Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 14 Dec 2019, 09:44

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
Unread postPosted: 23 Mar 2012, 02:59 
Site Admin

adervertentie wrote:
Gunstig gelegen, ruime vrijstaande woning met garage en 4 slaapkamers, waarvan 1 met slaapzolder, in het populaire en kindvriendelijk Goes Overzuid.

Bij de woning hoort een voor- en achtertuin, waarvan de laatste 20 meter diep is welke op het zuiden gelegen is. Tevens biedt het grote terras veel privacy.

Indeling:
L-vormigewoonkamer met brede eiken vloerdelen en schuifpui, de halfopen keuken bevat verschillende inbouwapparatuur als een vaatwasser en koelkast. Tevens is een bijkeuken aanwezig welke toegang geeft tot de brede garage en tuin.

1e verdieping:
Hier bevinden zich drie slaapkamers (7,12 en 14m2) waarvan 1 een leuke slaapzolder heeft. De ouderenslaapkamer heeft een ruime vaste kastenwand. De badkamer is uitgevoerd met ligbad en een 2e toilet.

2e verdieping:
Via een vaste trap is deze verdieping bereikbaar, welke een vierde slaapkamer (14m2) en mogelijkheden voor bergruimte bevat.

Je zult je huis willen verkopen of verhuren in een kindervriendelijke buurt, waar een pedofiel woont.
Als ik mijn mond open doe, dan kan dat mensen duizenden euro's kosten. Mensen, gezinnen veelal met kinderen.
Ja, het is een kindervriendelijke EN kinderrijke buurt.
Dat is iets om bij stil te staan. Als ik dan mijn mond open doe, dan kan en mag dat niet bij half werk blijven.
Ik heb dat recht niet om te zeggen dat het nu wel goed gaat en dat alles maar liever moet rusten.
Dan namelijk groeit dat onbehagen weer.
Dan komen er potentiële nieuwe bewoners en die horen geruchten. En dan betalen anderen die prijs voor een stuk onvolledige openheid.
Ook nieuwe bewoners mogen dus weten en zien dat er in hun buurt een expedofiel woont.
Die mogen ze kennen, die kunnen ze aanspreken en die mogen ze in het oog houden.
Ze mogen zelfs hun kinderen waarschuwen op een niveau wat bij kinderen past.
Ze kunnen zelfs zoveel lef hebben als mijn baas, om een keer samen met hun kinderen met mij aan tafel te schuiven.
Ik durf namelijk ook die kinderen op hun niveau te vertellen dat het ooit verschrikkelijk mis ging.
Er zijn scholen in de buurt.
Als die ooit een expedofiel aan de kinderen willen laten vertellen waar gevaren schuilen en dat ze waarschuwingen
van hun ouders niet in de wind moeten slaan, ook dat kan.

Wat niet kan, is halve verhalen laten voortbestaan en hun verwoestende werk doen.
Openheid hoort echte openheid te zijn, en niet de kop in het zand steken en denken dat het nu wel goed is geweest.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC