Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 25 Mar 2023, 11:05

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 
Author Message
 Post subject: Bedankt allemaal
Unread postPosted: 23 Jun 2020, 19:18 

Ik ga jullie allemaal bedanken voor het accepteren van mijn verknipte psyche. Ik ben blij en trots op mijzelf dat ik enkelen heb leren accepteren! Helaas lukte dat niet met iedereen en van de andere kant is het maar beter zo!

Ik houd in het algemeen niet van mensen en Jean heeft mij in realife toen proberen te corrigeren en dat was in het Loon in Heerlen. Die muur van brutaalheid Jean vond dat niet oke en ik weet soms niet beter! Ik heb ook mijn wantrouwen gehad bij Jean en gelukkig zat ik fout. Discussies met Jean waren in real life beter dan hier omdat ik teveel prikkels tegelijkertijd binnenkrijg. Naast het standbeeld van Michael zet ik er dan ook een van Jean bij. ( Kleiner) Ik ben blij en trots op mijzelf dat ik Jean heb toegelaten tot mijn kinderen, de moeder vond dat ook oke en later werd dat tegen mij gebruikt. Zij kreeg meer dingen voor elkaar bij Jean als ik en dan zouden streek leveren alsof ik het monster heb binnengehaald. Nou, die mag blij zijn dat ik de kinderen hun moeder niet afneemt. Jean ik ga je in ieder y nog bellen want jij had nog een vragenlijst voor mij.

Ricardo, ik ga Jean die boeken sturen maar die komt uit Geleen en zal wel weten welke lektuur die boer uit oud Geleen op zijn laatste dagen heeft gelezen.

Martijn Uittenbogaard, ze lullen zoveel over jou en ik was echt verrast dat je mij belde toen die twee gekken in Geleen waren. Michael zal zeker over mij gesproken hebben en die voelde precies mijn pijn van vroeger. Echt, ik hoop dat hun kleinkinderen dood geboren worden.

Sla dan een dader voor zijn bek en als ik die vraag om nog eens de koffie voor jullie te zetten zal die dat zeker doen. Maar ik ben blij dat ik het was, trots dat ik DNH. een podium gegeven heb. Enkel omdat ik met pedofielen spreek? Nou is mijn bijdrage hier niet groot geweest maar ik heb mensen zo hard aan zichzelf zien werken, daar heb ik bewondering voor. Ik ben vaak een klootzak hier geweest en dat spijt mij in bepaalde mate. Maar troost u allen, ik kots nog meer op de gewone burger die alles in hun schoot krijgen geworpen dan de strijd aan te gaan met je gevoelens.

De laatste keer in Geleen kwam Jean in dat kleine klote appartement en ik weet dat hij homoseksueel is. Hij koos voor de tweezitter maar ik vertrouwde hem ook in mijn bed. Alsof hij levenslang er vrolijk op los misbruikt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij de tweezitter had gekozen. Zijn lul in mijn kont is niet zo erg maar dat gehijg in mijn nek. Sorry Jean, ik moest je nog een keer plagen.

Dat oprekken van de tijd die ik nog te gaan heb. Pffff, aan de zuurstof, mijn hart begint ook al te falen en als de cardioloog daar nog aan moet gaan sleutelen... Niet mijn feestje.

Het moge jullie allemaal goed gaan, hou hem lekker in de broek en dan ben ik ontzettend trots op jullie.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
 Post subject: Re: Bedankt allemaal
Unread postPosted: 28 Jun 2020, 09:16 
Site Admin

Hoi John,

Laat ik beginnen met een stukkie antwoord waarvan ik het gevoel heb dat het niet moeilijk is om duidelijk te zijn...
Mijn bezoekjes bij jullie destijds gingen nogal eens vooraf door een bezoekje aan de Bloemenmarkt (Aldi of C1000)
om vervolgens bij jullie te belanden met een doos hoogstnoodzakelijke levensmiddelen.
En snoep natuurlijk ! Want zei ik het niet brutaal en hardop;
"Ik kan toch als pedofiel niet komen binnenvallen zonder snoep voor de kleintjes mee te brengen"
Wat een brutale mafklapper hè !
Maar door omstandigheden -die hier niet nader benoemd hoeven te worden- was het niet altijd rozegeur en maneschijn voor die ukken van je.
Dacht toen (hoe naief hè) dat je vrouwtje het wel geweldig vond want gratis is gratis.
En ze maakte nog dankbaar gebruik van de omstandigheden ook.
Aangezien ik er toch was, kon ik nogal eens worden ingezet als chauffeur...
zelfs voor dat ritje van de BL naar de Oranjelaan voor het "lenen van een zakje bakpoeder"

Als daar wel geld voor is, en voor die kleintjes er blijkbaar geen lollie meer vanaf kan,
zou dat kunnen beteken dat ik iets minder naief was als ze dacht en dat die 'brutaliteit' van mijn kant een redelijk gepast antwoord was.
John, ze gaf toen aan mijn bezoekjes de draai die haar het beste paste in haar straatje...
en dat doet ze nog steeds !
Ook inzake dat natrappen naar jou door mij daarin te betrekken.
Voor mij is dat makkelijk zat;
Iemand die er op die manier is voor de kinderen moet niet denken dat ik mij van haar mening en/of opmerkingen over mij een moer ga aantrekken.

Knal vervelend is natuurlijk wel dat ze nu mijn bezoekjes aan jullie (met jouw en haar goedkeuring) tegen jou gaat gebruiken
en uiteraard een welwillend oor vindt bij jeugdzorg.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 28 Jun 2020, 13:58 
Site Admin

John wrote:
De laatste keer in Geleen kwam Jean in dat kleine klote appartement en ik weet dat hij homoseksueel is.
Hij koos voor de tweezitter maar ik vertrouwde hem ook in mijn bed. Alsof hij levenslang er vrolijk op los misbruikt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij de tweezitter had gekozen.
Zijn lul in mijn kont is niet zo erg maar dat gehijg in mijn nek. Sorry Jean, ik moest je nog een keer plagen.

John,

Tweede stukkie gaat over dat in je nek hijgen...
Dat hijgen van me schijnt namelijk heel erg mee te vallen,
maar ik kwijl verschrikkelijk.

Zonder gekheid, het vieze preutse systeem, waarbij niets mag en de katjes dus maar liever in het donker worden geknepen.
kent slachtoffers naar twee kanten:
Enerzijds uiteraard de katjes die toch geknepen worden. Want omdat niemand het ziet, of wil zien, wordt er extra hard en gemeen geknepen.
Ik geloof als ik jouw verhalen uit je jeugd heb begrepen dat jij daarover kunt mee vertellen.
Maar anderzijds, als er in het geheel niet geaaid en gestoeid wordt, dan krijg je ook geen gezonde katjes.
Dan zit je zo tegen het einde van de middelbare school in een fase dat dat neuken gewoon een vorm van schuttingtaal is
voor iets wat wel voorzichtig omschreven wordt in het biologieboek,
maar wat inhoudelijk helemaal niet is doorgedrongen.
Nooit leren omgaan met lichamelijkheid. Emoties leren onderdrukken als iets wat je maar beter helemaal niet kunt hebben...
Dat is geen functioneren !!! Een gapend gat in de ontwikkeling van een kind.
Hoewel het natuurlijk mogelijk is om dingen rationeel recht te zetten, blijft seksualiteit gevoelsmatig iets wat niet mag.
Dus indien,... dan altijd fout bezig. Foei, Viezerik etc.
Als ik zeg dat ik homofiel ben, dan zeg ik er toch meestal duidelijk bij dat ik principieel homofiel ben...
omdat ik vrouwen in princiepe nog erger vind.
Seks / seksualiteit is wel mogelijk, maar het past niet in het dagelijkse leven.
De keuze voor die tweezitter lag dus wel heel erg voor de hand.
Mogelijk dus een slachtoffer van de andere kant van die waanzin.

Als je er grapjes over maakt of plaagt, dan maakt dat niets uit. Ik kan het wel hebben.
Maar gaten blijven gaten,...
zowel voor degene die ervoor gaat als voor degene die er mee zit.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 29 Jun 2020, 16:12 
Site Admin

Hoi John,

Tijd geleden alweer gaf jij een voorbeeld dat een kind "dat zelf wil"
niet altijd betekent dat dit ook echt zo is...
Je stelde dat kleine Johnnie vroeger ook best bij mij op schoot had kunnen kruipen en mij pijpen.
Want,... dan was Johnnie lief. En als er één ding was wat Johnnie graag wilde, dan was dat lief gevonden worden.
Je voorgeschiedenis kennende was dit voorbeeld / nadenkertje meer dan voldoende om duidelijk te maken wat je bedoelt.
Maar stel nu eens dat je werkelijk met dat soort voornemens bij mij op schoot was gekropen;...

Het idee dat een kind mij op die manier ten dienste wil zijn,
gaat bij mij niet werken. Ik heb daar helemaal niets mee.
En dan ? Kleine Johnnie op mijn schoot en dat geplande feestje ging niet door.
Heb jij nog ideeën hoe we verder zouden kunnen ?
Ik wel, maar ik geef jou graag eerst de ruimte.
Zoals jezelf al zei, ik kan moeilijk levenslang erop los misbruiken
(en het laten lukte ook niet altijd)
Wat had er kunnen gebeuren ?

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 03 Jul 2020, 13:24 
Site Admin

John

Als we willen kunnen inschatten wat kleine Johnnie allemaal had kunnen overkomen als hij bij mij op schoot was komen kruipen
zullen we eerst een duidelijk beeld moeten hebben van het soort pedofilie en vooral van de plek die seks daarin wel inneemt.
Absoluut geen makkelijk onderwerp om uit de doeken te doen, want het is roeien tegen een stroom van vooroordelen in.
Van het weekend doe ik eens een poging, voordat ik ga speculeren over de opties die een dergelijk contact zou hebben gehad.
Als daar dan onduidelijkheden in zijn, of vragen over opkomen kunnen we die beter eerst bekijken
voordat we jouw tere kinderzieltje in het geding brengen.

n.b. Voor jou hier ook even de vraag die ik richting Ricardo al stelde;
Ik ontvang om een mij onbegrijpelijke reden geen email-meldingen meer van nieuwe postings/topics hier op het forum.
Hoe is dat bij jou / jullie ?

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Jul 2020, 14:58 
Site Admin

Op schoot,

Zo'n kleine die op je schoot komt kruipen, ik kan het over het algemeen wel waarderen. Soms maakt het zelf echt indruk.
Ik zal eens twee voorbeelden geven die in mijn geheugen gegrift staan;

- Ik zit met bekenden in een zwembad in Saigon, als me een kleine twintig meter verderop een manneke van ca drie jaar opvalt.
Hij zit met zijn familie, maar wel pontificaal zelf in z'n eigen stoel en slurpt aan een flesje met rietje.
Tussen ons veel te veel stoelen en mensen en regelmatig iemand in beeld.
Toch kruisen even later onze blikken. Na een paar keer over en weer kijken, staat het kereltje op en gaat aan de wandel.
Rechtstreeks mijn kant op is onmogelijk, maar dat weerhoudt hem er niet van om keurig een fikse omweg te maken en jawel hoor, hij komt mij opzoeken.
Eenmaal op schoot blijkt dat hij komt halen en brengen...
Hij krijgt een knuf en een stevige pakkerd, maar die kleine armpjes om mijn nek en de manier waarop hij me 'bijna plat duwt' ga ik nooit meer vergeten.
Vervolgens gaat hij dezelfde weg weer terug en zit even later weer prinsheerlijk in z'n stoel, zonder blijkbaar last te hebben van de alom verbaasde blikken.

-Vlakbij m'n woning in Saigon was een nieuw gezinnetje komen wonen. De eerste dag speelden dus 'nieuwe' kinderen mee buiten.
Een meisje van vijf a zes en een iets ouder broertje.
De jongentjes onder elkaar moesten zich blijkbaar een beetje bewijzen en na korte tijd was duidelijk te zien dat het de kleine meid
allemaal wat wild er aan toe ging. Nog net geen pruillip, maar ook zeker niet happy.
Blijkbaar kreeg ze door dat ik daar aandacht voor had. Ze komt mijn kant op en als ik uitnodig door met mijn hand op mijn knie te kletsen
schravelt ze op mijn schoot.
Engels kent ze niet en ik maar anderhalf woord Vietnamees. Nadat we dus wat gepraat hebben, anderen uitgelachen die niet weten waar het over gaat,
een paar opzettelijk vreselijk scheel kijkende smiley's met balpen onder haar dikke teentjes getekend,
neurie ik zachtjes een bekend liedje (Ali Baba) bij haar oor.
Mevrouwtje trekt haar pootjes op en rolt zich een beetje op...
Heb ik daar dus ruim anderhalf uur met dat slapende kind op schoot gezeten terwijl de rest me voor de gek aan het houden was.
Volgens haar moeder (achteraf) was ze zelfs bang voor vreemden, volgens mij dus blijkbaar niet voor zo'n rare vreemde.
Inmiddels zijn ze daar wel aan dit soort taferelen gewend, dus zo raar is die vreemde nu niet meer.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 05 Jul 2020, 14:59 
Site Admin

... en de seks dan ?

Tja, het zijn wel twee hele brave voorbeelden.
Dat hele toenadering zoeken heeft toch zeker maar één doel; kijken wanneer ik mijn slag kan slaan.
En daar zit dus de misser in het denken van veel mensen. Misschien is het in hun eigen volwassen beleving zo dat alles draait om dat uiteindelijk kunnen scoren.
Ik gaf al aan dat die twee voorbeelden voor mij hele mooie herinneringen vormen, en zo zijn er velen.
In feite zijn we namelijk al bij het doel; die toenadering.
Als er meer moet zijn, dan is dat meer toenadering. Hoe dichtbij kun je komen.
Het geeft mij een kans om van heel dicht bij gevoelens en emoties mee te beleven die er vroeger blijkbaar niet mochten zijn.
Het werkt zelfs twee kanten op. Ik beleef het kind met gevoelens die ik vroeger leerde wegdrukken, en tegelijkertijd sta ik er voor dat kind in de zin van;
dit gaat niemand voor hem/haar ook kapot maken.
Als het prima klikt (qua karakter) met zo'n kleine dan groeit die vertrouwensband heel snel.
Na weken, maanden, jaren is het echt twee handen op één buik.
Maar in die tussentijd is het kind ook lichamelijk in ontwikkeling en met die ontwikkeling bezig.
De kans dat die twee handen dan ook letterlijk op één buik belanden wordt daarmee aanzienlijk.
Want nog altijd geldt dat meeliften op die gevoelens, dingen beleven die er niet mochten zijn en dat gevoel van;
en dit gaan jullie voor hem niet OOK kapot maken.
Maar de kans dat een kleine Johnnie zijn kontje uitgewoond zou krijgen, zodanig dat er een medische ingreep moet volgen,
die is compleet nihil.
Sterker nog, met de bereidheid om mij te bevredigen zou hij niet scoren, want dáár gaat het niet om en daar heb ik niets mee.
Intussen heb ik bijv weinig animo om fatsoenlijk Vietnamees te leren. Met kinderen is er nooit een taal probleem.
Verwarring ontstaat voornamelijk vanaf het moment dat mensen leren 'communiseren' op een manier waarbij ze andere dingen zeggen dan ze denken.
Volgens mij was dat manneke in het zwembad van harte uitgenodigd en die kleine meid uitgedaagd om de oogjes maar een tijdje te sluiten.
Dat noemen we; een goed gesprek.
Als je de taal leert zou je dat zomaar kunnen verleren.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 7 posts ] 

All times are UTC