Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 12 Dec 2019, 10:54

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Interview
Unread postPosted: 04 Jan 2015, 16:31 
Hallo,
Ik ben student journalistiek en ben voor een opdracht bezig met een blog, deze gaat over schaamte. Pedofilie is een groot taboe in Nederland en ik vraag me af hoe het voor iemand met deze voorkeur zelf is. Graag zou ik in de komende tijd een interview met iemand willen doen om te horen hoe het is.
Graag hoor ik van jullie.
Groetjes

Report this post

Reply with quote  
 Post subject: Re: Interview
Unread postPosted: 09 Jan 2015, 13:29 
Als iemand interesse heeft kan hij of zij mij mailen naar jetdenies"at"hotmail.com
Omdat dit interview voor ophef zou kunne zorgen, is het voor de geïnterviewde mogelijk op mijn blog anoniem te blijven.
Ik zal dan de enige zijn die wel je echte identiteit weet.

Moderatie edit:
Gelet op de vraagstelling sta ik deze keer de vermelding van contact adres toe.

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Jan 2015, 10:27 
Site Admin

Quote:
Pedofilie is een groot taboe in Nederland
Hoe kan dat nou als iedereen er zo'n UITgesproken mening over heeft ?

Beste ***

Deelnemers zullen dun gezaaid zijn, maar wie weet haal je iemand over die streep.
De handvol die wel de mond open doet herhalen brengt ook niets nieuws...
Maar is dat niet gelijk ook een onderdeel van dat taboe ?
"Niets nieuws" waar komt dat eigenlijk vandaan ?

Een kritische vraag dus aan jou:
Weer een studente, en weer gaat een taboe aangepakt worden, wat ga je daar in vernieuwen ???
Beter nog de vraag: Wat is er vernieuwend in die journalistiek en wat doet zo'n opleiding daaraan ?

Wat zijn de valkuilen, is een taboe een uitdaging en zo ja, wie kan die aan
Degene die zijn verhaal durft te doen, waar staat die ten opzichte van de media.