Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 14 Dec 2019, 10:28

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
Unread postPosted: 08 Mar 2015, 09:34 
Site Admin

.

Image
Sophie Hilbrand

In 'Je zal het maar zijn' maakt Sophie Hilbrand portretten van mensen met een bijzonder levensverhaal.
We (BNN) zoeken voor dit programma mensen met pedofiele/pedoseksuele gevoelens, die hierover open willen vertellen.
Het programma wil geen oordeel geven , maar het verhaal vertellen vanuit de kant van de gasten.

Mochten er mensen interesse hebben, dan volgt er een uitgebreid voorgesprek.
Naar aanleiding daarvan beslissen de gasten of ze wel of niet mee willen doen.
Het portret wordt altijd in overleg met de hoofdpersoon gemaakt op een manier waarop hij of zij zich prettig voelt.

Mochten mensen meer informatie willen, dan kunnen ze contact opnemen met mij.
( maartje.bottelier@bnnvara.nl )

Deze oproep is geplaatst na uitvoerig overleg met de programmamakers.
Meer info:
Opnames beginnen niet eerder dan eind april '15 en de uitzending staat gepland voor laat in het jaar (ca oktober)
Het is de bedoeling dat deze aflevering één onderwerp kent waarbij drie gasten met Sophie in gesprek gaan.
Uiteraard is besproken welke risico's mensen maatschappelijk lopen als ze zo in beeld komen.
Het is mogelijk om deel te nemen en daarbij professioneel onherkenbaar te worden gemaakt inclusief stemvervorming.
Het risico dat e.e.a. daardoor ongeloofwaardig overkomt wordt ondervangen doordat er ook wel herkenbare personen in beeld komen
en dat er bovendien op wordt gewezen dat ook de programmamakers het niet verantwoord vinden om een jong iemand
tot mikpunt te maken van een hetze.

Overwegingen:
Dat het onderwerp geen speelgoed is zal inmiddels wel bekend zijn.
Ik raad iedereen, zeker jonge gasten aan om heel goed na te denken waar je aan begint.
Mocht je het gevoel hebben dat je "iets" moet doen omdat het best vreselijk voelt om steeds zo in een hoek getrapt te worden,
hou er dan rekening mee dat zulks niet minder wordt als er na de uitzending van die ongenuanceerde reacties verschijnen
via o.a. de sociale media. Ook dan zou je middels een ongelukkige opmerking je anonimiteit alsnog kunnen verspelen.
Het is echter ook niet aan mij om iemand die wel die behoefte voelt om die andere kant ook eens te laten horen
te gaan ontraden om zijn mond open te doen.
Voor overleg kun je ook contact met mij opnemen. Als de inhoud van het programma mogelijkheden biedt waar ik
verdere achtergronden kan geven,
i.p.v. weer eens een kwartiertje in herhalingen te vallen over wat ik gedaan heb,
dan is er een redelijke kans dat ik ook medewerking verleen.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Mar 2015, 10:36 
En een wereldberoemde/beruchte konden ze zelf niet vinden?

Of zou ik te bekend zijn?

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Mar 2015, 12:26 
Site Admin

Guest wrote:
En een wereldberoemde/beruchte konden ze zelf niet vinden?

Of zou ik te bekend zijn?

Als je gratis wilt meewerken kan ik wel een goed woordje voor je doen :o

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 14 May 2015, 16:30 

Ik ben benieuwd of ze na al die jaren een programma hierover hebben gemaakt?
Zo ja, zou hier dan een link van kunnen worden geplaatst, zodat ik deze kan zien?

Zelf zou ik de media helemaal niet vertrouwen. Niet omdat ik dwars wil zijn, maar omdat deze mensen
vaak geen moer om je geven. Sofie Hilbrand kan dan wel een aardige mevrouw zijn, tot zover ik denk,
maar zij is ook slechts een mens die voor de massale media aandacht werkt.

BNN komt op Nederland 3 en is een populaire volksomroep, wat geliefd is voor het klootjesvok.
Ikzelf kijk er ook naar :) maar weet dat ik niet tentoon gesteld wil worden op hun tv schandpaal.
Oke, ze vervormen je stemmen, ze vervagen je gezicht. Maar tot hoevere ben je zeker? Vaak filmen
ze straten en huizenblokken, omgeving en dergelijke. Uiteraard kun je dan de intervieuw in een ander
afgesproken omgeving doen en ver genoeg van je woonomgeving.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 06 Sep 2015, 18:40 
Ik kan vermelden dat ik inmiddels enige tijd terug de opnames van het programma heb gehad. Deze zal in het komende seizoen worden opgenomen.

Op verzoek van BNN ga ik daar tot dan verder niet te veel in het openbaar op in.

Vriendelijke groet,

Mark Lucius

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Sep 2015, 06:21 
Site Admin

Mark,

Geef je ons een seintje als je weet wanneer er wordt uitgezonden? Ben benieuwd.
Ik heb een paar hints gegeven in verband met hun jacht op kandidaten. Vroeg me af of dezelfde koppen en hetzelfde verhaal
nou wel een goede oplossing waren.
Goed dus dat er wat nieuwe inbreng gevonden is.

Aardbei,

Je wantrouwen richting de media,... alle begrip.
Te vaak en teveel hebben ze daartoe aanleiding gegeven.
Dat neemt echter niet weg, dat de media een realiteit zijn in ons bestaan.
Als zij hun belangen hebben staat onze wens voor een eerlijk verhaal daar vaak tegenover.
Maar dat wil niet zeggen dat klein machteloos staat tegen over groot.
Knippen en plakken in geval van gemonteerde uitzendingen vind ik nog de grootste gruwel, maar het is ook zaak om hun belangen
heel goed in het oog te houden.
In geval van goede samenwerking kun je die belangen dienen... Draait het uit op vals spel moet je weten waar hun kwetsbare plekken liggen.

Die eerste keer, bij A3 Boomsma, in de schaduw van het nieuws werd ik de dag voor de uitzending nog gebeld met de mededeling
dat ze ook een slachtoffer bereid hadden gevonden om mee aan te schuiven, en ze vroegen zich af of ik daar tegen kon.
Tijdens de uitzending zat ik inderdaad samen met een slachtoffer aan tafel
en kwamen we amper aan het woord dankzij de aanwezige woordvoerdster van Wijk bij Duurstede,
met haar complete pedohunter-aanhang op de eerste rijen in de zaal.
Maak mij nou niet wijs dat de regie vooraf niet wist wat daar uitgenodigd was.
Jammer dan voor A3, maar als ik mijn verhaal niet 'kan' doen kun je het ook niet verdraaien.
Ik kon wel op de monitors volgen wanneer wie in beeld was (live) en het onfatsoen van die mevrouw uit Wijk bij Duurstede
nam plotseling grovere vormen aan dan Boomsma had verwacht.
De uitzending liep hem een beetje uit de klauw.
Wat ikzelf achteraf heb gehad, zijn complimenten voor het lef om daar te gaan zitten en kalm te blijven,
alsmede opmerkingen dat men mijn kant van het verhaal graag had gehoord. Zelfs emails van slachtoffers.
Zo jammer dat die mevrouw...
Ook jammer natuurlijk voor Boomsma's uitzending, maar als je de zaak op die manier wilt organiseren tot een fittie,
kun je beter zorgen dat alle deelnemers op dat peil van die blonde dame zitten.
Dit zijn kostbare vergissingen voor een omroep!

Eén op één bij Sven Kockelman,...
Afwimpelen hielp niet, ze belden opnieuw en hadden me zo graag die zelfde dag in de uitzending. Taxi en alles werd geregeld.
(Nee Sytze, ik verdom het om een gage te vragen)
Mensen en instanties vroegen me later hoe ik dat durfde terwijl Sven toch als een soort pitbul zijn gesprekspartner te lijf kan gaan.
We hebben voor en na de uitzending een prima gesprek gehad ;)
Stel jezelf maar eens de vraag wat Sven eraan zou hebben gehad als hij daar zo'n interview had te doen met iemand
met een IQ van ca 65

Pauw-nieuws
De creme van het scum.
Ik trof toevallig Marhijn U voor die uitzending en die zat een beetje in z'n rats omdat duidelijk was dat Pauwnieuws ook van plan was te komen.
Fijn om te weten, kon ik me mentaal een beetje voorbereiden.
Ze zoeken nog altijd naar een jongentje dat wel uit elkaar is gevallen en ze hebben bewezen dat hun hele vuile rotstreken hier geen krassen
kunnen maken in mijn situatie.
Tuurlijk zijn er ook in mijn omgeving mensen die die rotopmerking hebben gezien maar die weten dat ik zaken best wel eens op scherp zet.
Daarbij blijft het de eigen verantwoording om naar die bagger te kijken.
Als die Miep weer komt met haar roze pretpaal kan ze nog veel meer krijgen...
Dat ik ze niet moet heb ik ze gezegd, wetende dat ze zulks wel wegknippen. Vandaar die opmerking over dat jongentje,
wetende dat ze er glunderend mee aan de haal zouden gaan. Nou proost Nadia, veel succes ermee.

Resume:
Als je mee speelt, wees dan een speler, niet het balletje...

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Sep 2015, 07:43 

Wek belang hebben we tegenwoordig nog aan het meewerken met de media?
Al zou het (voor ons) het beste programma zijn dat ooit gemaakt is, heeft het toch geen effect op het plebs. We hebben er niets aan dus.

Als Mark, onze nieuwe voorvechter, mee doet mag je er van uitgaan dat het ook niets voorstelt.
Hij zoekt permanent aandacht, met nogal dubieuze opvattingen.

En Jean, je laten betalen heeft voordelen, niet alleen word je er financieel wijzer van, maar ook een omroep zal zuinig op zn centen zijn en dus "waar" voor hun geld willen. Maakt jou positie sterker.

En als ze mij nog steeds niet weten te vinden, stelt hun research ook niet veel voor.

En Nd.3. een volksomroep? Er kijkt geen hond na (uitgezonderd ik, maar dan alleen de kinderprogramma's) De tokkies kijken alleen naar de commerciële pulp.

Sterkte allemaal met je waanideeën! :lol:

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Sep 2015, 16:33 
Site Admin

sytze wrote:
Wek belang hebben we tegenwoordig nog aan het meewerken met de media?
Al zou het (voor ons) het beste programma zijn dat ooit gemaakt is, heeft het toch geen effect op het plebs. We hebben er niets aan dus.

Als Mark, onze nieuwe voorvechter, mee doet mag je er van uitgaan dat het ook niets voorstelt.
Hij zoekt permanent aandacht, met nogal dubieuze opvattingen.

En Jean, je laten betalen heeft voordelen, niet alleen word je er financieel wijzer van, maar ook een omroep zal zuinig op zn centen zijn en dus "waar" voor hun geld willen. Maakt jou positie sterker.

En als ze mij nog steeds niet weten te vinden, stelt hun research ook niet veel voor.

En Nd.3. een volksomroep? Er kijkt geen hond na (uitgezonderd ik, maar dan alleen de kinderprogramma's) De tokkies kijken alleen naar de commerciële pulp.

Sterkte allemaal met je waanideeën!
:lol:

Sytze,
Volgens mij kom jij in een volgend leven terug als positiviteits-goeroe. Esyzetje Klapperband of zo... :o
Ik weet zeker dat ik me ga verkneukelen en reken maar dat ik je direct herken.
#Tokkies, #Plebs... Misschien ben jij het juist die het de media makkelijk maakt.
Als je namelijk goed kijkt naar hun functioneren herken je hun waardering voor dat soort etiketjes.
Zolang ze 'nieuws' zo kunnen brengen dat iedereen denkt dat alle anderen stom zijn,
verheft de lezer zichzelf door hun broddelwerk tot "iets meer" dan de anderen.
Zo hou je lezers en zo stuur je ze waar je ze hebben wilt.
Ik heb hierboven een voorbeeld gegeven waarbij ik in mijn achterhoofd hield dat mijn omgeving NIET bestaat uit halve zolen,
met als gevolg dat ik een bagger.bv als pauw-nieuws een dergelijke uithaal kon verpatsen,
zonder daardoor zelf in de klem te komen met de publieke opinie.

Welk belang hebben wij??? We hebben er niets aan... Jouw woorden!
Weet je, ik ben vroeger bij Martijn gaan stiften omdat ik keer op keer argumenten zag passeren over de belangen van kinderen,
en vervolgens een uitleg wat 'wij' daarom zouden moeten mogen.
Maar opkomen voor die kinderen heb ik geen keer iemand zien doen. Ze waren hooguit een sleutel voor meer vrijheden voor pedofielen.
Vandaar mijn vraag aan jou;
Als jij van kinderen houdt, ben je dan wel of niet bereid om je in te spannen voor een toekomst voor hun, die er anders uitziet, of zie je daarvan af,
louter omdat je er zelf geen mallemoer meer aan hebt ?
Dat heeft in mijn ogen namelijk weinig te maken met houden van kinderen, en als ik achter de geraniums ga zitten kwijnen in zelfbeklag,
dan heeft die "toekomst" daar ook geen donder aan.

Inzake Mark's bijdrage...
Mogelijk bevestigd hij zaken. Maar evengoed mogelijk laat hij een keer zien dat er gigantische verschillen zijn tussen diverse pedofielen...
Yvonne, Jos, John, lijkt wel of ze al een tijdje met vakantie zijn. Misschien kijkt er wel publiek dat merkt
dat je ook pedofielen niet allemaal over één kam moet scheren.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Sep 2015, 16:51 

Ik heb me 40 njaar ingezet voor een betere wereld voor kinderen en je ziet wat het resultaat is de laatste 20 jaar.
Ik vind dat ik mn bijdrage geleverd heb en laat het nu aan anderen over.
En als jij denkt dat IK nog iets mag zeggen in het belang van kinderen, dan begrijp je de wereld niet.

Ze zoeken het maar uit. Ik leef alleen nog voor mezelf (wat dat dan ook nog in houdt)

En jij leeft in het paradijs, dat is bekend.
Maar ik leef in de hel en tussen de tokkies.
Ga jij de wereld maar verbeteren, daarom is het zo stil op BT.

En Marks verschillen tussen pedo's? Ja een praktiserende pedo is volgens hem geen pedo.
Zn eigen status verheffen!
Vraag hem eens naar zijn contacten met een 14jarige!

En de door jou genoemde jagers zijn al lang gestopt. Niet opgevallen? Alleen Jos heeft incidenteel een aanval.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Sep 2015, 17:06 
Site Admin

Quote:
En de door jou genoemde jagers zijn al lang gestopt. Niet opgevallen? Alleen Jos heeft incidenteel een aanval.

O jawel, zeker is dat opgevallen. Opgevallen en zelfs met instanties besproken.
Hoe actief ze waren weet ik nog donders goed uit die tijd dat ik met mijn openheid begon. Stevige uithalen van Jos
op de site van "In de schaduw van het nieuws".
Dus de laatste van die door jou benoemde twintig jaren gaat het in elk geval niet meer slechter.
En het is toch al meer dan 50 jaar geleden dat ik met die wereld aan problemen rondom pedofilie kennis maakte.

Inzake Mark en pedo's;
Dat vind ik een opvallend puntje. Zoveel verschillen als er zijn in de grenzen van het toelaatbare volgens pedo's,
blijkbaar is er ook een overeenkomst. Wie minder ver gaat is te bekrompen en wie verder gaat hoort tot de viezerikken.
Waar Mark ook de grenzen stelt, hij zou de eerste zijn om niet volgens dat princiepe af te rekenen met de rest.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 27 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC