Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 11 Dec 2019, 16:02

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 23 Nov 2012, 10:59 

Jij weer, spuit 11 die maar blijft reageren op mij. Kortom ik lees nul comma nul wat je schrijft alvorens ik al weet dat het onzin is.

Kleine vraag wat ben jij voor een ******: Ben je leesdoof?

Edit by Jean

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Nov 2012, 14:59 
Site Admin

IkkeOokNog wrote:
Ricardo,
Ricardo wrote:
Lijkt mij voor degene die zich aanmelden dat ze niet kunnen wachten om hun vragen te stellen.

Misschien dat er ook mensen zijn die niet gelijk een hele berg met vragen afvuren, maar eerst eens rondkijken.
Niet iedereen zal zich geroepen voelen om zo "aanwezig" te zijn als de (inmiddels) "vaste bezoekers".
Ricardo wrote:
Het zal in elk geval niet de eerste keer zijn dat mensen zich aanmelden om daarna niks meer te zeggen.

Klopt, maar zou die "aanwezigheid" van die "vaste bezoekers" daar misschien mee te maken hebben?
Die zou nog best eens het gevoel kunnen opleveren dat men hier "te veel" is of zelfs de angst dat "men" zelf de volle laag krijgt ipv. aan vragen of opmerkingen toe te komen.
Niet iedereen is in staat om zich staande te houden bij de (soms hevige) stormen die hier de kop op kunnen steken.
Ricardo wrote:
Of die mensen totaal andere bedoelingen hebben dat het bespreekbaar maken van.

Zolang die niet geschreven zijn en daar geen blijk van is....
Waren mensen in dit land niet onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Ricardo wrote:
6 dagen later.

Geef hem of haar even de tijd.
Jon Janssen en Supervisje hebben tenminste nog iets van zich laten horen, van yeliks heb ik tot nu toe nog geen enkel teken van leven gezien.
Mogelijk dat Jean wat licht kan laten schijnen over de aanwezigheid, maar zowel Jon Janssen als Supervisje ben ik al tegengekomen in de lijst met online gebruikers.

Ricardo,

Wat IkkeOokNog hier schrijft hoef je niet direct van onderste boven te zijn, maar het onzin noemen zonder het gelezen te hebben
vind ik wel heel erg slecht onderbouwd.
Sterker nog, dat noem ik nou onzin.
Helaas zie ik geen mogelijkheid om die optie voor 'foes' uit te schakelen in het forumbeheer.
Je kunt dus van dat filter gebruik blijven maken.
Maar niet van de optie om dan toch herhaald inhoudsloos te reageren op iemand die je zegt niet te lezen.
Daar heb ik geen forumbeheer voor nodig, daar ben ik moderator voor.
Bovendien heb ik en woord verwijderd uit je posting waarvan ik vind dat het niet thuishoort op een site als de onze en:
wat ik ook niet vind passen bij iemand die zegt van kinderen te houden.

Voor IkkeOokNog heb ik ook een mededeling;
Misschien heeft iemand als Ricardo in zijn leven veel raad gekregen, ook goede raad.
Maar ook betweters.
Tot zover zal dat voor iedereen wel gelden,
maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die zo weinig van die goede raad terug hebben gezien in de manier waarop zij in hun leven zijn behandeld.
Je zult vast weten wat frustraties zijn.
Blijkbaar frustreren je woorden. Dat hoeft niet aan jou te liggen, je woorden zijn vaak duidelijk.
En toch raken ze waarschijnlijk aan iets wat daar niet meer tegen kan.
Ik begreep van Ricado dat hij eventueel zal proberen zinvol te reageren als jij duidelijke vragen hebt.
De ruimte om met nadenkertjes te mogen gooien zul je niet cadeau krijgen.
Recentelijk kreeg ik van iemand het verhaal over een nadenkertje,... waar mijn verstand even bij stilstond.
Daar moest ik aan denken toen ik mij afvroeg waarom Ricardo mogelijk niet op een "preek" zit te wachten.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Nov 2012, 19:11 

Jean Op den Kamp wrote:
IkkeOokNog wrote:
Ricardo,
Ricardo wrote:
Lijkt mij voor degene die zich aanmelden dat ze niet kunnen wachten om hun vragen te stellen.

Misschien dat er ook mensen zijn die niet gelijk een hele berg met vragen afvuren, maar eerst eens rondkijken.
Niet iedereen zal zich geroepen voelen om zo "aanwezig" te zijn als de (inmiddels) "vaste bezoekers".
Ricardo wrote:
Het zal in elk geval niet de eerste keer zijn dat mensen zich aanmelden om daarna niks meer te zeggen.

Klopt, maar zou die "aanwezigheid" van die "vaste bezoekers" daar misschien mee te maken hebben?
Die zou nog best eens het gevoel kunnen opleveren dat men hier "te veel" is of zelfs de angst dat "men" zelf de volle laag krijgt ipv. aan vragen of opmerkingen toe te komen.
Niet iedereen is in staat om zich staande te houden bij de (soms hevige) stormen die hier de kop op kunnen steken.
Ricardo wrote:
Of die mensen totaal andere bedoelingen hebben dat het bespreekbaar maken van.

Zolang die niet geschreven zijn en daar geen blijk van is....
Waren mensen in dit land niet onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Ricardo wrote:
6 dagen later.

Geef hem of haar even de tijd.
Jon Janssen en Supervisje hebben tenminste nog iets van zich laten horen, van yeliks heb ik tot nu toe nog geen enkel teken van leven gezien.
Mogelijk dat Jean wat licht kan laten schijnen over de aanwezigheid, maar zowel Jon Janssen als Supervisje ben ik al tegengekomen in de lijst met online gebruikers.

Ricardo,

Wat IkkeOokNog hier schrijft hoef je niet direct van onderste boven te zijn, maar het onzin noemen zonder het gelezen te hebben
vind ik wel heel erg slecht onderbouwd.
Sterker nog, dat noem ik nou onzin.
Helaas zie ik geen mogelijkheid om die optie voor 'foes' uit te schakelen in het forumbeheer.
Je kunt dus van dat filter gebruik blijven maken.
Maar niet van de optie om dan toch herhaald inhoudsloos te reageren op iemand die je zegt niet te lezen.
Daar heb ik geen forumbeheer voor nodig, daar ben ik moderator voor.
Bovendien heb ik en woord verwijderd uit je posting waarvan ik vind dat het niet thuishoort op een site als de onze en:
wat ik ook niet vind passen bij iemand die zegt van kinderen te houden.

Voor IkkeOokNog heb ik ook een mededeling;
Misschien heeft iemand als Ricardo in zijn leven veel raad gekregen, ook goede raad.
Maar ook betweters.
Tot zover zal dat voor iedereen wel gelden,
maar ik betwijfel of er veel mensen zijn die zo weinig van die goede raad terug hebben gezien in de manier waarop zij in hun leven zijn behandeld.
Je zult vast weten wat frustraties zijn.
Blijkbaar frustreren je woorden. Dat hoeft niet aan jou te liggen, je woorden zijn vaak duidelijk.
En toch raken ze waarschijnlijk aan iets wat daar niet meer tegen kan.
Ik begreep van Ricado dat hij eventueel zal proberen zinvol te reageren als jij duidelijke vragen hebt.
De ruimte om met nadenkertjes te mogen gooien zul je niet cadeau krijgen.
Recentelijk kreeg ik van iemand het verhaal over een nadenkertje,... waar mijn verstand even bij stilstond.
Daar moest ik aan denken toen ik mij afvroeg waarom Ricardo mogelijk niet op een "preek" zit te wachten.

Ik ben niet perfect maar dit stuk vreten haalt de bloed onder me nagels vandaan. Ik hou me nog in zelf in reactie,s.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 23 Nov 2012, 21:40 

Ricardo wrote:
Ik hou me nog in zelf in reactie,s.

Ik hou mij ook in met mijn reacties.

Toch wil ik een serieuze reactie plaatsen, wat ik ook ga doen.
Die komt alleen niet hier, omdat het niets meer met het topic ("Mededeling nieuwe aanmeldingen") te maken heeft.
Mogelijk dat die straks nog komt, mogelijk dat die op zich laat wachten tot na het weekend.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 24 Nov 2012, 01:53 

Nog autist ook, begrijpt geloof ik niet dat ik zijn post niet ziet.

Dit gedoe wordt inderdaad kinderachtig zzzzzzppppp ik hou verder me mond.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

All times are UTC