Beste CocomotoDat uitsterven zal nog wel even duren. Hoewel ik toen ik de titel van je nieuwe posting zag even vreesde dat je onze site bedoelde; UITGESTORVEN.
Op veel fronten is het inderdaad erg stil. Dat geldt trouwens ook voor tal van pedojagersites.
Die Frau von herr Tumm lijkt uiteindelijk zelfs met pensioen.
Wat niet uitsterft is de eenzaamheid die vele van onze lotgenoten ten deel valt. Daarnaast jongeren die tegen deze gevoelens aanlopen
en er juist door de enorme hetze geen plaats aan wisten te geven.
Mensen zwaar depressief en ja, ook zelfmoordneigingen.
Wat jij zoekt, dat zou op heel veel fronten moeten klikken, zowel qua persoon alsook praktische omstandigheden.
Het verlies van een dergelijke vriend vul je niet even in door een vervanging.
Maar als ik dit lees;
Quote:
Wie wordt mijn nieuwe maatje????? Natuurlijk kan ik mij aan melden bij praat groepen maar die willen wel dat je geregistreerd wordt
en deze groepen denken nog steeds dat pedofilie een ziekte is En willen je graag be handelen met psychiaters of psychologen.
Dan vraag ik mij af hoe goed je op de hoogte bent van nieuwe ontwikkelingen met betrekking tot die zelfhulpgroepen.
Heel veel van de ellende die jij schildert wordt intussen onderkent en zelfs landelijke behandel instanties zien nu in dat er onderscheid
gemaakt moet worden tussen behandelen/preventie en de onderliggende sociale problematiek waar ook iemand tegen op loopt
die nooit een kind met een vinger zal aanraken.
Het zou voor jou jammer zijn als je kansen op steun van zo'n groep misliep door vast te houden aan je eigen beeld wat je je decennia lang
hebt kunnen vormen van het functioneren van zulke groepen, zonder mee te krijgen hoe hard hierin zaken veranderen.