Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 08 Dec 2019, 18:16

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Het verleden
Unread postPosted: 04 Aug 2019, 17:07 

Ik wil nog zo kort mogelijk uitleggen wat het verleden heeft gedaan met mij als persoon, maar misschien ook met andere personen die ik in mijn radicale tijd heb mee getrokken.

Waar het fout ging is simpel: Een groepsleiding trok mij het wereldje in. Het verloop van die tijd was chaos en bovenal alcohol misbruik. Ik heb in een zekere zin gebruik gemaakt van mensen, die niet verantwoordelijk voor me waren. Ik heb met mijn acties in die jaren ook moedwillig andere gevoelsgenoten in een hoek gedreven met mijn radicaliteit en het onderwerp moeilijker gemaakt dan dat hij toen al was.

Mijn oprechte excuses gaan dan ook naar de mensen die zich aangesproken voelen

Ik ging lange tijd om met personen met zeer radicale standpunten waar ik toen al tegen was, daar mee verder gaan was uitgesloten. Ik ben van me alcohol afgekomen, en woon in een veilig omgeving waarin ik ondersteund word en medicatie krijg. Ik zelf heb hulp gezocht voor mijn gevoelens omdat ze steeds moeilijker zijn om mee om te gaan, en ik dicht slip en depressief wordt. Ik wil zelfs benadrukken dat ik ook toen al al die jaren hulp zocht, maar nooit de juiste kreeg. Door mijn alcohol verleden heb ik diabetes type 2 gekregen, het zal me straf wel zijn.

Ik kijk niet meer naar het verleden maar naar de toekomst (ik heb ook een relatie) die veel toekomst bied.

Pedofilie is lastig, en de oplossing ligt niet om de wet aan te passen, maar om de toon van meningen en wensen aan te passen.

Ricardo

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC