Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 13 Dec 2019, 21:28

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Author Message
Unread postPosted: 04 Apr 2016, 07:03 

Jammer,

in politiekringen noemen ze dit een "tunnelvisie",

in de volksmond: "het wiel opnieuw uitvinden".

Maar succes dan maar, hoop voor jullie dat je mensen vindt die zich thuisvoelen in jullie aanpak.

Sterkte!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Apr 2016, 11:09 
Site Admin

PriscillaMilou wrote:
Het is niet dat wij niet geïnteresseerd zijn in een andere invalshoek.
Wij hebben u eerder al uit gelegd dat het onderzoek al in gang is gezet (wij zijn eind december al begonnen)en de invalshoek
om die reden niet meer aangepast kan worden.
Wij merken dat jullie andere ideeën hebben en dat is prima, maar voor ons onderzoek is dit niet meer realistisch.
Wij zoeken nog wwel mensen die mee willen werken, maar dan moeten zij wel achter het onderzoek in huidige vorm staan.
Wij willen u bedanken voor de reacties
(de laatste reactie over scholieren.com zullen we dan maar als niet gelezen beschouwen)

Priscilla, Milou,

De opmerking niet gelezen hebben lijkt me lastig. Beetje arrogantie mag in deze, dus ik zou zeggen,... ga er boven staan.
Maar ons zonnetje in huis is nogal eens negatief. Misschien kunnen collega studenten iets met hem inzake alternatieve energie.
Mogelijk onstaat er als je hem kunt verbinden met de juiste plus-pool of een goedgeaarde nul een onuitputtelijke bron van grrr oene stroom.

Quote:
Daarnaast willen wij duidelijk maken dat er grote verschillen zijn tussen pedofilie en pedoseksualiteit.

Voordat ik daarop in ga zal ik eerst ook eens negatief uit de hoek komen;
Jullie antwoord is duidelijk, jullie zitten al in een fase dat je niet zonder slag of stoot je invalshoek kunt veranderen.
In die zin treft jullie geen blaam. Maar jullie zijn wel studenten aan een universiteit !!!
En de opmerkingen van zowel Sytze als van mij inzake het opnieuw uitvinden van het wiel, die staan er niet voor niets.
Misschien is het niet verkeerd om dit eens aan jullie begeleider voor te leggen. Naar mijn gevoel hoort dergelijke begeleiding
waarbij keer op keer vanaf nul wordt begonnen en men nooit verder komt namelijk op het niveau van een werkstukje MBO.
Van een universiteit zou ik verwachten dat ze progressie willen.
Volgend jaar en de jaren daarna zijn er ook weer studenten!

Jammer dus dat jullie minder bewegingsvrijheid hebben dan ik had gehoopt.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet bereid zou zijn om op dat door jullie ingeslagen pad een stukje mee te wandelen.
Vooral inzake die verschillen tussen pedofilie en pedoseksualiteit lijkt het me gezond om eens precies op die grens
te gaan "huppelen".
De vraag of pedoseksualiteit altijd schadelijk moet zijn voor een kind, kennen jullie vast al. Maar hoe schadelijk kan een pedofiel mogelijk zijn ?
Wisten jullie trouwens al dat je hier in NL "veroordeeld pedoseksueel" kunt worden zonder een kind aan te raken ?
Dingen die me toch zeker interessant lijken als je dat onderscheid pedofiel/pedoseksueel helder in beeld wilt brengen.
Mochten jullie het gesprek aan willen, bedenk dan dat ik helemaal geen behoefte heb aan dat stukje anonimiteit.
Daarbij voel ik me niet happy in een telefoongesprek. Je mist lichaamstaal etc en in feite voer je een half gesprek.
Ik kan prima een keer naar Amsterdam of jullie naar Goes.
Ik hoor het wel...

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Apr 2016, 11:38 

Nou nou jochie, even de zonwering laten zakken.
Jouw zonnetje is niet zozeer negatief, als wel cynisch.

Na honderden onderzoeken, werkstukken, scripties etc, die allemaal bij 0 begonnen en bij 0 eindigden (schreef jij dat hiervoor eigenlijk ook al niet?) is er idd nooit iets veranderd in het denken over deze materie

Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat dit thema vooral gekozen omdat het HOT is, het gaat om goeie cijfers en subsidies. Krijg nooit het gevoel dat men zich serieus verdiept heeft of geïnteresseerd is.

Heeft men zich ooit wel eens overtuigd of de gesprekspartners echt wel pedo zijn? Iedereen kan zich wel als zodanig voordoen en de grootst mogelijke onzin debiteren, die vervolgens gretig wordt opgenoteerd.

Daardoor is elk onderzoek bij voorbaat dubieus.

Zo, nu mag de zonwering weer omhoog.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Apr 2016, 14:13 
Site Admin

sytze wrote:

Na honderden onderzoeken, werkstukken, scripties etc, die allemaal bij 0 begonnen en bij 0 eindigden (schreef jij dat hiervoor eigenlijk ook al niet?)
is er idd nooit iets veranderd in het denken over deze materie

Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat dit thema vooral gekozen omdat het HOT is,
het gaat om goeie cijfers en subsidies.
Krijg nooit het gevoel dat men zich serieus verdiept heeft of geïnteresseerd is.

Heeft men zich ooit wel eens overtuigd of de gesprekspartners echt wel pedo zijn?
Iedereen kan zich wel als zodanig voordoen en de grootst mogelijke onzin debiteren, die vervolgens gretig wordt opgenoteerd.

Sytze,

Natuurlijk ligt misbruik bij een onderwerp als dit op de loer.
De ware pedo zal accepteren dat er keer op keer een nieuwe generatie geboren wordt die even onschuldig is als die daarvoor.
Met veel liefde staat hij dus voor ze klaar, al weet hij dat ook die kleine rotzakken straks weer menen volwassen te moeten worden.
Als we dus consequent willen blijven moeten we ons ook afvragen of jij wel pedo bent. Want natuurlijk , het onderwerp is HOT
en welke andere achtergrond zou geschikter zijn voor een grandioze tranentrekker...

Kijk, dat cynisch daar heb ik wel begrip voor.
Ze beginnen allemaal bij nul en vrijwel altijd hebben ze voor ogen om een bepaald onderdeel in het juiste zonnetje te zetten.
Nou wil ik niet zeggen dat ze bij nul eindigen, maar je hoort er verder over het algemeen evenveel meer over als over de onderzoeken
van Theo van Sandfort ;)

Een vette pluim dus voor je kritische blik/cynische noot.
Maar dat je het hele land blijkbaar op z'n achterpoten zet terwijl je mogelijk geeneens een pedo bent,
dat neigt m.i. toch echt naar misbruik.
Van der Steur kan beter dergelijk sarcasme eens gaan verbieden ipv de laatste plek waar kinderen nog zoeken naar voorlichting voor ze op slot doen.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Apr 2016, 14:47 

Jean Op den Kamp wrote:
sytze wrote:

Na honderden onderzoeken, werkstukken, scripties etc, die allemaal bij 0 begonnen en bij 0 eindigden (schreef jij dat hiervoor eigenlijk ook al niet?)
is er idd nooit iets veranderd in het denken over deze materie

Ik kan me niet aan het gevoel onttrekken dat dit thema vooral gekozen omdat het HOT is,
het gaat om goeie cijfers en subsidies.
Krijg nooit het gevoel dat men zich serieus verdiept heeft of geïnteresseerd is.

Heeft men zich ooit wel eens overtuigd of de gesprekspartners echt wel pedo zijn?
Iedereen kan zich wel als zodanig voordoen en de grootst mogelijke onzin debiteren, die vervolgens gretig wordt opgenoteerd.

Sytze,

Natuurlijk ligt misbruik bij een onderwerp als dit op de loer.
De ware pedo zal accepteren dat er keer op keer een nieuwe generatie geboren wordt die even onschuldig is als die daarvoor.
Met veel liefde staat hij dus voor ze klaar, al weet hij dat ook die kleine rotzakken straks weer menen volwassen te moeten worden.
Als we dus consequent willen blijven moeten we ons ook afvragen of jij wel pedo bent. Want natuurlijk , het onderwerp is HOT
en welke andere achtergrond zou geschikter zijn voor een grandioze tranentrekker...

Kijk, dat cynisch daar heb ik wel begrip voor.
Ze beginnen allemaal bij nul en vrijwel altijd hebben ze voor ogen om een bepaald onderdeel in het juiste zonnetje te zetten.
Nou wil ik niet zeggen dat ze bij nul eindigen, maar je hoort er verder over het algemeen evenveel meer over als over de onderzoeken
van Theo van Sandfort ;)

Een vette pluim dus voor je kritische blik/cynische noot.
Maar dat je het hele land blijkbaar op z'n achterpoten zet terwijl je mogelijk geeneens een pedo bent,
dat neigt m.i. toch echt naar misbruik.
Van der Steur kan beter dergelijk sarcasme eens gaan verbieden ipv de laatste plek waar kinderen nog zoeken naar voorlichting voor ze op slot doen.

Nee jochie , ik ben de (enige?) echte.

In de jaren 70 was het nog niet HOT en was ik al uit de kast.
Met net zoveel aandacht als nu, maar toen wel positieve aandacht.
Kun je je nu niet meer voorstellen.
Gelukkig hebben we de foto's, knipsels en cassettebandjes nog.

En Van der Steur? Die haalt het eind van deze maand niet meer.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Apr 2016, 12:32 

Beste Jean,

zou u ons een e-mail kunnen sturen, zodat we eventueel een afspraak kunnen maken? Ons e-mailadres is terug te vinden in de begin post (via onze UvA mails mag ook).

Alvast bedankt!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Apr 2016, 14:08 

PriscillaMilou wrote:
Beste Jean,

zou u ons een e-mail kunnen sturen, zodat we eventueel een afspraak kunnen maken? Ons e-mailadres is terug te vinden in de begin post (via onze UvA mails mag ook).

Alvast bedankt!

En dat is nu precies wat ik bedoel als ik schrijf dat men zich niet verdiept in noch geïnteresseerd is in de materie.

Zowel het telefoonnummer als het emailadres van Jean staan netjes vermeld hier onder het kopje "contact"

Maar ja als je dat al teveel moeite vindt dames, zoek dan een nog gemakkelijker thema!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Apr 2016, 10:40 

sytze wrote:
PriscillaMilou wrote:
Beste Jean,

Alvast bedankt!

En dat is nu precies wat ik bedoel als ik schrijf dat men zich niet verdiept in noch geïnteresseerd is in de materie.

Zowel het telefoonnummer als het emailadres van Jean staan netjes vermeld hier onder het kopje "contact"

Maar ja als je dat al teveel moeite vindt dames, zoek dan een nog gemakkelijker thema!

Beste Sytze,

Onder het kopje contact is het e-mail adres niet zichtbaar, anders hadden we dit bericht uiteraard niet op het forum geplaatst.
Misschien hebben wij eroverheen gekeken en zou u ons erop kunnen wijzen waar het precies te vinden is.

Wij vinden het ontzettend jammer dat u van mening bent dat wij het onszelf makkelijk maken. Deze mening mag u uiteraard hebben, maar deze mening delen wij niet aangezien wij weten hoe het proces rondom deze scriptie in elkaar zit.

Met vriendelijke groet,
Priscilla en Milou

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 12 Apr 2016, 11:06 

PriscillaMilou wrote:
sytze wrote:
PriscillaMilou wrote:
Beste Jean,

Alvast bedankt!

Beste Sytze,

Onder het kopje contact is het e-mail adres niet zichtbaar, anders hadden we dit bericht uiteraard niet op het forum geplaatst.
Misschien hebben wij eroverheen gekeken en zou u ons erop kunnen wijzen waar het precies te vinden is.

Wij vinden het ontzettend jammer dat u van mening bent dat wij het onszelf makkelijk maken. Deze mening mag u uiteraard hebben, maar deze mening delen wij niet aangezien wij weten hoe het proces rondom deze scriptie in elkaar zit.

Met vriendelijke groet,
Priscilla en Milou

Onder de kop "contact" staat DIT te lezen (en dat zien jullie over het hoofd?):

Contact met Broken Tulip:

Jean kunt u via e-mail en telefoon bereiken.
Sophie kunt u bereiken via e-mail.

Het e-mail adres is:

brokentulip@live.nl

of klik op de email button:

Het telefoonnummer is:
06- 57656027

Gelukkig hebben jullie een andere mening over zaken dan ik.
En na vele onderzoeken, scripties, werkstukken, kranteninterviews, radio en tv programma's als moBNer weet ik inmiddels wel hoe dit soort processen in elkaar zit.

Maar ja, studenten willen tegenwoordig alles op een presenteerblaadje krijgen
Jullie moeten nog heel veel leren.

Sterkte!

sytze.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 15 Apr 2016, 17:31 
Site Admin

Priscilla, Milou,

Dat Sytze graag de kachel aanmaakt is meer dan lastig genoeg, maar reik hem dan aub
niet zelf het brandhout aan.
Mijn telefoonnummer staat onder al mijn postings op dit forum !
En inzake de email... brokentulip@live.nl is prima
Maar vreemd genoeg hebben jullie al op 16 maart een email gestuurd naar info@brokentulip.nl en daar op 16 en 17 maart reactie van mij op gehad.
Betrof de code voor het aanmaken van jullie account en de melding dat hier een reactie voor jullie stond.

Ik reken er dus op dat jullie in staat zijn om te bellen of een voorstel via de email te sturen :roll:

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 21 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3  Next

All times are UTC