Quote:
Wat betreft je opmerking elders over dat kinderen tegenwoordig in het verkeerde lijf geboren worden kan ik mij voorstellen dat dit iets is wat inderdad heel raar is. Ik zet heel veel vraag tekens wat dat betreft.
Als iemand zich opgesloten voelt in een verkeerd lichaam dan heb ik daar helemaal geen last van en ben zelfs blij voor die persoon dat je een geslachtsverandering kunt ondergaan. Echter tegenwoordig heb je al meer dan 100 verschillende Genders en ojee, als je daar iets verkeerds over zegt, dan ben je een homofoob, fascist, racist enz enz enz.
Oke dan, laten we de zanger Sam Smith er eens bijhalen?
Quote:
Sam Smith vraagt of mensen hem voortaan niet meer willen aanspreken met ‘hij'. De zanger, die eerder dit jaar al aangaf non-binair te zijn, wil liever met ‘hen' of 'hun' worden aangesproken. Dat liet Sam vandaag in een reeks openhartige tweets weten.
Bron: Sam Smith wil niet meer worden aangesproken met hijKom op man, die gast is helemaal de weg kwijt en dat is het grootste deel van die Genders! Jammer dat
DNH. overleden is, want door die freaks krijg je pedofilie nog goed gepraat. Die zijn zo verward en zouden jou daadwerkelijk dat meisje van 13 jaar gunnen. Wordt maar eens lid van zo'n Gender forum en vertel gewoon dat je vroeger een meisje was en sinds je transformatie op jonge meisjes valt! Oh, wat vreselijk voor je, wat erg Ricardo, je hebt al uit de kast moeten komen dat je eigenlijk een man bent en dan overkomt je nu dit, wat vreselijk voor je en dat niemand daar begrip voor heeft!? Jaja, je wordt geaccepteerd tussen die malloten!
Hahahaha, ik ben op zo'n achterlijk forum bekend als Doggy: en geloof ernstig in reïncarnatie (NOT) en ik voel mij nog man, nog vrouw, nog mens, ik zal dan ook maar gelijk hier uit de kast komen: ik ben een poedel. Het kan daar, het mag daar en het liefst zouden ze mij willen strelen!
Ik mis
DNH. echt in deze, hij had gewoon de kwaliteit om van die arme schaapjes hun wol goud te spinnen!
Voorbeeld:Quote:
Jemig, het duizelt me gewoon Door al die verschillende vormen. Ik hoop echt ooit mee te maken dat we niet meer in hokjes hoeven te zitten. Dat het woord LIEFDE alleen genoeg is. Geen mens zou er zonder moeten leven, in welke vorm dan ook.
Voor de Genders is er meer begrip in de samenleven dan voor de pedofiel!
Ik zou Broken Tulip omtoveren tot een forum van mensen die nog niet helemaal geaccepteerd worden door de samenleving!
Vroeger was dit gewoon een kermisattractie een freakshow en volksvermaak. Tegenwoordig wordt het ons door het jeugdjournaal als diversiteit verkocht en bij diversiteit hoort dan ook de pedofiel!
directuploadIk ben mij er terdege van bewust dat Genders het ook niet gemakkelijk hebben en zelfmoord plegen of in elkaar geslagen worden! Echter met die problematiek heeft de pedofiel ook te kampen!
Ik ga hier echt geen pleidooi houden voor seks met minderjarige, ik pleit wel voor begrip en acceptatie van de pedofiel!Mijn excuses voor mijn taalgebruik en Genders misschien heb gekwetst, het kwetsen van pedofielen mag dan weer wel?