Jean Op den Kamp wrote:
Begrijpelijk ergens, maar waarschijnlijk is gedegen onderzoek toch de betere kans om zo'n zaak op te lossen dan
het potje paniekvoetbal dat door de emoties wordt opgeroepen.
Wat het oplossen betreft heb je zeker gelijk.
Maar misschien heeft dat potje paniekvoetbal ook wel een positief effect, namelijk dat mensen gaan opletten.
Hoe is het mogelijk dat niemand iets heeft gemerkt, behalve.... die 2 meisjes in die tent?
Ik ken de camping niet, maar ik stel me toch zo voor dat die twee meisjes niet als enige op dat terrein stonden.
Hoe is het mogelijk dat men in die omgeving nu nachtwakers heeft aangesteld, terwijl een kwart van Nederland daar hutjemutje op elkaar gepakt staat.
Je kunt in zo'n tentje nog net ademhalen zonder dat 't te horen is, maar verder....
Nu zegt men wel eens "goed voorbeeld doet goed volgen", dus het zal nog wel vervolgd worden, tenslotte gebeurt het alleen daar dus de rest van de wereld is nog "veilig"
Alleen zal dat potje paniekvoetbal waarschijnlijk anders uitpakken...
In plaats dat mensen hun ogen (en oren) open doen.... zullen de tentjes met enkel jeugdige bevolking wel verdwijnen.
Tenslotte is er niets leukers dan bij papa en mama in de tent/caravan, die jeugd die zo nodig hun eigen tentje moet was toch maar lastig