Beste Jean (allemaal),
Afgelopen woensdag heeft mijn derde orgaan het begeven en natuurlijk probeert mijn huisarts mij hoop in te praten om het zoveelste onderzoek/ingreep te laten doen.
Feiten: https://www.facebook.com/john.habets.790Dinsdag gaan ze weer aan de slag in het ziekenhuis en om eerlijk te zijn ben ik nog wel strijdbaar en van de andere kant heb ik ook zoiets van: trek de stekker er maar uit!
Het strijdbare gedeelte in mij zijn de vernederingen die ik heb mogen ondergaan en jeetje, ze hebben in mijn geval toch de verkeerde als pedofiel te boek gezet!
Ik was vandaag bij de psycholoog en de psychiater en dan zijn er onderwerpen zoals: hoe wil jij herinnert worden? Tja, wie een beetje dom googlen doet ervaart mij als één pedofiel! Al die somatische klachten wat ik heb doen mij geen pijn, echter het kruis waar ik iedere dag mee doe opstaan en naar bed neem valt simpelweg aangaande pedofilie niet te dragen!
De meesten leden kennen mij als slachtoffer van seksueel misbruik en dan als pedofiel te boek worden gezet is ondraaglijk en extra zuur!
Vraag:Probeer je in mijn schoenen te plaatsen en dan stel je jezelf de vraag; wil ik als pedofiel herinnert worden of als moordenaar?
Ik heb niks meer te verliezen en dat is een akelige maar ook een bevredigende gedachtegang!
Hoe durven ze pedofielen zoals Michael gewoon als kinderverkrachter weg te zetten?
Waarom zijn ze niet ingegaan op de open uitnodiging van Jean, dan hadden ze tenminste een veroordeelde pedoseksueel in elkaar kunnen trappen? (niet dat ik je dat gun Jean, want het was een mooi gebaar richting mij)
De niet strijdbare kant is heel anders. Ik was vorig jaar in principe al dood maar door reanimatie ben ik weer bij de levende.
Geen lichtjes gezien op het einde van de tunnel maar de laatste gedachten waren heel vredig; van daar ga je eindelijk en toen was het zwart.
wat zal het mij een rotzorg wezen wat mensen van mij denken als alle lichten zijn gedoofd?
De laatste woorden en wensen:Dit kunnen idd. mijn laatste woorden zijn gezien mijn klachten en dan wens ik alvast (bijna) iedereen veel geluk en wijsheid toe en komt er weer een morgen dan hoop ik gewoon te mogen posten alhier?
Ik wil de mensheid nog zoveel vertellen op dit forum en van de andere kant hoop ik nog meer vergruisd te worden zodat het strijdbare gedeelte zijn recht gaat krijgen!
Jean, ik kom terug op mijn woorden, je mag gerust benoemen met wie je naar de dealer bent gereden. Iedereen verklaart mij voor gek dat ik je had gevraagd om mij dit zelf aan te meten. Ben er wel van bewust dat alles wat je schrijft over Nedjla, ook indirect de kinderen raakt.