Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 20 Jul 2019, 21:49

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: UITGESTORVEN
Unread postPosted: 20 Mar 2019, 19:18 

Ik denk dat in Nederland de pedofilie aan het uitsterven is, en zeker in het westen van het land.
Nu vraagt u natuurlijk waar baseer ik dat op,wel om het volgende, Ik heb 6 jaar geleden een maatje gehad
die van kleine jongen`s hield ,terwijl ik voor 95 % van meisjes houd.
Zo als ik al reeds vertelde wij konden goed samen opschieten met elkaar,en wij waren meer dan 5 jaar elkaars steun en toeverlaat .
Ik ben nu al meer dan 6 jaren bezig met het vinden van een nieuw maatje om gezellig een of meerdere keren per maand mij te bezoeken.
en gezellig onder het genot van een bakkie koffie vrij te kunnen praten over onze pedofilie gevoelens en gedachten`s
Ik heb echt van alles geprobeerd, Datings site homo site flirt site, zelf advertentie`s geplaatst op seks site. ik heb op honderden e-mails gereageerd
Ik ben wel voorzichtig gebleven met wat ik vertelde in reactie`s
mod edit Misschien is het verstandig om ook hier niet teveel privacy bloot te geven
In die 6 jaar heb ik drie keer een beetje contact gehad met pedo`s die bekent waren in de jaren 90 en 2000 .
Maar kwamen alle uit het oosten of noorden van het land .Ik kan mij voorstellen dat zij niet een paar keer per maand de trein gaan nemen om mij gezelschap te houden.
Uit het westen zo rond Den haag ,Leiden ,Amsterdam ,Rotterdam, Utrecht,Haarlem .Allemaal grote plaatsen op ongeveer een half uur afstand
Totaal geen berichten terwijl ik er bij vertelde dat ik berijd ben om de vervoer kosten te vergoeden.
Ik zal een voorbeeld geven hoe mijn advertenties er ongeveer uit zagen.
Ik ben een man van 68 jaar goed verzorgt en kan vrij ontvangen in een net en schoon huisje met tuin en volledige bescherming voor vreemde oren en ogen Ik heb heel veel familie en vrienden en kennissen
Maar toch ben ik eenzaam . In mijn omgeving is het onmogelijk te praten over bepaalde onderwerpen.!
Ik heb meer dan 50 jaar voor de katholieke kerk en rode kruis mod edit gewerkt .
( India - Zuid Oost Azie'` - Afrika _ Zuid Amerika )
Ook heb ik een maatje gehad die had een fout begaan in zijn leven en is daar door flink af gestraft ,gezin en huis kwijt vrienden en kennissen verloren
Hij leefde in een logement en had niets meer .toen ik dat hoorde ben ik hem gaan op zoeken en hij is meer dan 5 jaar mijn maatje geworden
Helaas is hij 6 jaar geleden overleden aan K.....Ik zou graag iemand ontmoeten die ook net als ik anoniem wil blijven en niet geregistreerd wil worden.Ik zoek een maatje !
(l.n.v.t) die af en toe gezellig mij bezoekt.
Overdag of s` avond en lekker praten onder het genot van een kopje koffie met een gebakje of fris drankje
over onze voorkeuren en dingen die wij interessant vinden.! blijven eten is ook geen probleem.
Geen relatie maar gewoon vriendschap en kijken en praten over wat wij lekker vinden .Door mijn werk ervaringen heb ik een hoop te vertellen.
Er zijn honderden soorten seks belevingen en ik laat ieder in zijn waarden
Heb je interesse in een geil gesprek en wil jij een leuke dag hebben,neem dan met mij contact op.
Als het niet klikt dan nemen wij afscheid van elkaar met een hand druk, zonder elkaar verder lastig te vallen.
Ook strikte geheim houding is gevraagd en geboden.
Wie wordt mijn nieuwe maatje????? Natuurlijk kan ik mij aan melden bij praat groepen maar die willen wel dat je geregistreerd wordt
en deze groepen denken nog steeds dat pedofilie een ziekte is En willen je graag be handelen met psychiaters of psychologen.
maar als recht geaarde pedofiel wil ik helemaal niet genezen Ik zou niets anders willen zijn dan een girl lover. Wat ook een oorzaak zou kunnen zijn
is de Repressie op pedofilie in Nederland zo dat pedofielen niet meer voor hun gevoel kunnen uitkomen zelfs niet meer stiekem of voor zich zelf.
Helaas geef deze repressie nog meer druk op de ketel en ver eenzame de echte pedofielen die nergens meer met hun gevoelen`s terecht kunnen.
Vaders ,broers, opa`s neven en ooms allen leven momenteel zeer eenzaam met hun gevoelen`s.
Uit mijn ervaring is gebleken dat iemand waar je vrij uit mee kan praten zonder enige belemmering over je gedachten`s en gevoelens .
Dat dit een heel stuk van de eenzaamheid weg neemt plus dat je ook kan genieten van zulke gesprekken .ook al is het in het geheim.
Ik weet niet of het voor alle pedofielen werkt ,maar als er nog pedo`s zijn in het westen van Nederland laat mij het dan weten
hoe jullie er over denken.
Ik blijf zoeken !!
Groetjes Cocomoto.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: UITGESTORVEN
Unread postPosted: 24 Mar 2019, 14:49 
Site Admin

Beste Cocomoto

Dat uitsterven zal nog wel even duren. Hoewel ik toen ik de titel van je nieuwe posting zag even vreesde dat je onze site bedoelde; UITGESTORVEN.
Op veel fronten is het inderdaad erg stil. Dat geldt trouwens ook voor tal van pedojagersites.
Die Frau von herr Tumm lijkt uiteindelijk zelfs met pensioen.

Wat niet uitsterft is de eenzaamheid die vele van onze lotgenoten ten deel valt. Daarnaast jongeren die tegen deze gevoelens aanlopen
en er juist door de enorme hetze geen plaats aan wisten te geven.
Mensen zwaar depressief en ja, ook zelfmoordneigingen.

Wat jij zoekt, dat zou op heel veel fronten moeten klikken, zowel qua persoon alsook praktische omstandigheden.
Het verlies van een dergelijke vriend vul je niet even in door een vervanging.
Maar als ik dit lees;
Quote:
Wie wordt mijn nieuwe maatje????? Natuurlijk kan ik mij aan melden bij praat groepen maar die willen wel dat je geregistreerd wordt
en deze groepen denken nog steeds dat pedofilie een ziekte is En willen je graag be handelen met psychiaters of psychologen.

Dan vraag ik mij af hoe goed je op de hoogte bent van nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot die zelfhulpgroepen.
Heel veel van de ellende die jij schildert wordt intussen onderkent en zelfs landelijke behandel instanties zien nu in dat er onderscheid
gemaakt moet worden tussen behandelen/preventie en de onderliggende sociale problematiek waar ook iemand tegen op loopt
die nooit een kind met een vinger zal aanraken.
Het zou voor jou jammer zijn als je kansen op steun van zo'n groep misliep door vast te houden aan je eigen beeld wat je je decennia lang
hebt kunnen vormen van het functioneren van zulke groepen, zonder mee te krijgen hoe hard hierin zaken veranderen.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

All times are UTC