Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 03 Dec 2022, 03:16

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
Unread postPosted: 22 Jun 2010, 07:07 
Team Broken Tulip

Gast wrote:
WOW.

If anyone really wants to know about castration and the effects should go to Eunuch Archive. http://eunuch.org/

Has 1000's of active members. Has a great Bulletin board. Threads: 15,636, Posts: 134,413. http://eunuch.org/vbulletin/

Want stories? You can read all in a year and still have more to read. http://www.eunuch.org/main/index.php?special=stories

Personals? You bet. http://www.eunuch.org/personals/

This site is run by Eunuch's for Eunuch's and for anyone interested in Eunuch's

Eunuch Archive has hundreds of post's dealing with the personal problems and effects of castration. Read what others have gone through as a eunuch or eunuch want-a-be. Here how others deal with the effects

The best source for information about Eunuch's on the WEB

Dear Guest,

No promotions or such things on our site please. Were not interested in how many active members there are on your site or how many postings are posted. If you got something to share with us or to discuss with us, then i would like to ask you to post normal posts on our forum. I don't mind if you put a link that referres to your site in your post, but please no post like this on our site.

I will leave this one for now, but if i see such posts again in the future it will be deleted.

Thank you!

indicatie
Een waarschuwing van één van onze andere moderators. Dit hoort niet, maar de advertentie blijft voor deze keer staan. Het is niet zo zeer voor herhaling vatbaar, dus waarschijnlijk wordt het volgende keer deleten
Leuke is dus dat een gast dat zelf niet kan!!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 22 Jun 2010, 08:15 
Site Admin

Spirit of Elements wrote:
Gast wrote:
WOW.

If anyone really wants to know about castration and the effects should go to Eunuch Archive. http://eunuch.org/

Has 1000's of active members. Has a great Bulletin board. Threads: 15,636, Posts: 134,413. http://eunuch.org/vbulletin/

Want stories? You can read all in a year and still have more to read. http://www.eunuch.org/main/index.php?special=stories

Personals? You bet. http://www.eunuch.org/personals/

This site is run by Eunuch's for Eunuch's and for anyone interested in Eunuch's

Eunuch Archive has hundreds of post's dealing with the personal problems and effects of castration. Read what others have gone through as a eunuch or eunuch want-a-be. Here how others deal with the effects

The best source for information about Eunuch's on the WEB

Dear Guest,

No promotions or such things on our site please. Were not interested in how many active members there are on your site or how many postings are posted. If you got something to share with us or to discuss with us, then i would like to ask you to post normal posts on our forum. I don't mind if you put a link that referres to your site in your post, but please no post like this on our site.

I will leave this one for now, but if i see such posts again in the future it will be deleted.

Thank you!

Dear Spirit,

Please don't go to hard on him. It might be an eunuch having major mental problems. I have a good feeling who he is.
In the mailbox from broken tulip I found an answer of one of the managers of that site.

an Eunuch wrote:
I do think that you have some very major mental problems that need to be seen by a psychiatrist. (mental doctor) You have to address your issues with personal and not from a web site.

The strange thing is that before I wanted to start chemical castration nobody had me the advice to see a psychiatrist. Only as I started to speak up with some criticism, they like to tell this to their members. If 1000's of members have anything to say that doesn't fit into the view of a handfull of managers, the members need a psychiatrist.
Well in only a few hours I am going to see my psychiatrist together with Gerrit. It might be one of the last consults and I can promise you that
I AM WELL CHECKED!!!!

First of all, this friendly guest has opened a window... it might be NOT DONE but he did and we are going to allow this advertisement. It is a fair price for the chance to pay them back in the same way. Thanks B. I hope you will show that you still are a man as you will find my advertisement from Broken Tulip at your site. I like to see if you will pay that the same RESPECT like we offer you here.
Second.Why do I want to leave this posting in its place???
Because you are coming from a site that doesn't understand anything about people being allowed to say their thing also about the management.
I see your posting as a beginning of talking from a very little and disturbed kid that needs time to find out that in a real culture you can discus matters in all respect

indicatie
Een verzoekje aan Spirit om deze eunuch met mogelijk psychische problemen niet te hard te vallen. We weten wel zo'n beetje wie hij is, en het vreemde is dat ik nooit verwijzingen of advies daartoe kreeg om een psychiater op te zoeken toen ik informatie zocht over chemische castratie.
Nu ik echter met kritiek uit de hoek kom en waarschuwen wil op hun forum voor wat er zoal kan misgaan krijg ik dat voorstel om wat aan mijn mental problem te laten doen steeds naar mijn hoofd Nou toevallig ga ik binnen enkele uurtjes samen met een team Broken Tulip lid naar mijn psieg, en die opmerkingen over mijn mentale toestand zullen ronduit worden voorgelegd.
IK sta namelijk wel onder controlle en dat kan helaas niet iedereen in deze confrontatie zeggen

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Jun 2010, 10:57 

Ooooooooooooooooooooh,

Now Draggie got an IP-ban

Image

Eunuch Archive sends us their advertisement and then we are not allowed to read.
Draggie has called provider (kpn), Draggie has explained what happened, has told them about Broken Tulip and has asked for help....

Draggie likes,.................... Draggie gets new IP

nb E.A. congrats, we found ourselves new friends fighting your disrespect.
Find out how American democracy works... click
here and get shocked

indicatie
Draggie is de grootste idioot die we hier in huis hebben en zijn gebulder is internationaal verstaanbaar

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 03:06 

@ Jean,

Ik weet eerlijk gezegd niet welke kant je op wilt gaan, en je geeft me het gevoel dat ik niet echt welkom ben op dit Forum?
Weet je hoeveel moeite me dit gekost heeft om jou om een vertaling te vragen, gewoon uit oprechte belangstelling.
Iets vragen is voor veel mensen moeilijk gewoon om het feit dat ze bang zijn om uitgelachen of uitgescholden te worden.
Hoeveel tijd denk je dat het kost om een mens af te breken, daar zal jij niet veel tijd voor nodig hebben.

En dan OJEEEEEeee ik MAG dit niet DOEN, NeE njet Zegguh, WAAROM WAaROm SOS SOS nee NEEEEEEE ik heb geen DRAAK SHIT WAT nu SNAPPIE Kut - T + N Je Al leen z o aan JE STOP STOP STOP nEE heb gEen Draak komen GerIeF Bah Bluh viEs baNg megeen!

Heb je er al eens over nagedacht wat het kost om iemand weer op te bouwen, probeer het eens, het zal je niet lukken in dezelfde tijd toen je hem afbrak.

Ooooh nee ik ben niet boos, daar ben ik te vaak voor afgebroken en daarbij heb ik mezelf ook vaak genoeg (on)bewust schuldig gemaakt aan dat gedrag.

Broken Tulip
Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig nOu Doeeeeee DAT dan Ook Okeeeee SHIT weEr gEEn Draak, MaakT niet uit! Fu ck Nheeee niet vloeken, Ziejspoar Gelaen Draak HeEl gRoot GLAaaS Drinkuh eN toch is HEt leuk Op Broken TUlip, LET mAAr Op Alz De Beul LID WORD.

TOEDELOE

Edit by Jean: 05.06 Even eerder en ik had het nog gezien voor mijn werk. team! laat dit aub staan. Ik moet nu helaas naar andere verplichtingen. John, tot straks

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 03:24 

P.s. nog even dit.
Good luck with the translation.
succès dans la traduction.
Viel Glück bei der Übersetzung.
buona fortuna con la traduzione.
حظا سعيدا مع ترجمة

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 11:18 
Site Admin

John Habets wrote:
P.s. nog even dit.
Good luck with the translation.
succès dans la traduction.
Viel Glück bei der Übersetzung.
buona fortuna con la traduzione.
حظا سعيدا مع ترجمة

????????????????????????????????
Nee, dit hoef je niet te vertalen, maar ik begrijp er geen snars van. De gevraagde vertalingen staan nu al bijna twee weken erbij, en niet alleen de gevraagde tekst, maar door de hele draad.
Maw waar heb je het over met "Good luck with the translation"

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 11:57 
Site Admin

John,

jij bent net als ieder ander welkom op Broken Tulip.

Misschien heb je de indicatie onder de berichten gemist en zat je op een nieuwe reply met vertaling te wachten?
Jean heeft elke posting in nederlands of engels een vertalings indicatie gegeven zodat de anderstalige lezer een idee heeft waar het over gaat en is jou dus wel degelijk tegemoet gekomen.

Hoop dat dit snel verheldert wordt.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 12:01 
Site Admin

John Habets wrote:
@ Jean,

Ik weet eerlijk gezegd niet welke kant je op wilt gaan, en je geeft me het gevoel dat ik niet echt welkom ben op dit Forum?
Weet je hoeveel moeite me dit gekost heeft om jou om een vertaling te vragen, gewoon uit oprechte belangstelling.
Iets vragen is voor veel mensen moeilijk gewoon om het feit dat ze bang zijn om uitgelachen of uitgescholden te worden.
Hoeveel tijd denk je dat het kost om een mens af te breken, daar zal jij niet veel tijd voor nodig hebben.

En dan OJEEEEEeee ik MAG dit niet DOEN, NeE njet Zegguh, WAAROM WAaROm SOS SOS nee NEEEEEEE ik heb geen DRAAK SHIT WAT nu SNAPPIE Kut - T + N Je Al leen z o aan JE STOP STOP STOP nEE heb gEen Draak komen GerIeF Bah Bluh viEs baNg megeen!

Heb je er al eens over nagedacht wat het kost om iemand weer op te bouwen, probeer het eens, het zal je niet lukken in dezelfde tijd toen je hem afbrak.

Ooooh nee ik ben niet boos, daar ben ik te vaak voor afgebroken en daarbij heb ik mezelf ook vaak genoeg (on)bewust schuldig gemaakt aan dat gedrag.

Broken Tulip
Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig nOu Doeeeeee DAT dan Ook Okeeeee SHIT weEr gEEn Draak, MaakT niet uit! Fu ck Nheeee niet vloeken, Ziejspoar Gelaen Draak HeEl gRoot GLAaaS Drinkuh eN toch is HEt leuk Op Broken TUlip, LET mAAr Op Alz De Beul LID WORD.

TOEDELOE

@John,

Je bent welkom. Maar dat ik met die boodschap niet duidelijk overkom, dat proef ik. Dat proef jij weer en dan hebben we een negatieve spiraal.
Dat kunnen we proberen te doorbreken met het RESPECT waar we het hier zo vaak over hebben.
Ik kan niet zomaar heel maken wat ik brak. Ik kan hooguit een tegenprestatie leveren voor de kansen die ik krijg. Heel maken kan ik het verleden niet, en ik ben ook niet degene die jou heeft misbruikt. De ernst van misbruik die jij schilderde is mij volkomen vreemd waar het mijn verleden aangaat. Laat dat ook duidelijk zijn. Maar toch ben ik blij met je uithaal. Het doet pijn, laat ik daar niet omheen draaien. Ik open 's morgens vol goede moed mijn site en pats... full hit.
Maar dat mag John, daar heb je alle recht toe. Als je die beul wilt halen, dan moet je hem er maar bij vertellen dat ik klem sta. Ik kan niet weglopen en ik kan hier niet boven gaan staan... want dan ben ik weer arrogant. Weet je wat ik kan doen...
Ik kan dit nemen als een vent en hier blijven staan voor wanneer je me maar nodig hebt.
Hoelang het duurt om iemand weer op te bouwen.....??? Ik weet het niet en ik heb slechts de tijd tot ik de pijp uit ga.....
Als je wilt begrijpen waar ik heen wil, dan kun je dat een kans geven. Misschien neem je eens een kijkje op dit topic en misschien geef je dingen een kans als ook jij de komende dagen die posting over het elfde gebod in de gaten houdt

Het RESPECT waar we het hier zo vaak over hebben houdt in dat we samen vooral willen kijken naar kansen om nieuwe slachtoffers te voorkomen. Ons RESPECT betekent ook dat we elkaar hier zo nodig ongezouten de waarheid zeggen.Ik vind het een uiterst knappe prestatie dat jij niet boos bent.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik baal als een stekker John. Gisteren was het op diverse sites goed raak. Discussie en discussie met inhoud. En dan opeens is het afgelopen.
Want dan begint het...............
In een land waar de kinderen letterlijk kapot gaan van de honger, waar ze mogen creperen omdat er een stuk van hun lijf wordt gesneden, daar spelen mensen een spelletje. Competitie.
Heel de wereld hangt aan een balletje. Spanje - Chili in de finale??? Dan weet ik straks echt wel of ik spaanse pepers bij mijn eten wil of chili's.
Alle ellende is opeens vergeten, je pijn om het misbruik mogelijk ook even weg? 2x 45 minuten
Als we maar winnen, dan kan de rest van de ellende ons ff allemaal geen fuck verrekken.
Winnen John betekent dat anderen verliezen. En dat in een wereld die we zeggen te willen delen.
Om te winnen lopen we weg en laten de ellende voor wat het is.
Prachtig dat je na afloop toch nog de kracht hebt gevonden om de draad weer op te pakken.
Als het weer zo hoog zit pak je om die tijd de telefoon maar... ik ben dan toch allang aan het werk. En als je de hel veranderen wilt,... dan weet je vast waar te beginnen.
Ik geef met liefde het (naar ik hoop) goede voorbeeld.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 14:27 

Ik reageer later, ik moet nou die beul een pak slaag geven, die hoort hier op Broken Tulip niet thuis.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Jul 2010, 15:06 
Site Admin

John Habets wrote:
Ik reageer later, ik moet nou die beul een pak slaag geven, die hoort hier op Broken Tulip niet thuis.

Laat hem maar John, het is goed.
Krijg ik maar eens wat van waar ik anders de dans ontsprong.
Als ik echt van suiker was,... had ik hier beter nooit aan kunnen beginnen

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC