zo man...
nul
nul
acht
vier
negen
nul
negen
zes
nul
nul
zes
één
vijf kan ik van af hieroooo ni bellu, ze hebben namelijk moeite met 'klanten' die ff internationaal gaan comminiceren en dan de rekening ni betalen.

Maar kan het altijd ff ergens anders proberen ! b.v. in 'het geval' (een restaurantje die op een huiskamer lijkt) ojaa... 'het geval' is nog niet officieel geopend, omdat er de nodige
paperasse er nog moeten komen.
nu ik het daar even over 'het geval' heb...
Ik kon horen van uit het restaurantje 'het geval', wat op een huiskamer lijkt, dat de jongen van 17 even onder de doushe ging. Iets later vroeg hij iets aan zijn collega, (die er niet was, ff
boodschappen doen) wat hij zei kon ik niet verstaan, dus ging ik even naar de doushe-deur toe, en vroeg '
Maile bujhdain' zegt hij '
towel' Ik een handoek pakken, aankloppen, en gaf het langs de deur heen, zo dat ik hem niet in zijn volle (naakte) glorie kon zien. Toen deed hij zelf de deur geheel open, en danste een paar seconde, en zo kon ik
zijn geval op en neer zien bewegen. En deze 17 jarige jongen (moet nog 17 worden!) vroeg me later die dag of ik met hem een biertje in zijn kamer wilde drinken. Dit uiteraard na sluitingstijd. Ik had
dit al in mijn kamer, in
het geval dat...

Kom ik na sluitings tijd op zijn kamer met 2 bier, dus dronken we samen 4 bier, - hij had namelijk ook 2 bier - en ja hoor... hij wilde best wel, maar had ergens moeite mee... ik zei 'm toen (in het engels, waar hij moeite mee heeft) Never mind, dat verstond hij. Ging naast 'm op bed zitten, en 'sprak' toen zoals de
doven doen in
gebarentaal. Vanaf 22:30 tot 23:15 iets met 'm gedaan, wat verboden is in Nederland, maar hij vond het prettig

En ik vond het lekker.

Oh Oh... [Alvast voor div. anti's, een
print screen]
p.s. bel jou wel, wegens (dat) als je me belt, ik wellicht niet aanwezig ben...
ben het liefst in 'het geval' een restaurantje die op een huiskamer lijkt.
ps... NU&IK, neen
u&ik...