Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 13 Dec 2019, 13:20

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Programma Medialogica
Unread postPosted: 07 Nov 2014, 15:09 

Ik ben Cintie Rooijakkers en ik studeer journalistiek in Tilburg. Onlangs heb ik onderzoek gedaan naar de berichtgeving over pedofielen. Ik heb daarbij twee kranten vergeleken: Trouw en de Telegraaf. Het viel mij op dat deze twee kranten, maar eigenlijk alle media, pedofielen vaak over één kam scheren. Zo zijn er pedofielen die wel pedofiele gevoelens hebben, maar nog nooit de fout in zijn gegaan. Toch wijzen de media wel met een beschuldigende vinger naar hen.
Onlangs kwam Marc Josten, hoofdredacteur van het programma Medialogica, bij ons op de opleiding. Een programma dat gaat over als beeld en werkelijkheid uit elkaar drijven. Anders gezegd: als de media fouten maken.
Dit onderwerp leek mij interessant voor een uitzending en daarom heb ik het voorgedragen aan Marc Josten. Hij vindt het een interessant onderwerp en wil er misschien een uitzending over maken. De voorwaarde is wel dat ik twee pedofielen vind die nooit de fout in zijn gegaan, maar die wel door de media worden 'beschuldigd'. Daarnaast zijn zij bereid om voor de camera hun verhaal te doen. Als het mij lukt om twee pedofielen te vinden(zonder strafblaf), is de kans groot dat er een uitzending over wordt gemaakt en dat zou betekenen dat er een andere kant van pedofielen wordt belicht. Ben jij pedofiel (zonder strafblad) en ben je bereid om mee te werken aan het programma? Of ken je iemand? Reageer dan a.u.b. op deze oproep.

Alvast bedankt.
Vriendelijk groet,
Cintie Rooijakkers

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC