Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 07 Dec 2019, 09:06

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 14 Feb 2015, 10:07 

Hallo iedereen,

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Sabine en ik zit in mijn afstudeerjaar van de opleiding journalistiek. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproductie over onvoorwaardelijke liefde en hiervoor zou ik erg graag de vriend, vriendin, man of vrouw van een pedofiel/pedoseksueel willen interviewen.

Wat het interview sowieso niet zal worden is een die gericht is op sensatie. In onze samenleving wordt pedoseksualiteit en pedofilie niet geaccepteerd door velen en hoor je weleens mensen beweren dat ze écht niet samen zouden kunnen zijn met zo iemand. Ik zou daarom erg graag iemand willen interviewen die wél samen is met een pedofiel/pedoseksueel. Ik vind het belangrijk dat het interview respectvol zal zijn en dat naar voren komt wat iemand drijft om bij iemand te blijven die pedofiel of pedoseksueel en waarom hij/zij van diegene houdt. Ik wil graag dat de lezer hierdoor meer inzicht krijgt in hoe jullie relatie in elkaar zit en misschien dat ze het aan het eind van het lezen van het interview zelfs een beetje zullen begrijpen. Het is hiervoor wel van belang dat je partner zelf geen pedoseksuele gevoelens heeft. Het interview mag uiteraard ook anoniem.

Ik hoor het graag en als iemand nog vragen heeft kan hij of zij me uiteraard mailen. Ik ben te bereiken op: sabinespoel@gmail.com

Groetjes,
Sabine

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 15 Feb 2015, 12:41 
Site Admin

Beste Sabine,

Als je even naar onze regels had gekeken,
had je gezien dat het uitwisselen van adres- of emailgegevens niet is toegestaan.
Dat is een bewuste keuze om te voorkomen dat Broken Tulip gaat fungeren als een soort contactplek waarbij mensen elkaar via ons vinden,
om vervolgens mogelijke contacten aan te gaan die wij niet kunnen of wensen te verantwoorden.
Voor een oproep als de jouwe kan ik daar als moderator een uitzondering voor maken, bij deze.
Maar wel graag even beter in het oog houden wat de regels zijn.

Als mensen willen reageren kan dat. Wel wijs ik erop dat Sabine ons persoonlijk niet bekend is.
Persoonlijke informatie sturen, het is bekend... altijd even voorzichtig mee blijven.

Inzake journalistiek zou ik deze zin trouwens graag toegelicht zien:
Quote:
Het is hiervoor wel van belang dat je partner zelf geen pedoseksuele gevoelens heeft.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Feb 2015, 10:11 

Jean, excuses voor het vermelden van mijn e-mailadres. Het is bij mij op de opleiding zo op het hart gedrukt dat je altijd je contactgegevens moet vermelden voor je bereikbaarheid, vandaar.

Ik kan me voorstellen dat sommige mensen misschien hun twijfels hebben om mij te bereiken omdat ze mij niet kennen. Nu heb ik op een soortgelijk forum ook een oproep geplaatst en contact gehad met die moderator. Hij heeft bevestigd dat ik inderdaad de opleiding journalistiek volg en dit voor mijn afstudeerproject is. Mocht het iemand gerust stellen, hier is de link: https://www.pedofilie.nl/node/8285

Waarom ik opzoek ben naar iemands partner die zelf geen pedoseksuele gevoelens heeft is omdat ik de onvoorwaardelijke liefde tussen het stel wil onderzoeken. Als beide partners pedoseksuele gevoelens heeft is het logischer dat ze bij elkaar blijven dan wanneer een partner deze gevoelens niet heeft. De partner die deze gevoelens niet heeft, kan het er bijvoorbeeld moeilijk mee hebben dat zijn/haar partner deze gevoelens wel heeft. Maar omdat hij/zij zoveel van diegene houdt blijft hij/zij toch bij hem/haar. Dit is enkel een voorbeeldsituatie. Ik wil erachter komen of dit echt zo is door een partner van een pedoseksueel te interviewen. Ik hoop dat het zo duidelijker is ;)

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Feb 2015, 17:53 

Misschien moet je haar eens benaderen facebook story fbid
Best wel zielig hoe die vrouw en kinderen worden afgemaakt.

Rood

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 24 Feb 2015, 13:07 

@Sabine,

Tegenwoordig worden we overspoeld door studenten journalistiek. Ze willen allemaal met/over pedofielen praten.

Zou je mij eens kunnen uitleggen welk belang pedo's hebben aan interviews met jullie?

Denk je dat er meer begrip komt als jij voor 100 mensen een leuk verhaaltje schrijft?

Het zal alleen maar meer onrust in de samenleving opleveren.

Laat ze met rust, daar hebben ze op dit moment veel meer behoefte aan!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 27 Feb 2015, 02:01 

@Sytze,

Voor personen als jou is er geen begrip Sytze!
Jij hebt je eigen soort tegen jou!

Ik ben heel meegaand in zaken, in jou geval dus niet!
Kut pedo Op den Kamp, die kan dingen plaatsen en daarom heeft hij rust!

Leg je bij zaken neer en durf te zeggen: ik was fout!
Je attitude is niet wat je bent, ik ken je anders.

Rood

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 01 Mar 2015, 10:18 
Site Admin

Beste Rood,

Mijn voorlichting is nooit optimaal geweest. Het ontgaat me mogelijk daarom waarom iemand van 't pijpen van een jongentje
een "kut pedo" wordt.
Zou klootjesvolk niet meer voor de hand liggen?
Wil je hier ook even lezen?
Ik heb weinig zin om voor agentje te spelen. Maar discussie graag op 1 plek en niet overal verspreid door de diverse topics.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC