Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 27 Jun 2022, 01:32

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
Unread postPosted: 08 Mar 2020, 11:21 
Site Admin

Ricardo wrote:
En blijkbaar, en dat zie ik over het hoofd probeer jij goed te praten van wat ik weet en hoe ik dingen heb ervaren.

Je bent tenslotte opa frans zijn rechter of linkerhand dus ik had kunnen bedenken dat je even een stuk history zou oprakelen.

Mijn strijd stop je er niet mee en ik ga door op de zelfde tour :roll: mijn strijd is een stuk goedmaking van het verleden en ik kies daarin mijn eigen pad en mijn eigen morele bezwaren.

Als men mij vreest dan vrezen ze iets anders dan alleen mij.

Bovendien voel ik me en ben ik een heel ander persoon dan 4 jaar geleden (dat je dat niet kan of wil accepteren is iets wat ik niet voor je kan oplossen)

Het belangrijkste is dat mijn omgeving mijn verleden kent en mij steunt in de dingen die ik doe of van plan ben.

Ricardo,

Of ik zomaar de persoon ben om iemands rechter of linkerhand te zijn moeten anderen maar zelf beoordelen.
Het was in elk geval mijn keuze om dingen eerst eens aan te zien en niet gelijk met reclame voor de groepen te komen.
Maar misschien heb je wel gelijk, opa Frans heeft nog nooit zulke lastige handen gehad als nu hij zo oud wordt.
Hij zal het in elk geval nooit verwacht hebben nadat ik je toen ben komen ophalen bij hem.
Of je daar meer over wilt vertellen laat ik maar aan jou.

Inzake die groepen;...
Ik onderschrijf dat ze keihard nodig zijn en de bereikbaarheid mag zeker omhoog.
Dat is zeker niet gebaat bij mensen die alleen maar zeggen dat ze tegen extremen zijn.
Mijn opmerking een tijdje geleden over 'pedofielen die genezen zijn' gaat wat mij betreft echter ook grotendeels op
voor die groepen.
Ik heb al een paar keer aandacht besteed aan de negatieve impact van het huidige beleid op de ontwikkeling van de jeugd nu.
Op o.a. twitter zien we de eerste ontwikkelingen van mensen die vanuit hun eigen hoek inhaken op dat probleem.
Maar van jou noch van de mensen die ik ken uit de groepen is daarop enige response.
Stikken jullie soms zo in de eigen problemen dat de belangen van kinderen geen reactie meer verdienen?
Dan ben je toch echt genezen... als kindervriend.
Ik sta dus behoorlijk in tweespalt als ik naar die groepen ga.
Tot slot, dat jij niet zou stoppen is een overweging die ik zeker heb laten meewegen eer ik na weken toezien op deze manier reageer.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Mar 2020, 11:29 
Site Admin

Ricardo wrote:
Laat anderen maar weten wat jij denkt te weten wat ik weet.

Je wilt me graag op de kast krijgen iets wat vroeger zeker het geval zou zijn,

Sorry Ricardo, maar daar schuilt een verschil; dat lukte bij mij vroeger ook al niet gratis.
Wat ik denk dat jij weet wordt vanzelf over een aantal weken duidelijk.
Tenminste, wie wat wist.
Geduld is een schone zaak.

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Mar 2020, 11:42 

Mijn enige motivatie is juist om kinderen te helpen te behoeden en te wijzen op de fouten die deze wereld maakt.

Je onderschat mijn motivatie mijn gevoelens in totaal. Als ook dat jij in een spagaat zit is dus het bewijs dat je niks hebt begrepen van wat ik wil en waar ik naar streef. Dat mag, en jij mag jou interpretatie daar op na houden, maar we zullen dan op dit soort punten nooit eens worden. Ik zie dingen anders anno 2020 en ben niet blijven hangen in de jaren 80/90. Ik ken die werkgroepen, ik ken het soort mensen dat hypocriete meningen er op na houden.

Dat jij blijft hangen in je spagaat 'het feit over genezing' is jou probleem, ik heb altijd al gezegd dat ik mijn gevoelens anders voel en anders zie dan anderen. Je wilt niet willen dat ik dat weer moet gaan uitleggen hier.

Jij ziet 4 weken toe, je denkt en zegt dat ik sommige dingen niet begrijpt 'met je in samenwerking met' met je dat ik jou antwoord niet zou begrepen hebben. Ik tel daarbij op dat onderschatting een probleem is waar jij mee dealt. Ik heb geen support nodig om de wereld een klein beetje te veranderen, ik ben een individu die niet afhankelijk is van anderen in dit soort maatschappelijk thema,s. Er zijn vast mensen tegen me, maar er zijn ook genoeg mensen voor me. Maar wat ik al zei, ik ben daar niet afhankelijk van.

Dat jij me nu aanvalt is je goed recht, maar je verandert niks aan de situaties die komen of nu lopen.

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 08 Mar 2020, 11:50 

Jean Op den Kamp wrote:
Ricardo wrote:
Laat anderen maar weten wat jij denkt te weten wat ik weet.

Je wilt me graag op de kast krijgen iets wat vroeger zeker het geval zou zijn,

Sorry Ricardo, maar daar schuilt een verschil; dat lukte bij mij vroeger ook al niet gratis.
Wat ik denk dat jij weet wordt vanzelf over een aantal weken duidelijk.
Tenminste, wie wat wist.
Geduld is een schone zaak.

Jou toon is niet uitnodigend om daar verder nog op terug te komen. De arrogantie spat er als vanouds weer van af.

En inzake de informatie die gaat komen is niet afhankelijk van mij, maar van L zelf.

Bovendien heb je werkelijk geen idee waar mijn gesprekken met de Politie over gaan (ik mag dan cryptisch zijn) maar de vraag is of jij dat begrijpt. Ik twijfel of jij dat begrijpt, ik heb ook mijn arrogantie. Ik ben namelijk ook niet van gisteren ;)

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 11 Mar 2020, 17:14 
Site Admin

.

.

Koehandel

.

Het voorarrest van L. (partner/huisgenoot van Marthijn) is weer verlengd.
Als we hadden gedacht om na die eerste periode van 30 dagen meer duidelijkheid te krijgen, de verwarring wordt hooguit groter.
Ervan uitgaande dat m'n bron juiste informatie geeft, dan kon L. deze keer zelfs kiezen;
30 dagen verlenging met beperkingen of 60 dagen zonder beperkingen.
Aangezien L. koos voor de dertig dagen optie is er dus nog altijd geen contact met hem geweest.
Vandaar mijn keuze voor die titel; Koehandel
En vanwege de oorverdovende stilte in de media -ook nu rondom die verlenging- toch maar eens een tipje van de sluier oplichten;

Volgens een verbaal is L. aangehouden in verband met de inhoud van zijn RUGZAK
Inhoudsopgave van de inbeslagname leert dat het zou gaan om...
Kinderondergoed, een mes, tiewraps, een rol ducttape, een pak watten en een flesje chloroform...
Ho ho STOP wacht even

Ja sorry hoor, ik schiet even door. Het ligt ook zo voor de hand om in deze situatie
maar verder te gaan en dingen in te vullen...
Het gaat om kinderondergoed, een mes en tiewraps.
(Tape watten en chloroform kwam uit een nog slechtere crimi-roman)
Maar dan nog hè, wat stelt dat voor, kinderondergoed, mes en tiewraps in je rugzak als je op weg bent naar een kinderfeestje...
Ho ho STOP wacht even
Ja sorry hoor, ik schiet weer door. Het blijft uitdagen om in deze situatie
maar verder te gaan en dingen in te vullen...
L. was niet onderweg naar een kinderfeestje, sterker nog, L. was helemaal niet onderweg.
Hij was thuis en daar stond ook die rugzak.
Met inhoud.
Misschien is hij wel compleet van het padje, maar misschien ook is hij net niet ziek genoeg om stil te staan
bij wat hij in zijn (door kenners zijn reuzenbroekzak genoemd) bij elkaar dondert.
Bizarre zaak, als het tenminste een zaak is.
Lijkt me ook niet direct een situatie die overloopt van aangrijppunten voor een onderzoek.
Een bekennende/verklarende verdachte zou dus wel handig zijn.
Als L. iets had bekend was die nieuwe termijn geheid langer geweest en waren beperkingen ook niet meer echt zo nodig.

Hoe zit het met Uw bedenkingen ?

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 35 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

All times are UTC