Johannes2001 wrote:
Mijn knelpunt is zowel dat pedofielen niet in opstand komen en mijn angst dat pedojagers dan fanatieker worden!
Ssst, we trekken al weer een paar lezers,
maar misschien zijn er wel pedojagers bij...Als we bij dat laatste beginnen komen we misschien vanzelf in de richting van dat eerste.
Inzake pedojagers is er uiteraard een probleem; je weet nooit zomaar wat voor mafklappers je tegen het lijf kunt lopen op deze aarde.
Maar durf het ook van een andere kant te bekijken;...
Zijn pedojagers echt zo fanatiek of lijkt het maar zo ?
Immers, het is wel gratis hè die grote muil opzetten. Laat ze eens op die zelfde manier te keer gaan tegen een paar voetbal vandalen.
Of beter nog, zoals destijds zo veel beloofd afrekenen met een Volkert v.d. G.
Nee, pedo's duiken weg, bang voor elk schijntje publiciteit en van de andere kant hoef je weinig kritiek te verwachten,
zolang je maar voldoende vuile bagger over ze uitslaat.
Dus dat mes (in jouw vraag) snijdt zoals zovaak aan twee kanten.
Ik heb geen idee hoe oud je bent en wat je van de "geschiedenis" van de laatste decennia kent.
Eventueel kan ik je wel voorbeelden geven.
En zoals je waarschijnlijk wel merkt, raakt dit ook naar dat andere punt van je vraag;...
Weet je nog wie er vroeger het meeste werden gepest ? Degenen die nooit geleerd hadden voor zichzelf op te komen,
of er ronduit te slap voor waren.
Je (tor)pedojagers lusten geen torpedo's, het is de Mc Donald generatie die alleen maar zoekt naar een makkelijke hap.