Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 23 Jan 2020, 00:01

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 01 Jan 2020, 21:00 

Ik wil proberen via dit verhaal mensen te laten ervaren wie ik ben en waarom ik dingen doe zoals ik ze doe. Ik probeer dit in duidelijke begrijpbare taal uit te leggen, voor veel dingen heb ik geen uitleg, sommige dingen gaan vanzelf van welk ik niet weet welke processen hierbij ik gebruik. Het leven is moeilijk te omschrijven wanneer deze zo extreem gecompliceerd is.

Laat ik dit nou zeker weten en goed kan uitleggen: 'vertrouwen in mensen'
Al van jongs af aan wantrouw ik alle mensen, dit komt omdat mijn familie altijd afspraken maakte die ze niet nakwamen, daar is dat mee begonnen. Maar ook vanwege het feit volwassen mensen dit structureel doen/deden. Ik voorspel altijd wanneer iemand zijn afspraak niet nakomt. Dit punt is voor mij essentieel gezien het feit ik diegene daarop in vertrouwen moet nemen. Iemand die zijn afspraken in mijn ogen niet nakomt heeft bij mij weinig tot geen kans meer op een eerlijk/normaal gesprek. Mijn muur trek ik omhoog en laat niks meer van mijzelf zien. Dit alles doe ik niet meer bewust, maar dit gaat gewoon vanzelf. De mensen die ik wel vertrouw hebben laten zien dat zij ruimdenkend zijn en meerdere opvattingen hebben over het leven zonder daar direct 'hardop uitsprekend' over te oordelen. Ik ben loyaal naar mensen die ik vertrouw, ik zou nooit liegen tegenover mensen die ik vertrouw. Maar gebeurt dit andersom, dan is er een knik in de kabel en gaat mijn muur weer omhoog met weinig openingen. De kans dat het vertrouwen hersteld is groot, maar vergeten doe ik het niet, ik hou er rekening mee. Dit is even tot zover mijn uitleg over hoe ik mensen en wanneer ik mensen vertrouw. Ik doorzie nagemaakt gedrag waardoor ik heel snel mijn conclusie trek of dit nou eerlijk of niet eerlijk is 'welkom in het leven'

Nog een punt die ik ook goed kan uitleggen is mijn strijd tegen 'intolerantie' wereldwijd. Ik voel me anders, ik ben anders, en ik wil anders zijn dan alle anderen op deze wereld. Mijn internaat tijd heeft me geleerd wat de maatschappij over jongeren zoals mij denken/dachten. Moeilijk opvoedbaar, moeilijk te sturen, tonen vaker crimineel gedrag dan gemiddelde mensen die gewoon thuis zijn opgeroeid. De maatschappij oordeelt, of in mijn geval heeft altijd indirect over mijn geoordeeld zonder mijn achtergrond te kennen. Ik heb me zeker tot aan mijn huidige leeftijd gevoeld als outsider van deze maatschappij, ik ben nooit onderdeel geweest van deze maatschappij. In elk geval zo heeft dat het nooit gevoeld. Ik heb mijzelf moeten opvoeden met een beetje hulp van het 'staats-internaat' ik heb mijn eigen normen en waarden ontwikkelt, tegenstelling tot veel andere mensen heb ik principes waarvan ik niet snel afwijk. Ik kwam op voor de zwakkere, maar heb daar ook zelf gebruik van gemaakt (waarop) ik achteraf best spijt van heb. Ik ben serieus gaan nadenken over waarom deze wereld nu zo oneerlijk is en waarom mensen doen zoals zij het doen. Zoals ik het nu bekijk is mijn doel in het leven om intolerantie uit deze wereld te zuiveren, om fictie te scheiden van de werkelijkheid en om mensen in hun waarden te laten in wat zij voelen, geloven, ervaren, religie sluit ik uit en accepteer ik van niemand, dit heeft namelijk niks met de realiteit te maken. Ik heb gevoelens voor kinderen als mens en seksueel. Waarom? Omdat dit hoort bij het mens zijn de standaard mens bestaat niet, en potentieel zijn alle mensen verkrachters zelfs jij of je buurman/buurvrouw iedereen. Ik heb het ooit voor een groep mensen opgenomen waarvan ik dacht dat zij het zelfde voelde als ik 'pedofilie' maar deze mensen voelde niet hetzelfde als ik, deze mensen gaven er een andere betekenis aan dan wat pedofilie werkelijk betekend. Om op te staan voor een groep die ook veroordeeld worden door de maatschappij heb ik laten zien dat ik strijd tegen intolerantie maar ook tegen het vercrimineelde woord pedofilie. Met dat opstaan heb ik mezelf kwetsbaar opgesteld naar een maatschappij dat mij er al had uitgegooid, en ze deden het dunnetjes over waarop mijn visie op deze wereld en op mensen verduidelijkten. Ik ben tegen alle mensen die het zelfde trachten te doen dan andere mensen, mensen die zich laten indoctrineren, kleineren, beheren, en zo kan ik nog wel even doorgaan. In potentie haat ik alle mensen die ik niet ken (uitgezonderd) kinderen. Zolang mensen intolerant denken en oordelen, zal ik nooit willen een onderdeel te zijn van een maatschappij dat intolerant is. Mijn strijd gaat hedendaags door op een andere manier voor kinderen maar vooral voor het gewelddadige intolerante gedachten goed mensen hebben. Of ik iets verander doet hier niet toe, ik moet dit van mijzelf doen.

Pedofilie

Zo schikbarend is het niet, veel mensen hebben gevoelens voor kinderen al dan niet allemaal seksueel. Dit noemen we pedofilie het woord betekend houden van kinderen. Dit staat tegenwoordig niet meer zo in het woordenboek, maar de definitie is men allang kwijt. Ik voel me aangetrokken tot jongens van 6 tot en met 12 jaar, en meisjes van 6 tot en met mijn huidige leeftijd. Ik vind kinderen veel leuker in de omgang dan volwassenen, er wordt niet veel verwacht. Kinderen zijn liever, knapper, uitdagender, en tolerant. Uit mijn eigen ervaringen heb ik kinderen meegemaakt die mij volledig kenden, en geen enkele veroordelende mening over mij hadden. Echter na mijn volledige coming out als pedofiel in de media werd het contact (voor hen best wil) volledig stop gezet. Dit doet hedendaags nog steeds pijn. Geen contact meer met kinderen maakt je als persoon die van kinderen houd depressief, je wilt blijven vechten voor de echte waarheid die kinderen over het leven verteld moet worden. Dit kan niet meer de omgang met kinderen verdwijnt en de obsessie groeit. Dit is zoals ik het ervaar wanneer een maatschappij op een gewelddadige manier oordelende intolerantie vertoont tegen mij. Zij zijn degene die mij vertrouwen in mensen dat al geschaad was nog verder doen/deden dalen, en mij alleen maar meer naar kinderen doen toe trekken. De maatschappij heeft ervoor gezorgd dat ik ze enorm haat, en niks accepteer zoals het leven volgens hun werkt. Ik zal dan ook nooit voldoen aan de normen die een maatschappij van mij vraagt, zij hebben mij tot 2x toe uit de maatschappij gegooid. Eerst omdat ik een internaat kind was, en daarna omdat ik pedofiel ben.

De obsessie voor kinderen wordt erger, je wordt jaloers op kinderen, je ziet veel kinderen op tv/films alles gaat hedendaagse over kinderen in je hoofd. Je ziet mooie kinderen buiten, alles in het totaal plaatje maakt mij zeer depressief. Ik heb geen intentie om kinderen te verkrachten, maar om ze te leren hoe de wereld werkelijk is en ze te beschermen van de mensen die alles doen om er zelf beter van te worden.

Sociaal isolement: Ik wordt gedwongen om mezelf weinig te laten zien aan de buiten wereld, ik ben ook bang dat er ooit in me leven nog iets ernstig zal gebeuren waarbij ik al mijn haat botvier op iemand die ik haat. Geweld zit niet in mijn natuur, maar de obsessie voor kinderen, is oorzaak van de maatschappij die mij alles heeft ontnomen om gelukkig te kunnen zijn in het leven. Wij internaat kinderen zijn slachtoffer van het systeem dat de maatschappij in stand houdt, de kudde beïnvloed de publieke opinie, de rijken gaan over de ruggen van de armen. De hele wereld is een grote poppenkast die weinig gebaseerd is op realiteit en tolerantie. Deze draad loopt door mijn dagelijkse leven dwars door alles heen, er is geen dag dat ik niet denk over bepaalde gevoelens.

Hypochondrie ofwel een variant daarvan. Al een geruime tijd in mijn leven ben ik dagelijks bezig met ziektes en de angst om dood te gaan. Ook daarvoor zit ik al geruime tijd aan de antidepressiva. Maar ook met deze medicatie blijf dit dagelijks door mijn hoofd spoken en doe ik er alles aan om zo gezond mogelijk te leven te eten en te drinken. Na dat er diabetes is geconstateerd ben ik meer gaan bewegen en eet ik nauwelijks ongezond. Alles wat kanker kan veroorzaken mijd ik, ik ben hier ook obsessief mee bezig.

Nogmaals is dit stuk bedoeld voor mensen in de zorg, om hen een beter inzicht te geven in hoe ik sommige dingen doe en zie. We zijn al jaren zowel niet al mijn hele leven bezig diagnoses te stellen, maar niemand heeft iets concreets. Heb ik een traumatische jeugd gehad? Makkelijk was het niet, maar er zijn kinderen op deze wereld die in nog veel ergere situatie leven. Mijn familie is er een die niet hoog van de daken springt, zijn simpele egoïstische mensen die nooit iemand zal missen.

Ik zit op dit moment in een stabiele levensfase waarin hier boven beschreven dingen ook zeer spelen, maar ik heb de ruimte om te denken en mezelf terug te trekken wanneer ik dat wil. Ik laat me niks door niemand wat verplichten, ik laat me door niemand druk opleggen. Door dat te doen sluit ik mezelf helemaal af, niemand is mijn baas en niemand weet echt wat goed voor me is behalve ikzelf. Wie buiten om cliché suggesties heeft, mag ze geven. Ik ben van plan om door de weeks een paar uurtjes wat te gaan doen in ouderen zorg. Dit wil ik om dat zorgen in mij zit, alleen was dit puur gericht op kinderen maar vooral ook psychologische zorg. Dat zal met ouderen anders zijn. Veel mensen roepen dat dit afleiding is van het dagelijkse leven, als je mijn hele stuk heb gelezen heb je gelezen dat ik niet ben of wil zijn zoals anderen. Dat als je bezig bent je stopt na te denken, voor mij geld dit niet, bij mij gaat het gewoon door waar ik ook ben.

Er valt nog een hoop te schrijven, maar vragen staat vrij bedankt voor het lezen.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Jan 2020, 12:47 
Site Admin

Hoi Ricardo,

Vragen staat vrij schrijf je, dus bij deze een soort van samenvattende vraag;
Al met al staat er samengevat een aardig stukje wrevel richting maatschappij EN gelukkig ook met een onderbouwing hoe dat zo komt.
Als jij nu kijkt naar de manier waarop je je aangetrokken voelt tot (danwel verbonden met) kinderen/jeugdigen/minderjarigen, begrijp ik dan goed
dat dit veel eerder voortkomt uit een vorm van 'willen beschermen' dan dat hier een seksuele drijfveer achter zit ?
Soort van "Van kinderen blijf je af" maar dan richting ZIJ (maatschappij) die kinderen mogelijk zullen mollen zoals dat met jou gebeurde.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Jan 2020, 14:55 

Jean Op den Kamp wrote:
Hoi Ricardo,

Vragen staat vrij schrijf je, dus bij deze een soort van samenvattende vraag;
Al met al staat er samengevat een aardig stukje wrevel richting maatschappij EN gelukkig ook met een onderbouwing hoe dat zo komt.
Als jij nu kijkt naar de manier waarop je je aangetrokken voelt tot (danwel verbonden met) kinderen/jeugdigen/minderjarigen, begrijp ik dan goed
dat dit veel eerder voortkomt uit een vorm van 'willen beschermen' dan dat hier een seksuele drijfveer achter zit ?
Soort van "Van kinderen blijf je af" maar dan richting ZIJ (maatschappij) die kinderen mogelijk zullen mollen zoals dat met jou gebeurde.

Geen seksuele drijfveer, wel om kinderen optimaal te willen voorbereiden op een wereld vol leugens. En zoals je het beschrijft klopt dat wel.

Maar ik zou hypocriet zijn als ik zou zeggen dat dat ik me niet seksueel aangetrokken voelt tot kinderen. Alleen is dit voor mij geen ding, vriendschap is voldoende.

En hun de waarheid vertellen over hoe en wat onze zielige wereld werkt.

Dit heb ik in het verleden met een paar jochies ook gedaan. Jongen is nu 23 en kent me nog redelijk goed, en hij kan bewijzen dat ik hem nooit met een vinger heb aangeraakt op een manier dat ongepast is.

Kinderen beschermen tegen alles wat kwaad is, ja dat is en blijft altijd mijn doel.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Jan 2020, 10:26 
Site Admin

.

.

If you ever look behind and don't like what you find

.

.

Ricardo,

Zo'n kunst was het eigenlijk niet om die beschrijving kloppend te krijgen. Erg herkenbaar,...
...en je bent zeker niet de enige.
Voor wat betreft de pedofielen die ik door de loop der jaren heb ontmoet is dit toch wel de grootste groep.
Ik had er zelfs een naam voor in gedachten, maar laat ik dat maar niet doen; hokjes genoeg.
Maar laat even duidelijk zijn dat dit niet de mensen zijn die kinderen seresta op de boterham onder de pasta smeren om vervolgens hun gang te kunnen gaan.
Een half versuft kind, nauwelijks aanspreekbaar is echt niet wat zij een 'relatie' zullen noemen.
Ze lopen ook geen storm op een kinderbordeel in het buitenland;
Een ongelukkig kind wat helemaal niet wil en wat je na afloop maar weer snel moet vergeten past helemaal niet in het verhaal.
Net zo min als kleuters cola moeten laten drinken om een bepaalde reuk te maskeren. Dat kwakje kwijt worden is wel het laatste waar het om gaat.

Wat zij kinderen willen bieden -iets bieden ja, niet iets gaan halen- blijkt als je kans krijgt om ze beter te leren kennen vaak een
stuk compensatie te zijn voor wat er in hun eigen leven miste.
Die OORZAKEN kunnen uiteenlopen en niet altijd zijn ze zichzelf erg bewust dat dit een reden is voor die aantrekking tot kinderen,
en dat gevoel deze te willen beschermen.
Maar het zijn wel oorzaken.
Of de geaardheid aangeboren is en/of dat diezelfde oorzaken er tijdens de ontwikkeling voor hebben gezorgd dat die geaardheid werd vastgelegd, dat zou een nader onderzoek waard zijn.
Onderzoek wat wordt gedwarsboomd, mede door het ongenuanceerde geschreeuw van het "roestigeschilmesjesfront",
terwijl het wel eens goed zou kunnen zijn dat juist het sfeertje van die gasten en hun repressie
de kweekbodem zijn voor nieuwe generaties van de door hun zo gehate pedofielen.
Vandaar die vraag; Worden pedofielen gemaakt?

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC