Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 12 Dec 2019, 10:24

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
Unread postPosted: 20 Aug 2011, 23:52 
Site Admin

Ricardo wrote:
Gaat weer lekker hier.

Feit is wel dat gevoelens nooit verdwijnen, mits je ze onderdrukt. Ik weet bijna wel zeker dat Jean zijn dromen en fantasie heeft.
Gevoelens gaan en kunnen niet overgaan, mits je dit nogmaals door medicijnen of wat dan ook onderdrukt. ********************
*** elk mens is uniek alhoewel daar ogen en haken aanzitten.

Deze woorden van Ricardo komen uit het topic Zin en onzin van reageren op Sp!tsnieuws
De woorden van Ricardo vindt u hier
Ik noemde me al eerder ex-pedo en de laatste tijd gebruik ik de term ex-pedofiel. Pittige en beladen woorden.
Daarom een nieuw topic, juist om die woorden van Ricardo hun verdiende plek te geven.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 21 Aug 2011, 01:22 
Site Admin

Quote:
Ik weet bijna wel zeker dat Jean zijn dromen en fantasie heeft.

Het waren deze woorden van Ricardo, die zo volkomen begrijpelijk zijn. Maar ergens gaf hij me een antwoord wat ik al zolang zocht.
Het is namelijk niet altijd makkelijk om gevoelens op de juiste (verstaanbare) manier onder woorden te brengen.

Er wordt zoveel met etiketjes gegooid. Soms terecht en doordacht, veel vaker ondoordacht en kwetsend.
Vaak heeft dat een zwart/wit denken als oorzaak en een zwart/wit beeld tot gevolg.
En dat is niet direct bevorderlijk voor begrip en discussie binnen een zwaar beladen onderwerp als pedofilie.
Zwart/wit kun je één ding heel duidelijk stellen; Ik ben veroordeeld pedoseksueel.
Daar valt niets aan te discussieren en niets aan te veranderen.
Mogelijk zou je de nuance kunnen maken dat ik een veroordeeld ex-pedoseksueel ben. Zulks zou dan alleen inhoud geven
aan een verandering na die veroordeling.
Want die veroordeling die staat. Zelfs de wet gebruikt daar die term voor: "onherroepelijk"
Wat zou ik willen veranderen wat niet te veranderen valt en waar blijft mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar
mijn slachtoffer als ik de waarheid niet lief heb.

Maar ik ben de man niet van zwart/wit denken en doen. Nuance en grijstinten maken het leven en het denken veel zinvoller.
Als ik etiketjes op mezelf ga plakken, dan doe ik eigenlijk iets waar ik behoorlijk wars van ben.
Waarschijnlijk aas ik op een stukje discussie. Misschien wil ik dingen zichtbaar en bespreekbaar maken.
Ach wat, zout op met "waarschijnlijk" en "misschien", dat is toch hoe ik in elkaar steek.
Maar ik kies die termen wel op een moment en op een manier dat ik daarvoor sta.

Ex-pedo noem ik me al een hele tijd. Daarmee gaf ik uiting aan mijn gevoel dat voor mij persoonlijk een einde was gekomen
aan die negatieve belading van dat pedofiel zijn.
Dat mag je dubbel zien;
Mijn eigen angst om terug te vallen in dat pedoseksuele gedrag was verdwenen
Maar ook mijn angst voor dat veroordelende karakter vanuit de maatschappij dat we vooral vanuit die onderbuik gevoelens
zo vaak te zien krijgen.
Dat kwetst niet meer. Ik kan er respect voor en maling aan hebben, gelijktijdig.
Vanuit die maling die ik eraan heb, gebruikte ik dat "ex-pedo" om dingen onder de aandacht te brengen.
Die aandacht vroeg ik vanuit het respect wat ik voor mensen heb, ik wil dingen bespreekbaar maken.
Zoals je ziet passen maling en respect dus samen in één hand.
Maar ik heb destijds ook gesteld dat ik altijd pedofiel zal blijven. Sterker nog, ik heb er bij herhaling op geduid
dat die onderdrukking van testosteron helemaal geen invloed heeft op die ware gevoelens naar kinderen.
Chemische castratie werkt in die zin helemaal niet preventief. Het ontbreken van een drang naar een orgasme
maakt het eerder waarschijnlijk dat je lichamelijkheid gaat zoeken op een gebied waar dat presteren niet ter zake doet.
Misschien zou er eens een onderzoek moeten komen naar mensen die om welke reden dan ook impotent worden
en of zij mogelijk liever worden voor kinderen. Meer tijd en aandacht besteden aan contacten waar dat presteren niet gevraagd wordt.
Nee, ik ben niet impotent. Ook dat heb ik vaker aangegeven. Maar dat dan wel in de zin dat ik me bewust moet aanzetten
tot en daarbij die natuurlijke drijfveer dus ontbreekt.
Daarnaast ben ik altijd wars geweest van dat presteren (in de seksuele betekenis dus).
Ik had en heb dat niet, toen niet en nu niet. Niet naar volwassenen en niet naar kinderen.
Of dat aangeboren is, of te maken heeft met mijn ontwikkeling, daar ben ik impotent, dat kan ik niet hard maken.
Persoonlijk neig ik naar dat laatste. Er zijn tijdens mijn behandeling veel factoren uit mijn jeugd boven water gehaald,
die een duidelijke invloed hebben gehad op mijn ontwikkeling.
Waarom verandert dan die "afwijking" niet en heb ik niet opeens zin om stevig van bil te gaan?
Wel, omdat ik nog altijd mijn keuzes kan maken.
Het voelt helemaal niet verkeerd dat ik dit niet heb. Anderen mogen me daarom "weinig vent" vinden.
Voor mezelf ben ik er trots op om daarboven te staan. Zeker speelt daar de negatieve beladenheid die seksualiteit heeft,
en die me als kind met de paplepel is ingegeven een rol. Zou dat anders zijn als ik "normaal" was opgevoed
in een normale wereld? Zeer wel mogelijk.
Daarnaast speelt uiteraard een rol dat lichen sclerosus mijn jonge heer zover heeft aangetast dat ik met die
aanwezige potentie heel weinig meer uit de voeten zal kunnen, al zou ik het willen.
Waarschijnlijk kan ik me nu al gelukkig prijzen met het ontbreken van die drijfveer. En dat ik niet huiver voor
wat de toekomst me met die aandoening kan brengen (missen van een zeer mannelijk onderdeel),
kan eigenlijk alleen voortkomen uit die wetenschap dat ik ook zonder dat presteren goed kan functioneren.
Dat zijn nogal bijzondere en zwaarwegende omstandigheden die mijn denken, doen en beslissen sterk beïnvloeden.
Op dat punt wordt het dus erg moeilijk om mezelf met anderen te vergelijken en conclusies die voor mij gelden
voor anderen als waarheid te duiden.
Dat moet ik niet alleen zelf in mijn achterhoofd houden, daar mogen anderen ook (hardop) rekening mee houden in discussies.

Ondanks het feit echter dat ik eerder heb gesteld dat ik altijd pedofiel
zou blijven noem ik me recentelijk "ex-pedofiel".
Het past in elk geval niet bij me om dat zomaar te doen. Als ik zulke woorden kies, dan sta ik ook voor het verantwoorden ervan.
En dat dan wel binnen die nuance van die grijstinten.
Want letterlijk betekent pedofiel houden van kinderen. En reken maar dat ik dat nog altijd doe.
Ik ga straks of morgen verder juist op dat punt, en juist dan komt die opmerking over die fantasie en dromen
duidelijk aan bod.
Intussen nodig ik alvast uit tot discussie.

Wordt vervolgd

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Aug 2011, 05:00 
Site Admin

Zo, en nu naar die fantasie,...
via de realiteit.

Er is hier in Vietnam nog iets veranderd. Ik wordt opener, brutaler misschien in het uiten van mijn emoties.
Een van mijn grootste problemen eerder was dat ze me altijd aan de "vrouw" wilden helpen.
Ik moest toch ook wat.
Om de haverklap werd ik bij potentiële vriendinnen geïntroduceerd. En ik maar krampachtig proberen om die van mijn nek te houden.
Sinds ruim een jaar knal ik dat gewoon eruit, ik ben homo en ik heb niets met die vrouwen.
Stilaan is dat hier in mijn omgeving duidelijk en negatieve reacties heb ik nog niet gehad.
Maar ik ben opeens geen bedreiging meer naar hun vrouwtjes.
Die kerels hier zijn er helemaal niet wars van als ik eens uitdaag of iemand een smakkerd of een knuffel geef.
Die krijg ik te pas en te onpas ook terug. Dat is wel even anders dan in NL.
Het krioelt hier van de kinderen. Als ik in de open deur ga zitten om een sigaretje te paffen, dan is juist dat sigaretje
meestal het probleem. Lastig, twee of drie kinderen op je schoot of in je nek en je handen niet vrij hebben.
Met dat gestoei ben je nog bang dat je ze brand ook.
Niet alleen hier in mijn eigen deur werkt dat zo. Als ik naar mijn vaste restaurantje hier vlakbij ga, dan krijg ik zo'n uk
van een maand of zes op mijn schoot geparkeerd en de meiden vinden het prachtig om te zien dat die kleine
zich helemaal thuis voelt. Die kleine is in dit geval trouwens een meisje. Maar ook zacht, lief en dol op wat onverstaanbaar
gebrom aan haar oor.
Dan denk ik terug aan die fantasiën die er vroeger altijd waren als ik eens contact had met een knulletje zo tussen de 5 en 15 jaar.
Altijd zoeken naar die mogelijkheden om hem te binden. Kijken hoe ik ze eens onder die douche kon krijgen,
misschien eens logeren...
Die fantasiën waren er te over en regelmatig werden ze werkelijkheid. Nu leef ik met die realiteit.
Er is regelmatig lichamelijk contact, ook met die volwassen kerels. Ik zit tussen hun vrouwen en speel met de kinderen.
En dat resulteerd er blijkbaar in dat ik die fantasiën niet meer heb.
Zelfs als ik ze in herinnering roep als één van die spettertjes voor me staat of op mijn schoot kruipt, dan kan ik
met die denkbeelden niets meer.
Ook onder die grote kerels zijn spetters, en ook dat neem ik zoals het komt.
Fantasie speelt daarbij niet meer zo'n rol. De realiteit is veel mooier.

Welke rol het daarbij speelt dat ik die drang, dat verlangen naar een orgasme niet meer ken, dat kan ik zo moeilijk invullen.
Vroeger kon ik er niets mee dan me terug trekken en mijn vermaak op de vreemdste manieren bij mezelf te zoeken.
Nu hoef ik me niet meer terug te trekken,... maar ja, die drang is er ook niet meer.
Ik heb geen idee hoe ik dat verder moet uitleggen en waar ik nu precies die grens moet leggen.
Waar ligt die grens, tussen enerzijds die veranderingen in mijn leven, die openheid en anderzijds dat wegvallen van testosteron.

Maar dat ik me opeens ex-pedofiel noem, dat heeft juist alles te maken met het wegvallen
van die zoektocht naar dat verboden contact.
Dat stukje fantasie heeft compleet opgehouden te bestaan.
En wees maar niet bang dat ik opeens gevoelloos ben, want zo'n baby op je schoot en daar lekker mee liggen smoezen is gewoon
een heerlijk moment van de dag.
En als die vrouwtjes het allemaal te prachtig vinden, dan geef je hun vent een knuffel bij het weggaan en dreigt om hem mee te nemen.
Het kan hier allemaal. Stukje vrijheid wat ik in NL nooit heb gekend.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Aug 2011, 05:59 
Site Admin

Dromen,

Jazeker heb ik die. Meestal overdag. Ik droom zelfs graag hardop van een betere wereld, minder ellende voor kinderen.
Ik droom graag van en met Draggie. Zal jullie waarschijnlijk nog helemaal niet zijn opgevallen,
maar het is wel zo.
Ik droom van de tijd dat ik hem eindelijk gewassen ben en hem het stof eens uit die pels kan kloppen.
Hè ouwe muffe lamstraal.
Snuiff, az jij nou je muil ees hield en inne spiegel keek
Kijk dat bedoel ik, wat moet je met zo'n zuurpruim. Vraag me af waarom ik zo dol ben op dat kreng.

Och, en als ik me overdag druk genoeg maak en zorg dat ik slaap tekort kom, dan valt het 's nachts wel mee.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 01 Sep 2011, 09:39 

ex-pedoseksueel

Hoe leg je dat uit aan je buurman?

ex-Pedofiel

hoe geloofwaardig zal dat voor de tokkie mens zijn?

Eigenlijk is dit geen discussie waard bovenal om dat hij zinloos is. Je wordt geboren met gevoelens die je later niet kunt weg cijferen.
Heb wel eens geprobeerd om mijn gevoelens te veranderen. Ik ging naar homo kroegen, soms een leuke vrouw van 30 :lol: maar dat is niet waar ik op straat naar kijk. Sterker nog ze vallen me niet op.

Conclusie:
Het is nooit echt van seks gekomen jongen (27) die ik ontmoete in de homo kroeg. Hij wilde wel, maar ik nee, ik had er geen zin in, en bovendien de gedachte dat ik het met iemand doet die overal haar enzo heeft doet me kotsen.

Je gevoelens een andere wending geven zoals Jean doet, pakt later op een verkeerd manier uit. Bijvoorbeeld op latere leeftijd. Of, en dat is wat nu gebeurt je verdraait de boel. Want alles waar je tijdens delict voor was ben je nu tegen :roll: <<<dat kan simpel weg niet>>> Je zelf niet erkennen, je zelf niet serieus nemen, je leven zich op een gegeven moment zich bevindt in allemaal leugens (onbewust) Onbewust denken dat je genezen bent en je zelf kan rekenen tot EX- Het is een proces waarin je tegen je zelf liegt.

Pedofiel:

Je hebt ook dierenvrienden, zal vast ook wel een moeilijk wordt voor zijn. Pedofiel zijn is eigenlijk kindervriend, want ja die zijn er ook! Laten we dit woord gescheiden houden zoals deze in de media voorkomt. Denk eens goed na over het wordt pedofiel.....

Duxtrou Geen pedofiel, want hij hield niet van kinderen, denk wat hij heeft gedaan alles zegt. Als we in 1990 nou onderscheid hadden gemaakt tussen Pedofielen en Duxtrou had jij er heel anders nu tegen aangekeken en was je een stuk eerlijker naar je zelf. Ik erken mezelf en ik vindt het een mooie gave om de schoonheid van kinderen te kunnen zien, en niet alleen qua seksualiteit, want daar is geen enkele seksuele voorkeur in prioriteit.

En dierenvrienden vertroetelen hun beesten, met liefde!

Groet

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Sep 2011, 02:11 
Site Admin

Ricardo

Als jij jouw zoektocht naar jezelf, bijvoorbeeld dat bezoek aan homo bars, gaat vergelijken met mijn situatie,
dan ben jij het toch die de zaken verdraait.

Je verdraait wel meer, in die zin dat je dingen ziet zoals jij ze leest. En daarbij ontgaan je nogal wat essenties
van de dingen die ik weergeef.
Immers, nergens ontken ik mijn gevoelens voor kinderen. Die -en laat ik het samenvatten in- vertedering
is de normaalste zaak van de wereld.
Wie dat stukje liefde voor kinderen niet in zich heeft, die is ziek. Dan kom je bij de lustmoordenaars en mensen die kinderen
vanuit een sadistisch genoegen mishandelen en misbruiken.
Eigenlijk de groep, waar we het wel over eens zijn dat dat geen pedofielen zijn.
Maar ik heb hier dagelijk tientallen kinderen om me heen. Daarbij geniet ik het vertrouwen om me ook met hun opvoeding
te bemoeien. Sterker nog, deze cultuur verwacht ook van me dat ik dat doe.
Ik kan verder gaan: Ik vind dat kinderen veel meer vrijheid verdienen op dat seksuele vlak. Van mij, en ook binnen
die cultuur hier mogen ze zich veel meer op hun eigen tempo ontwikkelen dan waar NL van kan dromen.
Daarbij sta ik er als volwassene ook op dat gebied met die bemoeienis in hun opvoeding.
Maar begeleiding hoeft geen invulling te zijn.
En ik zal nog verder gaan: Als ik met een kind geconfronteerd zou worden dat ik met die begeleiding niet helpen kan,
omdat het echt mij nodig zou hebben voor dat seksuele aspect...
dan zal ik nog altijd evenveel schijt hebben aan wetten en gezag als vroeger.
Alleen, in de realiteit waarin ik leef zie ik dat bij honderden kinderen niet. Er is geen kind die dat van mij vraagt,
al zeker geen pre-pubers.
Die leeftijdsgrenzen, abstract als ze gehanteerd worden vind ik schandalig, zeker niet in het belang van kinderen
die zich op hun eigen tempo moeten kunnen ontplooien.
Dat hoef ik niet eens meer te verdedigen. Er zijn hier (BT) ook slachtoffers die helemaal niets zwart/wit willen
vastpinnen aan die concrete zestien jaar. Voor sommige kinderen zou het heel goed zijn als die bescherming
zich ook verder uitstrekte. :o

Maar als we nu kijken naar twee volwassenen (nou ja) die samen hun gevoelens zitten in te vullen voor kinderen
waar ze van dromen,
en ik kijk naar die horden kinderen die me hier omringen...
ik speel, knuffel, stoei, troost...
en niet een van die kinderen vraagt om een "grote beurt"...
Wie is er dan de pedofiel, en wie niet?

Leg jij me maar eens uit om wiens belang die zorgen voor kinderen van jullie nou helemaal gaan.
Zelfs de Kerstgedachte in dat interview wordt vertaald naar de ellende van- en contacten met andere pedofielen.
Terwijl de vraagsteller het toch onomwonden had over die kinderen over heel de wereld die reikhalzend
naar dat feest uitkijken.

Leugen

Volgens mij ga ik niet verder met een leugen. Die hele pedofilie is de grote leugen.
Een stompzinnige maatschappij, die mij nooit leerde omgaan met seksualiteit en al helemaal niet met mijn gevoelens en emoties,
die dreef mij in die gedachten gang, dat mijn gevoelens voor kinderen dat behelsden
waar ze zelf in hun seksuele frustraties in vast zitten.
Ga maar kijken wat we naar ons hoofd krijgen !!! Kinderneukers !!!
En ik zot, liet me in die waan drijven
Ze zouden eens al die verstoorde volwassenen op een eiland moeten gooien en er een heel hoog hek omheen bouwen.
Misschien, als de wereld wordt terug gegeven aan aan nieuwe generatie dat er dan dingen verbeteren.
Perfect zal het nooit worden, want het blijven mensen.

Ex-pedofiel.
Met gevoelens voor kinderen, met een open oog voor kind en seksualiteit, en zelfs met die brutale instelling
dat ik eerder zal kiezen voor het kind dan voor wet en gezag.
Maar zonder me door valselijk aangepraatte behoeftes te laten leiden naar een uitleg dat een kind wil wat ik zou willen.
Daarnaast die visie, dat je een kind ook ernstig kunt beschadigen en misbruiken zonder dat die seksuele grens wordt overschreden.
Geen makkelijke positie, maar zeker ook geen leugen meer !!!

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Sep 2011, 12:07 
Site Admin

Quote:
Maar als we nu kijken naar twee volwassenen (nou ja) die samen hun gevoelens zitten in te vullen voor kinderen
waar ze van dromen,
en ik kijk naar die horden kinderen die me hier omringen...
ik speel, knuffel, stoei, troost...
en niet een van die kinderen vraagt om een "grote beurt"...
Wie is er dan de pedofiel, en wie niet?

:!: Jij hebt het uiteindelijk beseft. **Diepe buiging**

Dat waar ouders/volwassenen van beschuldigt worden doen pedo's zelf het hardst.
Invullen voor kinderen (ik zeg niet dat geen enkel mens dit doet, maar de meeste ouders/mensen doen het echt niet. Ze laten hun kinderen vrij ontdekken met uiteraard wel wat regeltjes om de kinderen nu eenmaal zoveel mogelijk te beschermen tegen allerlei soorten gevaar die kinderen kunnen beschadigen of zelfs erger kunnen doen overlijden.)

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Sep 2011, 12:33 

Zoektocht, het was een experimentele trip.

Het is handig om te zeggen dat ik de dingen verdraai, en bovendien was niet de gehele post op jou van toepassing. sommige punten zie ik gewoon terug bij anderen en ik zie weer kleine dingen bij jou. En gewoon meer om het feit dat mensen tegen zich zelf liegen over hun gevoelens, ik merk het al zolang ik in dit wereldje zit. Overal zijn mensen tegen zichzelf aan het liegen.

Ik zat vroeger op bl.net het geen wat opgedoekt is door massale huiszoekingen wegens kinderporno. De meeste mensen die daar zaten zeiden tegen kinderporno te zijn en juist die mensen zitten nu levenslang vast wegens kinderporno. Of het hetzelfde is als wat ik eerder schreef? Ja min of meer komt dat op het zelfde neer.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Sep 2011, 15:46 

Lieve Sophie

Quote:
Invullen voor kinderen (ik zeg niet dat geen enkel mens dit doet, maar de meeste ouders/mensen doen het echt niet. Ze laten hun kinderen vrij ontdekken met uiteraard wel wat regeltjes om de kinderen nu eenmaal zoveel mogelijk te beschermen tegen allerlei soorten gevaar die kinderen kunnen beschadigen of zelfs erger kunnen doen overlijden.)

Geen idee in welke sprookjeswereld jij leeft (efteling?), maar het probleem is nu juist dat de meeste ouders hun kinderen NIET vrijlaten, op geen enkel terrein.

Kijk eens verder dan je eigen huisdeur!

En vrijlaten op seksueel gebied? Kom nou, daar bemoeien ze zich nog mee als de kids 18+ zijn.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Sep 2011, 18:00 
Site Admin

Sytze,

De efteling zou mooi zijn maar ik hou meer van vampieren.

Dat wat jij zegt is voor een paar mensen misschien waar maar echt niet voor de meeste en denk dat ik me als ouder van een aantal kinderen en mede daardoor tussen de jeugd wel wat meer kijk erop hebt dan jullie die er van de zijlijn naar kijken en alleen dat zien wat jullie zelf willen zien? Ik zit midden in de jeugd, krijg dingen te zien en te horen die ouders vaak niet horen, liefdes gebeuren, school, vrienden, keuzes in hun levens die ze zelf maken, studie, wel niet samen wonen ach zoveel waar hun allemaal mee bezig zijn in verschillende leeftijden. Mijn deur staat altijd open, save house dus. Mijn oren horen meer en mijn hart voelt alles en bergt veel dingen van de jeugd en we praten niet over mijn kids alleen maar over meer dan 3 klaslokalen vol kinderen.

Dus het grootste probleem is dat jullie invullen en invullen en invullen en verwijten het ons dat wij/ouders en opvoeders dat doen.

Staan alle pedo's representatief voor jou?
Staan alle foute volwassenen/ouders/verzorgers representatief voor mij?
Doordat er 1 Dutroux is zijn alle pedo's gevaarlijk.
Doordat er 1 ouder paar is die hun kind belemmert in de hele ontwikkeling zijn alle ouders slecht.

Zie je hoe vreemde redenatie erop na gehouden wordt?

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC