John wrote:
De laatste keer in Geleen kwam Jean in dat kleine klote appartement en ik weet dat hij homoseksueel is.
Hij koos voor de tweezitter maar ik vertrouwde hem ook in mijn bed. Alsof hij levenslang er vrolijk op los misbruikt.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik blij was dat hij de tweezitter had gekozen.
Zijn lul in mijn kont is niet zo erg maar dat gehijg in mijn nek. Sorry Jean, ik moest je nog een keer plagen.
John,Tweede stukkie gaat over dat in je nek hijgen...
Dat hijgen van me schijnt namelijk heel erg mee te vallen,
maar ik kwijl verschrikkelijk.
Zonder gekheid, het vieze preutse systeem, waarbij niets mag en de katjes dus maar liever in het donker worden geknepen.
kent slachtoffers naar twee kanten:
Enerzijds uiteraard de katjes die toch geknepen worden. Want omdat niemand het ziet, of wil zien, wordt er extra hard en gemeen geknepen.
Ik geloof als ik jouw verhalen uit je jeugd heb begrepen dat jij daarover kunt mee vertellen.
Maar anderzijds, als er in het geheel niet geaaid en gestoeid wordt, dan krijg je ook geen gezonde katjes.
Dan zit je zo tegen het einde van de middelbare school in een fase dat dat neuken gewoon een vorm van schuttingtaal is
voor iets wat wel voorzichtig omschreven wordt in het biologieboek,
maar wat inhoudelijk helemaal niet is doorgedrongen.
Nooit leren omgaan met lichamelijkheid. Emoties leren onderdrukken als iets wat je maar beter helemaal niet kunt hebben...
Dat is geen functioneren !!! Een gapend gat in de ontwikkeling van een kind.
Hoewel het natuurlijk mogelijk is om dingen rationeel recht te zetten, blijft seksualiteit gevoelsmatig iets wat niet mag.
Dus indien,... dan altijd fout bezig. Foei, Viezerik etc.
Als ik zeg dat ik homofiel ben, dan zeg ik er toch meestal duidelijk bij dat ik principieel homofiel ben...
omdat ik vrouwen in princiepe nog erger vind.
Seks / seksualiteit is wel mogelijk, maar het past niet in het dagelijkse leven.
De keuze voor die tweezitter lag dus wel heel erg voor de hand.
Mogelijk dus een slachtoffer van de andere kant van die waanzin.
Als je er grapjes over maakt of plaagt, dan maakt dat niets uit. Ik kan het wel hebben.
Maar gaten blijven gaten,...
zowel voor degene die ervoor gaat als voor degene die er mee zit.