW ik hoef echt niet te weten wat jij uitvreet :P hahahaha :lol:

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC