Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 12 Dec 2018, 15:05

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3
Author Message
 Post subject: Re: V l i n d e r
Unread postPosted: 09 Jan 2018, 17:47 

Tenk joe vere muts

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Dec 2018, 20:24 
Site Admin

Tja, en dan moet de rechtzaak tegen Jos B (proforma) van start gaan.

Op Nu.nl een vooruitblik en op NOS een overzichtje van 'twintig jaar Jos B in het dossier maar nooit verdacht'.
Het zijn maar voorbeeldjes, de media kunnen niet om een zaak als deze heen natuurlijk.
Omdat er maar weinig nieuwe feiten te melden zijn wordt er volop gezocht naar nieuwe invalshoeken.
Zo kreeg ik een verzoekje om een interview, omdat de betrokken journalisten wisten dat ik vroeger ooit de open avonden
over pedofilie van de RIAGG heb bezocht. En blijkbaar heeft Jos B datzelfde RIAGG ook bezocht in die periode na zijn eerste aanvaring met justitie.
Wat mij opviel was dat deze verslaggevers enkele punten op hun lijstje hadden staan die ik ook in het vizier had...
Eén van die punten vind ik zowel bizar alsook bizar dat media dit wel in beeld hebben, maar dat ik geen artikelen vind die daarop ingaan.

Jos B heeft ook na zijn eerste aanvaring met justitie volop in jeugdwerk vertoefd. In Nederland en na een hint van een politieman aan dat jeugdwerk
voornamelijk in het buitenland.
Toch zijn er blijkbaar tot nu toe geen verdere (aan)klachten van grensoverschrijdend gedrag uit die kringen door Jos B.
Dan zou dus iemand met die gevoelens voor jeugdigen tientallen jaren met hen om kunnen gaan zonder in die zin klachten te
veroorzaken,
en,
diezelfde persoon zou in nachtelijke uren op de hei moeten rondhangen waar kinderen kamperen en zijn kansen grijpen als er een kind de tent verlaat,
waarschijnlijk om een plasje te plegen. En dan een dodelijke afloop.
Ik betrap me er zelf nogal eens op dat ik makkelijk een oordeel klaar heb, maar met deze combinatie van gegevens zet ik dat oordeel maar even in de wacht.
Ik vind het een bizar idee en als zodanig geef ik het ook aan jullie door.
Als journalisten / media deze vergelijking ook in beeld hebben, dan is het hun verantwoording als ze daar liever niets over melden.

Wordt vervolgd...

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Dec 2018, 20:40 

Jean,

Niets is vreemd in deze wereld.
In 1988 ben ik veroordeeld, daarna in opdracht van de gemeente met kinderen gaan werken. 20 jaar later werd ik opnieuw opgepakt. Verbaasd mij dus niet dat B. ook onder de radar bleef. De kans op een aangifte is heel erg klein. Of dacht jij dat ik 20 jaar lang het braafste jochie van de klas was?

Ben wel benieuwd hoe deze zaak afloopt, het zal wel jaren duren met alle beroepsmogelijkheden

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3

All times are UTC