Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 25 Mar 2023, 10:20

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: duh?
Unread postPosted: 04 Oct 2010, 16:45 

Ik heb een klein probleempje met
Image
Als ik het eerst bekijk is het de rechter oog, maar naar beter kijken is het de linker die gespiegeld is . klopt dat? daarbij waarom, waarom maar steeds die traan-ogen? wat heeft men met je gedaan?
denk niet alleen misbruikt maar ook op een geweldige manier omgepraat, dank de 'deskundige' voor het !... ojee nu kwam je bij broken tulip, nog steeds broken... of gebroken?... tja heb je verhaal niet gelezen, in het geval je schreef over jouzelf, gaarne een linkie, dan snap ik je meer, snap ik meer die traan...

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: duh?
Unread postPosted: 13 Jun 2011, 15:12 
Kan er niet veel van zeggen, de traan, is ze er trots op, misbruikt te zijn en dus altijd, haar ego als huilend wezen te vertonen aan andere? Dan zou ik altijd mijn :) moeten tonen omdat ik die vrouw ben waar niemand het over wil weten, ehh wat zeg ik nu dan toch? Het was. het is hopelijk niet meer... En die traan is zelfs niet echt, dus neem ik genoegen met je eigen traan, maar niet met deze. Waarom allerlei andere dit zo lang acsepteerde weet ik niet, nu is het wel genoeg. Laat je eigen traan zien.

Report this post

Reply with quote  
 Post subject: Re: duh?
Unread postPosted: 13 Jun 2011, 16:39 
Site Admin

Ik ben En blijf Ik wrote:
Kan er niet veel van zeggen, de traan, is ze er trots op, misbruikt te zijn en dus altijd, haar ego als huilend wezen te vertonen aan andere? Dan zou ik altijd mijn :) moeten tonen omdat ik die vrouw ben waar niemand het over wil weten, ehh wat zeg ik nu dan toch? Het was. het is hopelijk niet meer... En die traan is zelfs niet echt, dus neem ik genoegen met je eigen traan, maar niet met deze. Waarom allerlei andere dit zo lang acsepteerde weet ik niet, nu is het wel genoeg. Laat je eigen traan zien.

Het is de traanImage van Lacrima, een van onze neutrale mensen.
Een man, en al helemaal niemand die zich slachtoffer noemt.
Mogelijk laat hij ook op andere plaatsen dan dit forum met zijn inbreng zien dat we eigenlijk in een tranendal leven.
Zoek maar eens op wat het latijnse Lacrima betekent.
Het zou dus zomaar kunnen dat deze traan jou ronduit uitlacht en jouw serie oeverloze missers aanziet voor gezwets.
Je manier van posten zal niet voor iedereen een aanmoediging zijn om erop te reageren. :o
En die anderen? Nou vele van de anderen hier denken wel eerst na voor ze zoiets neer plempen wat mogelijk ook zeer krenkend kan zijn.
Mogelijk leer je nog een keer wat van ze.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Schiet mij maar....
Unread postPosted: 13 Jun 2011, 19:27 
Site Admin

Ik persoonlijk vind het niet echt netjes iemand zo aan te spreken zonder deze persoon te kennen.

Iedereen heeft een reden om een avatar te kiezen en Lacrima heeft die ooit bekend gemaakt.
Wij respecteren ook jouw onbekende reden om een sponsje te blijven.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 24 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC