Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 23 Feb 2020, 05:05

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
Unread postPosted: 23 Jan 2020, 13:04 

Iets waar ik ooit mee ben gestart en nog steeds wil.

Als je hier op het fora dingen leest die ik heb geschreven kan je her en der opmaken dat ik dit al wil sinds ik hier lid ben geworden. Die hatelijk ruzies dat ben ik niet, dat was iemand anders.
Natuurlijk kan ik nog boos reageren, maar dat zal je zelden zien zoals je het vroeger zag.

Nu naar waar het over gaat: Scheiden van daden en gevoelens.

Dit Thema is sinds een paar dagen erg actueel bij mij (Iets in mij heeft een deur geopend) En dat heeft ontzettend veel tijd gekost. Ik sta niet toe dat meer kinderen slachtoffer worden van 'misbruik' van een dader en van de maatschappij in het algemeen. Ik ben 4 jaar nuchter en alles begint kloppend te worden over wie ik werkelijk ben en wat ik werkelijk voel, en waar ik werkelijk voor sta. Met terug werkende kracht zal ik mijn levenslijn openbaar maken naar politie en waar het bij mij allemaal is begonnen. Wat dat verder inhoud ga ik niet nu uitleggen omdat dit meerdere onderzoeken kan schade. Niemand komt weg met misbruik, daden en gevoelens scheiden.

Wij zijn wat betreft de MAP community degelijk eens dat seks met kinderen hun kunnen schade op meerdere vlakken. Maatschappelijk gaan we er wel verkeerd mee om, want je moet echt kunnen definiëren wat verstaat onder seksueel misbruik. Ik persoonlijk heb geen strafbaar feit gepleegd, maar ik zal zeker mijn contacten die ik heb gehad met kinderen best uit willen leggen. Ik heb daarin niks te verbergen.

Ik moet mezelf kunnen blijven aankijken in de spiegel, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor leed dat gedaan is.

Ik ben bezig met iets om daad bij het woord te voegen, wat daaruit komt zal ik later beschrijven.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 24 Jan 2020, 18:49 

Ricardo wrote:

Wij zijn wat betreft de MAP community degelijk eens dat seks met kinderen hun kunnen schade op meerdere vlakken. Maatschappelijk gaan we er wel verkeerd mee om, want je moet echt kunnen definiëren wat verstaat onder seksueel misbruik. Ik persoonlijk heb geen strafbaar feit gepleegd, maar ik zal zeker mijn contacten die ik heb gehad met kinderen best uit willen leggen. Ik heb daarin niks te verbergen.

Toen ik in het begin naar dit forum ben gekomen waren er toch wat meer slachtoffers van kindermolest als nu actief!
Ik vind het jammer dat ik nog maar de enigste ben die over is gebleven uit die doelgroep en ik kan het alleen maar toejuichen dat als mensen kunnen scheiden van daden en gevoelens!

Al is het voor velen moeilijk om die scheidslijn te zien kan ik mij zo voorstellen, maar hoe ga je iemand die vaardigheid leren?
Heeft de MAP community een hulplijn of een plek waar mensen hun hart en gevoelens kunnen uiten of tijdig aan de bel kunnen trekken als die scheidslijn even vertroebeld?

Als niet pedofiel zijnde heb ik op totaal andere maatschappelijke vlakken niet kunnen scheiden van daden en gevoelens!
Ja Ricardo, ik denk dat iedereen het er wel eens moeilijk mee heeft om zijn grenzen te bewaken en ik met al mijn ikkigheid kan heel moeilijk scheiden van daden en gevoelens, ieder mens komt weleens in een situatie terecht waar hij of zij niet kunnen scheiden van daden en gevoelens.

ik hoop dat andere pedofielen eens goed moeten nadenken over dit mooie topic!
Deze niet pedofiel gaat eens nadenken over zijn eigen gedrag en alle consequenties!

Nou bedankt Ricardo, je hebt mij bereikt, alleen zit ik in een ander jasje als de pedofiel!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 25 Jan 2020, 08:40 

Hoi John

Ik begrijp degelijk dat jij het vanuit een andere kijk hoek bekijkt. Dat is ook logisch gezien jou ervaring omtrent het misbruik je hebt meegemaakt.

Het voelt als mijn taak om het één en ander recht te zetten en de juiste beeldvorming te creëren wat betreft gevoelens en daden. Het is een keuze om een daad te verrichten ook al zijn de verleidingen groot. Als de verleiding te groot is en toch over gaat tot daden dan kan ik niet spreken over correcte gevoelens. In feite stel je dan lust boven het welzijn van een kind. Het is een keuze om een doos negerzoenen op te eten. Ik heb tal van situaties gekend waar de verleidingen erg hoog waren, maar er was altijd een stem die zei, nee je zal dit kind beschadigen en dat is iets wat ik absoluut niet wil.

Obsessies zijn voor pedofielen een doorn in het oog: Zo ook ik heb daar last van, maar heb de juiste hulpverlening om me heen om daar goed en veilig over te praten. Als men dit begint te ervaren is het verstandig dat ze met een professional praten, om de obsessie te temperen door middel van medicatie of gewoon goede therapie.

En er moet zeker meer duidelijke en gerichte begeleiding nodig voor mensen die zijn misbruikt in all vormen die we verstaan onder misbruik.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 06 Feb 2020, 18:56 

Project: Separate acts and feelings.

Ik heb vandaag aangiften gedaan tegen mijn oud leiding niet zo zeer dat ik hem achter de tralies wil, maar meer dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt vanwege het feit hij mij kennis heeft laten maken met het Pedo wereldje. Ik was 17 toen ik seksueel contact met hem had, dat was echter vrijwillig en daar zal dan ook niemand wat aan kunnen doen. Maar er leggen wel degelijk punten die justitie best eens mag nakijken. Zo lang de zaak loopt kan ik niet in detail treden. Daarom schrijf ik globaal wat mijn eerste stap was van dit project dat nog maar in de 'kinderschoenen' :lol: Sorry, staat.

De volgende stappen zijn al genomen en zal ik later toelichten.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 07 Feb 2020, 16:20 

Mijn complimenten Ricardo.
Ik ben altijd van mening geweest dat het delen van juiste info uit onze monden moet komen!
Om niet in detail te treden zou ik het liefst bepaalde mensen op dit forum één nekschot willen geven, die vallen onder het kopje onverbeterlijke klootzakken!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Feb 2020, 14:25 

Ik snap het.

Rechtvaardigheid is mijn drijfveer en zal niet stoppen tot ik mijn doel heb bereikt.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 15 Feb 2020, 16:33 

Mijn Twitter reacties omtrent Nelson Maatman: Je mag me altijd volgen @Kiritosjangsung

We weten ondertussen dat Nelson Maatman in het programma https://twitter.com/dannyghosen/status/ ... 4260497408 Van de NTR uitspraken deed die mij als persoon met gevoelens voor kinderen boos maakte. Seksueel actviteit tussen kinderen (3) jaar en volwassenen is gewoon vere weg geen combi. Mijn acceptable leeftijdsgrens blijft 16 in alle vormen en maten.

1: Veel kinderen moeten zelf ontdekken wat hun seksualiteit is.
Daar hebben volwassenen weinig mee te maken. Een ijsje en kiezen voor seks is echt geen vergelijking. Dat ik hier op in ga is eigenlijk al kolder

2: Het is belangrijk om zo vroeg mogelijk in kindertaal uit te leggen aan kinderen wat seksualiteit is. Snappen zullen ze het dan nog niet helemaal, maar de start is er. Elk kind experimenteert op eigenwijze, dat gebeurt nu eenmaal, en is niet schokkend.

3: Beeldvorming is de juiste term: Het is een probleem dat in stand wordt gehouden. Dat er discussie nodig is wat betreft #Pedofilie ben ik het helemaal eens. Gevoelens en daden zijn 2 dingen die ver of dichtbij kunnen liggen. Als je spreekt over daden is iemand geen pedofiel.

4: Kinderen van 3 jaar oud hebben weinig besef van wat ze willen. Kinderen van 3 jaar zijn hyper impulsief en dat is ook de leeftijd. Besef gevoelens/emoties/ zijn nog niet ontwikkelt een kind kan nooit oprecht en doordacht ergens een keuze over maken.

5: Wat de opvattingen ook zijn: vrijheid van meningsuiting is een groot goed dat gerespecteerd dient te worden. #dannyopstraat Vrijheid van meningsuiting is niet alleen wanneer het men uitkomt maar geldt overal en altijd.

6: De gewenste leeftijdsverlaging die de PNVD wilt zou een regel rechte aanval op het kind betekenen. En in dat geval kom je dus mij tegen op het moment het mij uitkomt. #dannyopstraat @dannyghosen
Ik ben een #MAP Die een andere betekenis geeft aan #Pedofilie

7: Ik ben niet tegen pedofielen of #Maps ik ben tegen seksuele relaties met kinderen. En ook ik heb gevoelens voor kinderen alleen hebben die weinig te maken met lust en seksualiteit. Maar om het beschermen van het kind tegen alles wat hen kan schadigen.

8: Gevoelens zijn dingen die ieder mens onder controle moet houden. Voor #Pedofielen is dit anders en complexer omdat de beeldvorming niet klopt. Gevoelens en daden scheid ik. Gevoelens zijn meer dan alleen lust en seksualiteit. @dannyghosen
Die beeldvorming werk ik aan. Ricardo

Ik zal regelmatig hier mijn Tweets neerzetten voor de mensen die mij niet volgen.

Ricardo

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 22 Feb 2020, 15:57 

Lust is niet iets geks of iets verkeerds.

Alleen is rekening houden met een ander belangrijker dan je eigen lust kwijt willen. Ook kinderen hebben lust alleen niet op het nivau dat volwassenen hebben.
Seksualiteit begint bij ieder mens al bij de geboorte. Een seksueel gevoel is altijd fijn hoe oud of jong je dan ook bent. Je hebt lust en je hebt lust en liefde, ik kies meer voor de variatie lust en liefde. Lust zonder liefde is soms moeilijk en lastig dus zoek je iets op wat je opwind. Het probleem met pedofilie is dan lastig omdat er geen alternatieven zijn voor mensen met deze gevoelens. Dus hoe ga je dan met lust om? Het enige wat je kan doen is je lust minimaliseren tot 0, al zal dat moeilijk zijn maar ter gelijke tijd heb je daar geen keus in. Lust gevoelens kunnen lijden tot obsessief gedrag en ga je dingen doen die bij wet verboden zijn.

Oplossing? Die zijn er, maar die worden ook verboden zoals Hentai, getekende afbeeldingen, en zelfs fantasie verhalen mag je niet meer schrijven. Je maakt het probleem dus erger door alternatieven die kinderen niet schaden te verbieden. Ik stel dan ook voor dat er in de toekomst iets met VR en of Hentai (animatie) een alternatief kan zijn zodat we misbruik kunnen verminderen. Als prostitutie niet had bestaan hadden veel vrouwen/mannen dus verkracht geworden. En dat aanzet geven tot vind ik flauwekul argumentatie.

Dit gesprek had ik ook met de politie en waren het daar helemaal mee eens! Maar ja, je kan geen potten breken in een hysterisch maatschappij dat echt over alles zo paranoia doet.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

All times are UTC