Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 03 Dec 2022, 01:50

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 17:17 
Site Admin

fijn :D

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 17:31 

Sophie Tulp wrote:
John,

jij bent net als ieder ander welkom op Broken Tulip.

Misschien heb je de indicatie onder de berichten gemist en zat je op een nieuwe reply met vertaling te wachten?
Jean heeft elke posting in nederlands of engels een vertalings indicatie gegeven zodat de anderstalige lezer een idee heeft waar het over gaat en is jou dus wel degelijk tegemoet gekomen.

Hoop dat dit snel verheldert wordt.

Sophie,

Wat moet ik nog zeggen, ik denk dat Jean en ik er samen wel uitkomen.
Als je het niet erg vind laat ik het even hierbij.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 17:32 
Site Admin

Helemaal goed John. Ik schrok er even van en dacht wat heb ik gemist?? Maar het is tussen jullie en ik blijf nu stil 8-)

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 17:56 

Jean Op den Kamp wrote:
John Habets wrote:
P.s. nog even dit.
Good luck with the translation.
succès dans la traduction.
Viel Glück bei der Übersetzung.
buona fortuna con la traduzione.
حظا سعيدا مع ترجمة

????????????????????????????????
Nee, dit hoef je niet te vertalen, maar ik begrijp er geen snars van. De gevraagde vertalingen staan nu al bijna twee weken erbij, en niet alleen de gevraagde tekst, maar door de hele draad.
Maw waar heb je het over met "Good luck with the translation"

Eigenlijk wilde ik je veel geluk wensen met het vertalen van het stuk wat er boven staat.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 18:22 
Site Admin

John Habets wrote:

Eigenlijk wilde ik je veel geluk wensen met het vertalen van het stuk wat er boven staat.

Gevoelens moet ieder mens bij voorkeur in zijn eigen taal kunnen uitdrukken.
Soms is verstaan een grotere kunst dan vertalen,...
en waar ik nog een lomp boerke zou zijn leert men mij maar bij.

Ik zal mijn hoofd er wel eens over breken om een indicatieve vertaling te vinden voor onze engelse vrienden, ik moet nog ergens stripboekjes hebben liggen met van die bliksemflitsen, bommen en donderwolken in een tekstwolkje. Dat wordt scannen
en ze kunnen wel gewonnen hebben, maar na de volgende wedstrijd gaan ze mooi naar huis

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 19:17 

Ik wil graag een reactie geven, alleen vind ik de juiste woorden niet en ik ben nogal druk.
Maar hij komt er aan, dus nog even wachten aub, SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Jul 2010, 09:16 
Site Admin

John Habets wrote:
Ik wil graag een reactie geven, alleen vind ik de juiste woorden niet en ik ben nogal druk.
Maar hij komt er aan, dus nog even wachten aub, SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Voel je vooral vrij John, zelfs al zou je die beul willen zijn, wat ik niet hoop, dan nog mogen je woorden hier staan.
(Je zou ons dacht ik ook nog een keer iets over STK vertellen)

Update:
John,
Gisteren hebben twee 'slachtoffers' ervoor gekozen om een topic vanuit de beschutting van de rozentuin (hun veilige plek) te verplaatsen naar het openbaar forum!!!!
Terwijl ze dinsdag op een draad van nu.jij heel ver gingen in een discussie aldaar gingen er hier achter de schermen wat ruggesteuntjes over en weer. Dat hebben ze nu willen laten zien.
Misschien is het dus tijd dat ik wat meer over Broken Tulip vertel, en wel met betrekking tot jou...
Je geeft aan dat je niet zeker bent of je hier welkom bent. In de late uurtjes na het voetballen (voor sommigen de vroege uurtjes) liet je ons een deel van die pijn zien die zo'n wezenlijk deel van jou persoon is. Misschien was dat wel die beul!!!
En dat is nou Broken Tulip, daar is begrip voor. Sterker nog, zolang jij hem niet durft mee te brengen, leg je hier eigenlijk alleen maar beleefdheidsbezoekjes af. Zonder dat stukje ben jij niet compleet. Als je hem meebrengt, dan vervalt voor jou die druk om hem te verstoppen. Dan hoeft hij ook niet meer tevoorschijn te springen op momenten dat je het er moeilijk mee hebt.
Opeens, mag hij er gewoon zijn. Dat kan achter de schermen van de Rozentuin, dat mag in het forum voor members en het kan dus voor enkelen nu blijkbaar ook al in het openbaar forum.
Anderen merken al dat dingen er heel wat makkelijker door worden.
Ik wil je dan ook opnieuw uitnodigen. Broken Tulip moet voelen als een thuis, een plek waar je niet alleen kunt discussieren, maar je ook veilig voelen.
Ga hem halen en breng hem mee John, laat die "beul" niet alleen achter als je hier op bezoek komt. Hij hoort er toch bij!!!
Ik laat die draak toch ook niet op het nachtkastj......w8 ff
Draggie ouwe zot, kom uit dat laatje NU

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Jul 2010, 19:01 

@ Jean, ik heb je net proberen te bellen 20.45 uur, helaas werd opgepakt en weer neergelegt.
Waarom ik belde is omdat ik niet echt de tijd vind om te reageren en dat wilde ik jou ook even persoonlijk laten weten.
Volgens mij moet je ook vroeg uit de veren, dus ik neem aan dat je lag te rusten.
Trouwens je kunt mijn nummer terug vinden in je telefoon.
Gr. John

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 10 Jul 2010, 12:38 
Site Admin

John Habets wrote:
@ Jean, ik heb je net proberen te bellen 20.45 uur, helaas werd opgepakt en weer neergelegt.
Waarom ik belde is omdat ik niet echt de tijd vind om te reageren en dat wilde ik jou ook even persoonlijk laten weten.
Volgens mij moet je ook vroeg uit de veren, dus ik neem aan dat je lag te rusten.
Trouwens je kunt mijn nummer terug vinden in je telefoon.
Gr. John

John heeft mij gisteren 9 juli opnieuw gebeld. Hij was mij voor.
Het nummer van Broken Tulip is normaal 24/24 bereikbaar. Maar gelet op een eerder nachtje krampen had ik valium met dormicum genomen en was net in slaap toen John eergisteren belde.
Sorry John, maar dat spul slaat iemand een beetje van de wereld. Ik heb slaapdronken nog wat met die telefoon liggen stunten. O.a. één van mijn bazen nog gebeld... gelukkig kan hij tegen en stootje en heb ik het hem kunnen uitleggen.

@John,
Naar ik begrijp heb je je juist gestoord aan het gegeven dat ik alle postings ben gaan vertalen.
Dát beste vriend was geenzins een actie naar jou. Jij vroeg om die vertaling van dat eerste stukkie. Dat ik deze draad in het engels starte is omdat hij voor eventuele engelse gasten bedoeld is.
Dat verhaaltje was absoluut niet leuk. Wel bittere ernst. Mijn nieuwe verwijsbrief voor urologie vraagt om te bekijken of er mogelijkheden zijn om erecties definitief onmogelijk te maken door het verstoren van de zwellichamen. Er valt namelijk niet veel meer te redden. Dit zijn geen leuke dingen, en ik zou ze niet plaatsen als dat om een stuk zelf beklag ging. Het gaat erom dat een engelstalige site eunuch archive ( http://www.eunuch.org ) wel heel erg nadrukkelijk het zelf expirimenteren met receptplichtige (castratie) medicijnen promoot, maar dat juist nu deze waarschuwingen over hoe verkeerd het kan aflopen niet welkom zijn. Duizenden mensen worden zo op een verkeerd been gezet, omdat een handvol dromers de verantwoording niet aankan van een site waar intussen ook serieuze gegadigden hun informatie vandaan halen.
Mijn actie betekent in elk geval dat deze draad leesbaar moet blijven voor gasten die ons van daaruit opzoeken. Dat wil zeggen dat straks ook deze postings weer vertaald worden. Eventuele engelstalige inbreng wordt naar het nederlands vertaald, daar hoef je niet eens om te vragen.

Daar het hier toch nodig is om in deze draad te laten zien dat eea niet allemaal "geweldig" is;
Dat gebruik van valium met dormicum, dat doe ik echt niet zomaar. De pijn van die krampen en van die erectie die ik beschreef vallen in een klasse waarbij ik zeker 48 uur nodig heb om daar weer een beetje bovenop te komen. Het lijkt erop of je uit elkaar wordt gescheurd, en je bent volkomen machteloos. Het liefst zou ik willen gillen als een varken dat wordt geslacht,... wat zou het helpen. Het helpt trouwens wel met afvallen, want ik krijg zeker 24 uur geen hap door mijn keel.

Ik vind het jammer van de misverstandjes. En het doet me verdriet dat jij het nu waarschijnlijk met deze temperaturen nog veel drukker hebt met die verzorging thuis, en dat het er niet inzit om overal uitgebreid op te reageren. Je hebt mijn respect, want die nachtjes krijg je niet cadeau.
Take your time. Fijn dat je belde en we zien elkaar wel een keer. Ik weet in elk geval een beetje de weg in dat dorpje waar je woont. En inderdaad, die kop van mij, die zat daar ook jaren achter het stuur van een taxi. Vind je het gek dat Euro-tax niet meer is....
In elk geval ook voor jou sterkte daar met het thuisfront

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC