Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 23 Feb 2020, 04:45

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Vanavond: Danny Ghosen
Unread postPosted: 13 Feb 2020, 08:10 
Site Admin

Eergisteren (11 feb 2020) een interview gehad met Danny Ghosen.
Hij verzorgt blijkbaar de PR voor de nieuwe (gehervernieuwde) pedopartij en ik werd geacht daar ook iets van te vinden.
Tja, wat vind ik eigenlijk?
Ik zie ondanks alle regide maatregels en regeltjes over de laatste decennia géén vooruitgang inzake de veiligheid voor kinderen.
Ik zie wel de impact van die hele cultus op het leven van kinderen en in negatieve zin de invloed op hun ontwikkeling.
Vandaar dus mijn advies om niet gelijk te gaan lopen gillen en de messen te slijpen maar bekijken met welke argumenten mensen komen
en hoe ze zaken dan wel willen regelen.
Danny blijkt een prima afspiegeling van de maatschappij; hij begrijpt het niet of wil het niet begrijpen.
Leg hem uit dat deze materie geen zwart/wit is en dat een harde leeftijdsgrens nooit rechtvaardig kan zijn...
en hij blijft vragen wat die leeftijdsgrens dan wél moet zijn.
Toen ze met ca een uur opnames vertrokken heb ik hun geadviseerd om al die vragen van Danny naar die leeftijdsgrens achter elkaar te monteren;
dan krijgen kijkers tenminste een echt beeld van de vragensteller.

Het programma is vanavond van 21.10 tot 21.30
Als dus het volledige partijbureau van de PVND aan het woord moet komen en ik mijn zegje ook nog mag doen is dat gegarandeerd behoorlijk verknipt.
Misschien komt dat stukje met "Maria wil een scootmobiel" er wel in. :roll:

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Feb 2020, 15:17 

Niet zo vreemd Jean, dat Dany bleef drammen over die leeftijd! Zie; https://www.telegraaf.nl/video/496036230/schokkende-uitspraken-pedofiel-in-tv-programma en hier https://www.gids.tv/video/173937/bekijk-fragment-danny-op-straat-pedofiel-doet-schokkende-uitspraken

Sorry, ik vindt die Nelson echt niet goed bij zijn hoofd en dan houd ik het nog netjes!

Ik zou graag die vraag over de leeftijd bij Danny Ghosen, willen neerleggen, die zelf geboren is in Beiroet, Libanon? Alsof ze daar zo zedig zijn?
Pfew, ben ik ff blij dat ik slachtoffer van kindermolest ben want met zulke figuren als Nelson, is het jachtseizoen weer geopend!

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Feb 2020, 16:02 

Er zal een tegen reactie volgen hoe dan ook.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Feb 2020, 18:09 
Site Admin

John Habets wrote:
Niet zo vreemd Jean, dat Dany bleef drammen over die leeftijd! Zie; https://www.telegraaf.nl/video/496036230/schokkende-uitspraken-pedofiel-in-tv-programma en hier https://www.gids.tv/video/173937/bekijk-fragment-danny-op-straat-pedofiel-doet-schokkende-uitspraken

Sorry, ik vindt die Nelson echt niet goed bij zijn hoofd en dan houd ik het nog netjes!

Ik zou graag die vraag over de leeftijd bij Danny Ghosen, willen neerleggen, die zelf geboren is in Beiroet, Libanon? Alsof ze daar zo zedig zijn?
Pfew, ben ik ff blij dat ik slachtoffer van kindermolest ben want met zulke figuren als Nelson, is het jachtseizoen weer geopend!

John,

Over Nelson of zijn specifieke uitspraken is mij helemaal niets gevraagd.
Het interview ging over het gegeven dat mensen (opnieuw) een "pedopartij" willen oprichten in z'n algemeen.
En nee, ik ben niet een van die mensen.
Als Danny een reactie had willen hebben op die uitlatingen van Nelson had hij me een fragment moeten laten zien of horen.

Inzake die vraag over de leeftijd heb ik het idee dat we die beter bij jou neer kunnen leggen.
Ik hoorde jou vandaag namelijk een antwoord formuleren dat mij heel wat gezonder in de oren klonk dan de huidige
harde leeftijdsgrens van de wet,
en daarmee waarschijnlijk ook heel wat minder schadelijk voor de ontwikkeling van kinderen.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Feb 2020, 20:58 

Jean je wordt oud ;) Grapje.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 13 Feb 2020, 21:28 

Jean Op den Kamp wrote:
Inzake die vraag over de leeftijd heb ik het idee dat we die beter bij jou neer kunnen leggen.
Ik hoorde jou vandaag namelijk een antwoord formuleren dat mij heel wat gezonder in de oren klonk dan de huidige
harde leeftijdsgrens van de wet,
en daarmee waarschijnlijk ook heel wat minder schadelijk voor de ontwikkeling van kinderen.

Oké Jean, corrigeer mij aub. als ik het nu anders doe verwoorden als in ons telefonisch onderonsje?
Ik vertelde jou dat ik rond mijn 16.5 jarige leeftijd een relatie kreeg met een 13.5 jarig meisje dat uit een goed, gezond en weldenkend gezin kwam.
En met haar heb ik mijn eerste vrijwillige seksueel contact gehad en voor haar was dat hetzelfde. (penetratie)
Ik denk dat er ongeveer één half jaar overheen ging toen haar ouders ons even alleen wilden spreken en uiteraard kwam de vraag hebben jullie seks?
Zowel hun dochter als ik vertelde de waarheid en we vertelden dat wij condooms gebruikten en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken!
Anna zat destijds op het Atheneum en wist precies wat goed of slecht is, zo ook haar ouders!
Haar ouders vonden condooms niet veilig genoeg en ze gingen met Anna naar de huisarts met de vraag als het verstandig is om Anna de pil voor te schrijven?
Lichamelijk was het volgens de huisarts een volwassen vrouw, ze groeide niet meer, haar borstomvang was al sinds haar twaalfde hetzelfde en haar menstruatiecyclus was hetzelfde als die van een volwassen vrouw!

Ik ben van mening als je dochter zo intelligent is als Anna en dat haar zorgzame ouders zich zo interesseerde in ons welzijn en liefdesleven dat de huidige wetgeving er helemaal niet meer toe doet!
Toen ik 18 jaar was had ik seks met een 15 jarig meisje en dat zou volgens de huidige wetgeving als pedofilie bestempeld worden?
Dus de dag dat ik 18 jaar werd zou ik na 1.5 jaar vrijwillig seksueel contact hiermee moeten stoppen?

Ik ben van mening dat artsen, ouders en hun kinderen bindend moeten zijn aangaande sekswetgeving!
Laat desnoods de huisarts/psycholoog bepalen als ouders ook bekwaam genoeg zijn om zulke beslissingen te nemen en niet onze overspannen maatschappij en de wetgeving!

De uitzending zelf:
https://www.npostart.nl/danny-op-straat/13-02-2020/VPWON_1312721
Ik zie en hoor in zulke uitzendingen steeds hetzelfde verhaal en dat roept niet de mooiste emotie bij mij naar boven!
Ik heb nog nooit een 4 jarig kind horen spreken over kinderrechten aangaande seksualiteit en dan wilt de volwassen Nelson zijn stem uitbrengen voor die kinderen???

Anna:
Vanwege de privacy heb ik mijn eerste liefde de fictieve naan Anna gegeven.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Feb 2020, 16:00 

Ik zat te kijken met het gevoel dat ik al wist wat Nelson zou gaan zeggen.

Ik kan me dus totaal niet vinden in wat hij zei.

Op Twitter zeg ik zoal dit:

1: Kinderen van 3 jaar oud hebben weinig besef van wat ze willen. Kinderen van 3 jaar zijn hyper impulsief en dat is ook de leeftijd. Besef gevoelens/emoties/ zijn nog niet ontwikkelt een kind kan nooit oprecht en doordacht ergens een keuze over maken.

2: De gewenste leeftijdsverlaging die de PNVD wilt zou een regel rechte aanval op het kind betekenen. En in dat geval kom je dus mij tegen op het moment het mij uitkomt. #dannyopstraat @dannyghosen
Ik ben een #MAP Die een andere betekenis geeft aan #Pedofilie

Dat de PNVD geen voet aan de grond zal krijgen lijkt mij overduidelijk. Dit soort radicale standpunten helpt de mensen met pedofiele gevoelens niet en duwt ze nog verder in een hoekje. Ik maak mij hard om alle kinderen veilig te laten opgroeien met het idee dat zij zelf kunnen beseffen hoe de wereld en hun lichaam werkt. Een interventie van een volwassenen zou alleen maar mogelijke schade kunnen brengen. Mijn project scheiden van daden en gevoelens is nu meer dan ooit nodig.

Mijn advies aan Nelson is om te stoppen en je leven te gaan lijden.

Nogmaals: Ik ben voor vrijheid van meningsuiting iedereen mag zeggen wat hij vind en denkt. Dit is mijn tegen reactie dat hij niet namens mij of anderen spreekt.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Feb 2020, 18:23 
Site Admin

John Habets wrote:
Oké Jean, corrigeer mij aub. als ik het nu anders doe verwoorden als in ons telefonisch onderonsje?
Ik vertelde jou dat ik rond mijn 16.5 jarige leeftijd een relatie kreeg met een 13.5 jarig meisje dat uit een goed, gezond en weldenkend gezin kwam.
En met haar heb ik mijn eerste vrijwillige seksueel contact gehad en voor haar was dat hetzelfde. (penetratie)
Ik denk dat er ongeveer één half jaar overheen ging toen haar ouders ons even alleen wilden spreken en uiteraard kwam de vraag hebben jullie seks?
Zowel hun dochter als ik vertelde de waarheid en we vertelden dat wij condooms gebruikten en dat ze zich geen zorgen hoefde te maken!
Anna zat destijds op het Atheneum en wist precies wat goed of slecht is, zo ook haar ouders!
Haar ouders vonden condooms niet veilig genoeg en ze gingen met Anna naar de huisarts met de vraag als het verstandig is om Anna de pil voor te schrijven?
Lichamelijk was het volgens de huisarts een volwassen vrouw, ze groeide niet meer, haar borstomvang was al sinds haar twaalfde hetzelfde en haar menstruatiecyclus was hetzelfde als die van een volwassen vrouw!

Ik ben van mening als je dochter zo intelligent is als Anna en dat haar zorgzame ouders zich zo interesseerde in ons welzijn en liefdesleven dat de huidige wetgeving er helemaal niet meer toe doet!
Toen ik 18 jaar was had ik seks met een 15 jarig meisje en dat zou volgens de huidige wetgeving als pedofilie bestempeld worden?
Dus de dag dat ik 18 jaar werd zou ik na 1.5 jaar vrijwillig seksueel contact hiermee moeten stoppen?

Ik ben van mening dat artsen, ouders en hun kinderen bindend moeten zijn aangaande sekswetgeving!
Laat desnoods de huisarts/psycholoog bepalen als ouders ook bekwaam genoeg zijn om zulke beslissingen te nemen en niet onze overspannen maatschappij en de wetgeving!

etc.

Hey John,

Wees maar blij dat dat verjaard is dan, want nu sta je uiteraard bij Ricardo op de zwarte lijst.
Geen seks met kinderen is geen seks met kinderen.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Feb 2020, 18:36 
Site Admin

Ricardo wrote:
Jean je wordt oud ;) Grapje.

Ja hè,...
Ik ben intussen al zo'n twintig jaar ouder dan mijn vriend ooit mocht worden.
Maar ik meen uit jouw relaas te begrijpen dat jij nu ook weer verstandiger bent geworden en een betere kijk op zaken hebt dan voor die streep.
Moet jij je dus eens voorstellen hoe helder het leven kan worden als je ook eens zestig bent.
Ik dacht namelijk dat jij die draak inmiddels beter kende.

Wordt vervolgd (Nu gewoon te weinig tijd)

n.b. Irl nog geen F*** dus who the F*** is Danny Ghosen

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 14 Feb 2020, 20:58 

Jean Op den Kamp wrote:
Hey John,
Wees maar blij dat dat verjaard is dan, want nu sta je uiteraard bij Ricardo op de zwarte lijst.
Geen seks met kinderen is geen seks met kinderen.

Was dat toen eigenlijk strafbaar? We waren immers tieners.

Ondertussen zou ik verbaasd zijn als er mensen bestaan die mij niet op hun zwarte lijst hebben gezet.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 14 posts ]  Go to page 1, 2  Next

All times are UTC