Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 14 Dec 2019, 10:21

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: Vacature: Pedojager
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 11:23 

Ik weet niet of ik het hier goed plaats maar kwam per ongeluk hier terecht en ben er zo van geschrokken......
Ik quote een paar zinnen:
Quote:
Stichting S.M.W.NU (Stop Menselijke Waardigheid NU) is een bureau dat al 7 jaar marktleider is in de georganiseerde pedojagerij. Het combineren van verschillende inzichten en disciplines, zoals het uitlokken van pedosexuele toespelingen op fora, het toebrengen van reputatieschade aan critici en het manipuleren van slachtoffers, vinden wij cruciaal bij het succesvol voorbereiden en uitvoeren van onze missies. Wegens de belangstelling voor de sector door de zaak Robert M. zijn wij voor ons hoofdkantoor dringend op zoek naar de ideale kandidaat voor de functie:Senior Pedojager (m/v)

Je bent de schakel tussen de directie en de junior pedojagers, die de acties uitvoeren. Je vertaalt karaktermoordbeleid van de directie naar een programma met de ideale mix van uitvoerbare haatcampagnes om de doelgroep zo hard mogelijk te treffen en zo ernstig mogelijk te beschadigen. Uit je ruime ervaring met diverse methodieken van het treiteren van gesuggereerde pedofielen of überhaupt mensen die niet in de pas lopen met de maatschappelijke visie van S.M.W.NU (zoals naming & shaming, chanteren, intimidatie, stalking, eigenrichting, ten onrechte beschuldigen van pedosexuele misdrijven, manipulatie van vermeende slachtoffers of hun ouders en uitlokking) creëer jij de ideale haatcampagne, waardoor critci van S.M.W.NU definitief de mond worden gesnoerd. Je deisnt hierbij niet terug om hen valselijk aan te geven bij jusititie of uit te spelen tegen hun gezin of werkgever. Verder ben je een meester in het manipuleren van de publieke opinie en het managen van massahysterie. Je bent bereid die competenties te gebruiken om je targets te halen. Je bent niet bang voor justitie aangezien je als ervaren pedojager weet dat zij op de hand van de pedo’s zijn, omdat het hele justitie apparaat zelf pedo is.

Functie eisen

De pedojagerij valt onder de vrije beroepen en kent (nog) geen georganiseerde beroepsgroep, dus enige vooropleiding of accreditatie wordt niet gevraagd. Wel vragen we het volgende van je:

Psychopatische persoonlijkheid: Geen geweten, empathie of enig zonde- en schuldbesef
IQ < 80

Minimaal 5 jaar ervaring
Een Rotterdams of Haags accent behoort tot de aanbevelingen
Representatief uiterlijk: Bijvoorkeur doorrookt, doorspoeld en voldoende zichtbare tatoeages
Bereidheid het vak en de missie van S.M.W.NU te vertegenwoordigen bij serieuze programma’s van de NPO (een groeimarkt)
Bereidheid tot het gebruiken van geweld
Affiniteit met het lot van kinderen of ouders van slachtoffers hoort niet tot de aanbevelingen

Geen 9 tot 5 mentaliteit

Dit kan toch niet real en waar zijn?

Lees HIER hele artikel.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Vacature: Pedojager
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 11:41 

Hope wrote:
Ik weet niet of ik het hier goed plaats maar kwam per ongeluk hier terecht en ben er zo van geschrokken......

Ik heb weliswaar de rest van het artikel niet gelezen, enkel de tekst hier, maar het lijkt me toch een hoax.
Ik zie hier eerder een fake-advertentie van iemand die op deze manier aandacht trekt:
  • Stichting S.M.W.NU (Stop Menselijke Waardigheid NU)
  • Je deisnt hierbij niet terug om hen valselijk aan te geven bij jusititie of uit te spelen tegen hun gezin of werkgever.
  • omdat het hele justitie apparaat zelf pedo is.
  • Psychopatische persoonlijkheid: Geen geweten, empathie of enig zonde- en schuldbesef
  • IQ < 80
  • Representatief uiterlijk: Bijvoorkeur doorrookt, doorspoeld en voldoende zichtbare tatoeages
  • Affiniteit met het lot van kinderen of ouders van slachtoffers hoort niet tot de aanbevelingen

Gezien de termen die gebruikt worden, de eisen die gesteld worden en de manier waarop de "advertentie" is opgesteld, vermoed ik dat hier iemand spreekt die zelf het slachtoffer is van een haat- en lastercampagne, eventueel in combinatie met een valse aangifte en een daaropvolgende veroordeling op basis van die valse aangifte.
Helaas voldoen vele nekschot-roepers namelijk wel min of meer aan de functie-eisen, met name aan de stukjes "psychopatische persoonlijkheid", "IQ < 80" en "zonder affiniteit met het lot van kinderen en ouders van slachtoffers" zijn daar veelal aanwezig.
Overigens in het geval van IQ waarschijnlijk niet de letterlijke waarde die gemeten kan worden maar in plaats daarvan het gedeelte van het IQ wat daadwerkelijk gebruikt wordt.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 11:58 
Site Admin

Nou nou, jongens, kunnen we dingen nog serieus 'nemen'.
Ik heb gelijk gereageerd:

Ik meld me aan.
Als ex-pedofiel heb ik een goede ervaring om die monsters er in te luizen.
En gelet op de profielschets verwacht ik dat er heel wat ontkennende pedo’s zullen zijn die zich hiertoe geroepen voelen.
Want waar kun je je nou beter verschuilen terwijl je toch achter de vriendjes van kinderlokkers aanhobbeld
dan in een nest van pedo-jagers.
Ik zie dit dus helemaal zitten en de ellende laten groeien moet meer kans van slagen bieden dan ook maar iets zinnigs doen
om slachtoffers te voorkomen.

Tip: Kijk ook even via de homepage naar hun andere berichten.
En Hope dank je voor de melding, maar lees het nog maar eens een paar keer en zoek die dubbele bodems.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 12:03 
Site Admin

IkkeOokNog wrote:
Overigens in het geval van IQ waarschijnlijk niet de letterlijke waarde die gemeten kan worden maar in plaats daarvan het gedeelte van het IQ wat daadwerkelijk gebruikt wordt.

Het volledige IQ niet inzetten op momenten dat dat verstandig is betekent een efficiënt gebruik van niet gebruikte hersendelen.
Het kan dus heel slim zijn om stom te doen, maar je komt er eerder mee op een hoog niveau dan onder de 80.
Wat jij stelt is dus een tegenstrijdigheid in waardes :mrgreen:

n.b. Het volledige IQ niet inzetten op het moment dat het toch al onder die 80 zit ligt meer in de lijn van de echte pedo-jagers.
Vandaar dat het artikel mij een stuk ongein lijkt om zaken op de korrel te nemen.
De term hoax heeft toch een meer negatieve betekenis.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 12:23 

Jean Op den Kamp wrote:
Het volledige IQ niet inzetten op momenten dat dat verstandig is betekent een efficiënt gebruik van niet gebruikte hersendelen.
Het kan dus heel slim zijn om stom te doen, maar je komt er eerder mee op een hoog niveau dan onder de 80.
Wat jij stelt is dus een tegenstrijdigheid in waardes :mrgreen:

:lol:
Jean Op den Kamp wrote:
De term hoax heeft toch een meer negatieve betekenis.

Ik ben maar eens gaan zoeken. Het zal mijn "gebrek" zijn dat ik net zo veel Engels lees als Nederlands :ugeek: ik had 't in ieder geval niet per direct negatief bedoeld.
Wikipedia wrote:
In Engelstalige landen wordt het woord vrij algemeen voor allerlei bedrog en nep gebruikt, bijvoorbeeld voor een graancirkel. In feite wordt een grote groep mensen voor de gek gehouden. Het lijkt op een grap, meestal zonder kwade bedoelingen maar soms zijn er kwalijke gevolgen.

Bron: Wikipedia/hoax

Jean Op den Kamp wrote:
Tip: Kijk ook even via de homepage naar hun andere berichten.

Haha :D

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 12:26 

Jean Op den Kamp wrote:
En Hope dank je voor de melding, maar lees het nog maar eens een paar keer en zoek die dubbele bodems.

Jean ik zie en plaats het hier juist om de discussie, vergeet niet dat er gekken genoeg rondlopen die dit op hun manier interpreteren.
En er is nog iets maar wil ik hier niet plaatsen en jammer ontbreekt hier een knopje PB ofwel persoonlijk bericht.
Dit krijgt een staartje.... ;)

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 12:43 

:lol: :lol:

Laat ik eens lachen.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 12:48 

Je moet het ook zien als een satire maar toch..... :roll:

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 04 Jun 2012, 15:19 
Site Admin

Hope wrote:
Je moet het ook zien als een satire maar toch..... :roll:

Hope

Dat maar toch ben ik helemaal met je eens.
De realiteit is dat er een paar idioten werkelijk proberen die kant op te sturen.
Laten we ze maar even niet de lol gunnen om namen te noemen.
Satire is een mooie manier om dergelijke figuren op de korrel te nemen maar dan moet het wel heel duidelijk zijn
dat men dit niet serieus wil promoten.
Mijn keuze om daar aan te melden als ex-pedofiel en wat "leuke" opmerkingen over een prima schuilplaats
voor ontkennende pedofielen in het pedo-jagerskamp waren dan ook niet zomaar een bevlieging.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

All times are UTC