Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 03 Dec 2022, 01:27

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next
Author Message
Unread postPosted: 20 Jun 2010, 13:32 
Site Admin

EUNUCH

Some people dream about castration and being an eunuch.
Some cannot separate fantasy and real life.
Some do not even understand real life
On the eunuch-achive http://www.eunuch.org I am banned
So I made an account as "the Last Mirror"
Today, I posted a real life story on the board
They like stories, I like stories...
so why not have them a real one.
This one is no fantasy at all, it is real life
Please understand, this is not a nice story
but it is my reality
There is no need to read this, there is no need to shock people with this
but if you want to understand a little why I can be that hard to them....
If one reads this at least he/she shows that one cares.
Because if sometimes I do not hold promises, or I am not in time answering email or postings,
it might be just a hard and bad night followed up by the same kind of day

Sommige mensen dromen van castratie en om eunuch te worden
sommigen kunnen fantasie en realiteit niet uit elkaar houden
sommigen begrijpen niet eens wat echt leven betekent
Op het eunuch archive heb ik een ban
vandaar dat ik maar eens een account heb aangemaakt als de laatste spiegel
vandaag heb ik en waargebeurd verhaaltje op hun site geplaatst
Zij houden van verhaaltjes, ik hou van verhaaltjes
dus waarom niet eens een echt.
Dit is geen fantasie, die is keiharde werkelijkheid
Als je blief, begrijp mij, dit is geen leuk verhaal
maar het is wel mijn realiteit
Er bestaat geen noodzaak om dit te lezen
er is ook geen noodzaak om mensen hiermee te schokkeren
maar als je en beetje wilt begrijpen waarom ik zo hard tegen ze ben....
Als iemand dit leest laat hij/zij tenminste zien dat hij/zij om mensen geeft
als ik af en toe mijn beloftes niet nakom, niet op tijd antwoord op email of postings
dan zou het zomaar en hele kwade nacht kunnen zijn geweest, gevolgd door net zo'n dag

a bloody mess

--------------------------------------------------------------------------------

last night...
I needed to know...
it is months now since my last wank
no, I'm not looking for that orgasm
I don't need it
It is just....
I want to know...
I want to understand the condition of my body
the need is the need to know
it is not the need as people may say he needs it

getting hard is no problem
in just a few minutes I feel something like an orgasm coming up
it doesn't feel good
my little boy starts hurting
in a growing pain I feel it come
but one side of the circumcision wound burst open
sperm is dripping to the floor
mixing up with blood

why doesn't that erection end damned
at the floor is a mess, much more blood then sperm
yeah, why the hell should that erection go down
there is no change in the hormones by my orgasm
there is no change in my feelings
I am in pain and that same pain is holding that erection upright

my mind has to take over the control
laying down on the bed I manage to go somewhere else
leaving my body and the pain behind

this morning I woke up
the erection has gonne
the glans with lichen sclerosus looks like and feels like
I had it hanging in boiling water
one side the wound gaps
the other side there is a build-up of fluid
I have to get dressed
it hurts like hell
lucky bastard I don't have to work, it is Sunday
I know what I wanted to know
and it will take a long time before I want to know it again

Please understand that I can deal with the problems. And I did know that I was taking risks.
But that I could manage through a serious depression last winter was not because of the hundreds of members of EA
but because of the few warmharted people on BT

Een bloederige bende

Gisteren avond
ik moest het weten
het is nu maanden geleden dat ik me het laatst heb afgetrokken
nee, ik zoek dat orgasme niet
dat heb ik niet nodig
het is alleen maar
ik wil het weten
ik wil de conditie van mijn lichaam begrijpen
de nood is een nood om te weten
het is niet een nood zoals men zegt omdat hij het nodig heeft

een stijve krijgen is geen probleem
na een paar minuten al voel ik zoiets als een orgasme opkomen
het voelt niet goed
mijn kleine jongen begint pijn te doen
in een aanzwellende pijn voel ik het komen
maar dan barst aan één kant de wond van het besnijden open
sperma drupt op de vloer
gemengd met bloed

waarom stopt die erectie niet verdorie
op de vloer is het een troep
veel meer bloed dan sperma
ja, waarom verdorie gaat die erectie niet omlaag
er is geen verandering in mijn hormoontjes door dat orgasme
er is geen verandering in mijn gevoelens
ik verga van de pijn en diezelfde pijn houdt die erectie in stand

mijn brein moet de controlle over nemen
liggend op het bed slaag ik erin om mijn gedachten naar elders te zetten
mijn lichaam en de pijn achterlatend

vanmorgen werd ik wakker
de erectie was verdwenen
de eikel, met Lichen sclerosus ziet eruit en voelt aan
alsof ik hem in kokend water heb hangen
aan een kant gaapt de wond
aan de andere kant een wondvocht ophoping
ik moet me aankleden
de pijn is hels
gelukkige klootzak, ik hoef niet te werken het is zondag
ik weet wat ik weten wilde
en het zal een lange tijd duren eer ik dat weer weten wil

Begrijp als je blief dat ik met deze problemen overweg kan.
En dat ik wist dat ik risico's nam
maar dat ik me door een diepe depressie heen sloeg afgelopen winter
kwam niet door de honderden EA leden
maar door een paar warmhartige mensen hier op Broken Tulip

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Jun 2010, 16:32 
Team Broken Tulip

Jean Op den Kamp wrote:
but because of the few warmharted people on BT

Ik voel met je mee, Jean :( :cry: :(

I am feeling with you Jean

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Jun 2010, 16:49 
Site Admin

Thanks Gerrit,

You are one of these few warmharted people they could take for an example at EA.
And I am sure that you do understand that this painfull story is nothing but the truth about what happened last night.....
I guess we can discus this story next Tuesday with my psychiatrist. I do count on your promise to accompany me there

Bedankt Gerrit,
Jij bent een van die warmhartige mensen waar ze zich bij EA een voorbeeld aan zouden mogen nemen. Ik weet zeker dat juist jij begrijpt dat dit pijnlijke verhaaltje niets anders is dan de werkelijkheid die zich hier gisteren afspeelde.
Waarschijnlijk kunnen we deze gebeurtenis dinsdag bespeken bij mijn psychiater, ik reken tenminste op je belofte om me daarheen te vergezellen

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Jun 2010, 17:42 
Team Broken Tulip

Jean Op den Kamp wrote:
Thanks Gerrit,

You are one of these few warmharted people they could take for an example at EA.
And I am sure that you do understand that this painfull story is nothing but the truth about what happened last night.....
I guess we can discus this story next Tuesday with my psychiatrist. I do count on your promise to accompany me there

I'll be with you, Jean!

Ik zal bij je zijn. Jean

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 20 Jun 2010, 20:04 

@ Jean,

Jammer dat de tekst in het Engels is, helaas is mijn Engels niet zo geweldig, want ik had het graag willen lezen.
Ik heb het meeste wel begrepen en toch durf ik er niet inhoudelijk op te reageren, want ik zou het verdomde klut vinden als ik het toch niet zo goed heb begrepen wat er precies staat.

Ik kan me heel goed redden als ik Engels moet praten, maar Engels schrijven en lezen dat wilde ik niet leren toen ik jong was.
Waarom moet ik dat leren dacht ik altijd, en toen ik op Pinkpop rond liep als jong menneke was ik er helemaal van overtuigd dat ik geen school nodig had.
Ik zag Hennie Vrienten van Doe Maar zijn middelvinger opsteken, als het jullie niet bevalt rot dan lekker op zij hij heel stoer, tja en ik zag mij echt geen carrière maken voor dat de bom valt, helaas is de bom nog steeds niet gevallen en dat klut DSM wat volgens mijn vader Geleen van de kaart zou vegen dat staat er ook nog.
Je zult ook nog wel die spreuk kennen, Geleen heeft het! Die spreuk hebben ze nu weer uit de kast getrokken, en het word nog steeds minder dan meer in Geleen.

Maar ik dwaal helemaal af en dat is eigenlijk niet de bedoeling.
Ik zou het fijn vinden beste Jean, als je het in het Nederlands zou willen schrijven.
En ik weet zeker dat je er meer mensen mee bereikt op dit Nederlandse Forum.

En dan nog even dit voor de antipedofiele laster schrijvers, deze Johnnie kan in feite het meeste Engels gewoon lezen, maar hij vind zichzelf niet bekwaam genoeg om op bovenstaande artikel een fatsoenlijk comment te geven.

Indicating translation
Jean
A pity that the tekst is in english, unfortunately my english is not that terrific, as I would have liked to read it.
I did understand most of it, but I am afraid to reply because it would be far from great if I didn't understand correctly
I can help myself speaking english, but reading and writing is another story
It would be great if you translate it to Dutch
You sure would reach a lot more people at this Dutch forum
For those who like to blame me, I can read most of the english, but I find it hard to have you a decent reply on this article

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 21 Jun 2010, 01:46 
Site Admin

Beste John,

Het zou geen probleem zijn om het te vertalen. Door je slotzin betwijfel ik echter of dat nodig is.
Deze posting bereik je als je vanuit the eunuch archive op de home website van The Last Mirror klikt.
Deze posting is dus een ontvangst voor mogelijke engelstalige gasten die het niet helemaal eens hoeven te zijn met mijn bejegening op EA
Daarnaast wil ik je er gelet op de strekking van je posting vriendelijk op wijzen dat Broken Tulip ook een internationale site is. We zien hier ook gasten uit bijvoorbeeld Rusland, Canada Nepal Vietnam etc
Het is toegestaan om hier in het engels danwel in het nederlands te posten en John... dat bepalen wij.
Als ik straks meer tijd heb zal ik deze posting naar het engels vertalen en die anderen naar het nederlands.
Kleine service naar onze gasten, die misschien nooit van Geleen (heeft het gehad) Pinkpop of Doe Maar hebben gehoord. Gasten die van huis uit engels spreken, of dat zelfs met heel veel moeite hebben geleerd om zich internationaal verstaanbaar te maken. Maar in elk geval gasten die als kind zeer waarschijnlijk NIET de kans hebben gehad om nederlands te leren, noch om daar hun middelvinger voor op te steken

Wist jij trouwens niet dat je met http://www.brokentulip.com ook op de internationale toer kunt gaan

indicating translation
Translating should not be a big problem. But by the end sentence from your reply I am not sure if you want that People on EA who click on the homepage from the Last Mirror will be directed to this thread.
Broken Tulip is not an dutch site only. People are allowed to post in Dutch and or English. I think I may call that a choice of our board!
As soon as I find time as a service to our readers I will translate dutch to english and vise versa
Maybe we should realise that lots of people do speak english and it is not their native language...
they might have learned english not so easy and they like to be international. Many of them as a child did not have the opportunity to study dutch.
Didn't you know that you can go international by using http://www.brokentulip.com

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 21 Jun 2010, 17:30 

Jean Op den Kamp wrote:
Het is toegestaan om hier in het engels danwel in het nederlands te posten en John... dat bepalen wij.

Beste Jean,

Wie is wij? Ik dacht toch echt dat ik jou persoonlijk om een Nederlandse vertaling had gevraagd, gewoon om het feit dat het mijn intresse wekte.
Neem nou eens deze zin :the glans with lichen sclerosus looks like and feels like

Het woord sclerosus daar heb ik nog nooit van gehoord en als ik het dan op google intoetsen doe dan rollen er Ongeveer 269.000 resultaten (0,31 seconden) uit.
En dan moet ik gaan gokken wat jij eigenlijk bedoeld te zeggen, en dat vind ik dan jammer.
Daarbij zit ik nou met een klut gevoel, omdat ik denk dat jij je aangevallen voelt terwijl ik het juist wilde snappen wat jij geschreven had.

Ik hou van mensen met een bijzonder verhaal en Eunuch/castratie daar wilde ik graag meer over weten?
Maarja als je al zo begint zoals in bovenstaande qoute, bespaar je dan maar de moeite om het in het Nederlands te vertalen.
Ik ben op dit forum terecht gekomen via http://brokentulip.com en als ik dan op de link forum druk, dan word ik doorgelinkt naar een Nederlands forum met punt nl erachter, dan is het toch aannemelijk dat ik denk dat ik op een Nederlands forum zit.
En John... dat bepalen wij, ik dacht toch echt dat ik niets heb geschreven wat jullie wel of niet moeten doen?

Bij deze, sorry dat ik je vriendelijk heb gevraagd als je het wilde vertalen voor mij!
En ook een groot sorry, dat ik iets meer wilde weten over jou en eunuch/castratie!
En het spijt me ook, dat ik als kind niet zo goed wilde leren en daardoor mijn Engels wat minder is!
En ook een sorry, dat ik dacht dat jij een bijzonder persoon bent met een intressant verhaal, sorry, sorry, en nog eens sorry dat ik me in jou heb vergist.

indication
John seems angry as we have a bit of misunderstanding. He says he was asking my directly and with the reason that he want to understand for sure what I wrote. He is pointing out that he thinks he is on a dutch (language forum)
Our fault... at the old forum we told people that it was okay to post in english or dutch
I do hope I pay for my misbehavior by translating this thread

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 21 Jun 2010, 20:03 
Site Admin

John Habets wrote:
Jean Op den Kamp wrote:

Beste Jean,

Wie is wij? Ik dacht toch echt dat ik jou persoonlijk om een Nederlandse vertaling had gevraagd, gewoon om het feit dat het mijn intresse wekte.
Neem nou eens deze zin :the glans with lichen sclerosus looks like and feels like

Het woord sclerosus daar heb ik nog nooit van gehoord en als ik het dan op google intoetsen doe dan rollen er Ongeveer 269.000 resultaten (0,31 seconden) uit.
En dan moet ik gaan gokken wat jij eigenlijk bedoeld te zeggen, en dat vind ik dan jammer.
Daarbij zit ik nou met een klut gevoel, omdat ik denk dat jij je aangevallen voelt terwijl ik het juist wilde snappen wat jij geschreven had.

Ik hou van mensen met een bijzonder verhaal en Eunuch/castratie daar wilde ik graag meer over weten?
Maarja als je al zo begint zoals in bovenstaande qoute, bespaar je dan maar de moeite om het in het Nederlands te vertalen.
Ik ben op dit forum terecht gekomen via http://brokentulip.com en als ik dan op de link forum druk, dan word ik doorgelinkt naar een Nederlands forum met punt nl erachter, dan is het toch aannemelijk dat ik denk dat ik op een Nederlands forum zit.
En John... dat bepalen wij, ik dacht toch echt dat ik niets heb geschreven wat jullie wel of niet moeten doen?

Bij deze, sorry dat ik je vriendelijk heb gevraagd als je het wilde vertalen voor mij!
En ook een groot sorry, dat ik iets meer wilde weten over jou en eunuch/castratie!
En het spijt me ook, dat ik als kind niet zo goed wilde leren en daardoor mijn Engels wat minder is!
En ook een sorry, dat ik dacht dat jij een bijzonder persoon bent met een intressant verhaal, sorry, sorry, en nog eens sorry dat ik me in jou heb vergist.

Och John

Sorry als ik je teleur stel. Weet je eigenlijk is dat al mijn hele leven het probleem. Ik stel zo vaak mensen teleur, het enige verschil is dat ik nu veel meer bereid ben om dat te voorkomen en om mijn fouten te herstellen.
Misschien heb je dit over het hoofd gezien:

Jean wrote:
Als ik straks meer tijd heb zal ik deze posting naar het engels vertalen en die anderen naar het nederlands.

Ik neem dus je vraag naar die vertaling wel degelijk serieus en zal ook zorgen voor die uitleg over Lichen sclerosus waarbij ik ook niet zal schromen om een link te plaatsen naar een paar minder aangename foto's
Vergeef me als je blief dat ik dat vandaag niet meer red. DNH was ook beloofd om voor een enigzins gekleurd verslag van die zitting te zorgen, die staat er nu tenminste.
Morgen zit ik met een lid van team Broken Tulip bij mijn psychiater van de Waag, juist om zo ook een mogelijke onafhankelijke en open blik te bieden op die omgang tussen hulpvrager en behandelaar.
Gerrit heeft geen geheimhoudingsplicht en hij mag van mij naar alle vrijheid berichten over wat daar besproken wordt. Is dat niet juist een heel bijzonder stukje openheid....
Wat ik jou wilde zeggen is dat broken tulip niet expliciet een nederlandse site is. Daarop doelde ik met: dat bepalen wij. Mogelijk zijn we vergeten om dat van het eerste forum mee te brengen, dat wordt zeker recht gezet. Maar men mag hier in nederlands en in het engels posten. Nu hebben we te maken met kritiek die ik uit naar een amerikaanse site met meer dan 3500 leden en mijn accountnaam daar leidt via mijn homepage direct naar deze thread. Vandaar eerst in het engels anders zijn eventuele gegadigden per omgaande weer verdwenen. Maar die vertaling komt John, zeker weten en er komt hier nog veel meer.
En ik wil je er graag bijhouden, want dit kan straks hard van leer gaan. Als je blief dus, heb even geduld tot je duidelijk wordt wat hier echt gaat spelen. En vergeef me als het fout over kwam.
Als je op het oude forum gaat kijken dan zul je ontdekken dat we zelfs Vietnamese members hebben, maar die hebben hulp nodig bij het pc gebruik. Ik zal Phuong alvast weer aanmelden dan wordt dat duidelijker. Of wil je dat de biologische vader van mijn adoptie zoon je in het nederlands te woord staat.
Is toch ook een bijzonder situatie vind je niet. Een veroordeelde pedoseksueel heeft een adoptie zoon in Vietnam, en als je dat wilt kun je straks met zijn ouders in gesprek. Ouders die weten van mijn verleden hier en van mijn verblijf in de bajes.Phi zelf heeft in elk geval al emails verstuurt met Sophie. Zou er een betere garantie voor zijn welbevinden mogelijk zijn dan direct contact met mensen die mij wel vertrouwen, maar nieuwe fouten van mijn kant echt niet zullen accepteren. Ik hoop niet dat ik je echt teleur stel...........

indication
I do tell John that it is a part of my life that I have disappointed people again and again. Now I am trying to avoid that and I am working on my mistakes.
I make a promise to work out these translations (doing now) I also tell him to be patient as I will loose a day by my visit to the psychiatrist together with one of our team Broken Tulip moderators............ And I tell a little about networking in real life, so if at Vietnam I should make new mistakes with my adoption son, this one can shoot me by just pressing <enter> at his pc. The little one is in contact with members (victims) of our crew
I do hope that I didn't disappoint John

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 21 Jun 2010, 23:14 
WOW.

If anyone really wants to know about castration and the effects should go to Eunuch Archive. http://eunuch.org/

Has 1000's of active members. Has a great Bulletin board. Threads: 15,636, Posts: 134,413. http://eunuch.org/vbulletin/

Want stories? You can read all in a year and still have more to read. http://www.eunuch.org/main/index.php?special=stories

Personals? You bet. http://www.eunuch.org/personals/

This site is run by Eunuch's for Eunuch's and for anyone interested in Eunuch's

Eunuch Archive has hundreds of post's dealing with the personal problems and effects of castration. Read what others have gone through as a eunuch or eunuch want-a-be. Here how others deal with the effects

The best source for information about Eunuch's on the WEB

Een fraai stukje adverteren door een (niet zo) onbekende gast van de kant van eunuch archieve.
Wat moet ik hier nu aan vertalen. Het is werkelijk een grandioze site, een bezoekje is eigenlijk een MUST (A visit to that site is a MUST) voor iedereen die en beetje wil gaan volgen waar het hier om gaat

Report this post

Reply with quote  
Unread postPosted: 22 Jun 2010, 02:11 
Site Admin

Guest wrote:
WOW.

If anyone really wants to know about castration and the effects should go to Eunuch Archive. http://eunuch.org/

Has 1000's of active members. Has a great Bulletin board. Threads: 15,636, Posts: 134,413. http://eunuch.org/vbulletin/

Want stories? You can read all in a year and still have more to read. http://www.eunuch.org/main/index.php?special=stories

Personals? You bet. http://www.eunuch.org/personals/

This site is run by Eunuch's for Eunuch's and for anyone interested in Eunuch's

Eunuch Archive has hundreds of post's dealing with the personal problems and effects of castration. Read what others have gone through as a eunuch or eunuch want-a-be. Here how others deal with the effects

The best source for information about Eunuch's on the WEB

Thank you dear guest,

The eunuch archive sure is a site anyone who wants to understand about castration should visit.
Just minutes ago I got an email from one of their managers. I gues you do know him.
I will see if I can publish some of his words. So people her can understand more about the Eunuch Archive.
I from my side think that the Eunuch Archive should be saved from people who are not willing to see the risks of the advices they allow on the board.
To that manager I would like to say
YES BOBBIE YOU ARE WELCOME HERE.
This is a place where we do allow you to have an opinion. We will listen to your arguments and we do hope that you show up as Bobbie and not only as a guest
With all the love and RESPECT I can offer you my dear friend

Oh by the way,... today I may run out of time, I do see my psychiatrist today escorted by one of the other members of our moderating team. Strange, before I started taking chemical castration nobody had me that advice to see a doctor or a psychiatrist.... and I was sure looking on the Eunuch Archive for my information. Yeah, I have learned a lot from them!!!!!!

Indicatie
Een woordje van dank aan deze gast voor het plaatsen, gecombineerd met de stekelige humor van iemand die een email kreeg van Bobbie, management van de EA die daarin bijna letterlijk aangeeft dat hij wel eens zal laten zien hoe fijn wij het vinden als hij zoiets bij ons plaatst
Wat kan ik dan meer zeggen dan een warm welkom en hem verzekeren dat hij het respect wat wij hier kennen ook nog wel voor hem te leren valt

zou mijn leven ooit

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page 1, 2, 3  Next

All times are UTC