Broken Tulip

Heb respect voor ieder mens, ze hebben het hard nodig....
It is currently 19 Sep 2019, 09:13

All times are UTC

Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
Unread postPosted: 16 Oct 2016, 17:07 
Site Admin

Duidelijk dus, dat in de huidige situatie weinig te verbeteren valt, ook niet met hulp van het weerom voorgedragen wijkteam.
Verhuizen binnen Amersfoort biedt geen oplossing. Ook het wijkteam deelt die mening.
Sytze krijgt in andere gemeenten geen voet aan de grond. Woningverenigingen weigeren hem een woning, ook als hij middels
een punten systeem wel aan de beurt zou zijn.
Kopen is voor hem geen optie, daar heeft hij de middelen niet voor.
M.a.w Sytze zit klem in zijn appartementje boven dat kinderdagverblijf en die stappen ondanks eerdere beloftes ook niet op.
Dus,... moet de verantwoordelijke maar zorgen dat er een oplossing komt, de gemeente cq burgemeester zeg maar.

Laten we eens een lichtje werpen op die burgemeester

Nee Sytze, alleen het licht, geen waxinelichthouder

B O L S I U S

Wat zou er gebeuren als dhr Bolsius / gemeente Amersfoort aan Sytze de middelen zou verstrekken om elders een woning te kopen en dit komt vervolgens
in de openbaarheid. Hoe groot is dan de kans dat dhr Bolsius de kans krijgt om die nieuwe termijn van zes jaar vol te maken?
Of stel dat de gemeente in een andere gemeente een huis koopt en dat vervolgens aan Sytze verhuurt.
Maw hun probleem oplost door het bij een andere over de schutting te gooien.
Hoe groot is dan de kans dat dhr Bolsius zijn Amersfoort de rest van die zes jaar heel kan houden.
Bolsius zit dus net zo klem als Sytze. Hij zal er hooguit in zijn persoonlijke levenssfeer minder last van hebben.
Die rechtzaak echter, die kan dhr Bolsius met vertrouwen tegemoet zien...
Als Sytze verliest....: Had Bolsius toch gelijk
En mocht Sytze winnen, dan heeft 'de burgemeester' dit ook nooit zo gewild,
maar is het de schuld van de 'linkse' rechters of 'rechtse' linkerds rechters of meer gespecificeerd de D66-rechters dat dit kon gebeuren.
Resultaat een hoop boze gezichten, doorschuiven van de verantwoordelijkheid,...
en een Bolsius die kan blijven.
Een goed vooruitzicht om linksom of rechtsom toch een mooie periode van zes jaar tegemoet te zien.
En Sytze, ach ja, misschien gaat die wel gewoon dood voordat die hele juridische poppenkast achter de rug is.
Ik geloof niet zo in loterijen, maar ik durf er eigenlijk wel om te wedden dat men daar op gokt...
Hij belooft immers regelmatig beterschap.

zou mijn leven ooit
van meer waarde voor me worden
dan de wens om te willen zijn wie ik ben,
welke waarde zou ik wensen
aan dat leven toe te willen kennen...

tel. 06 57656027

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 16 Oct 2016, 18:00 

Tja die

B O L S I U S

dat hij de zaak verliest is duidelijk. Hij is immers al veroordeeld voor zijn onrechtmatig handelen?
Maar of ik daar wijzer van word is idd de grote vraag.
En of een oplossing in de openbaarheid komt is natuurlijk ook de vraag.

Één ding is wel duidelijk, daar heeft Jean gelijk in, het zal Bolsius niet persoonlijk raken.
De gemeente zal veroordeeld worden, niet meneer de burgemeester.

En de gemeenteraad kan hem niet aanpakken, ze hebben hem immers zojuist weer zes jaar gegeven? (Had de strafrechter dat maar gedaan!)
En hem alsnog wegsturen voor zijn gedrag uit 2014 kan niet.

En respect voor de rechtspraak zit er inderdaad niet in bij Bolsius. Het is de overheid die er steeds op aandringt dat daders excuses aanbieden aan de slachtoffers.
Het zal niemand verbazen dat ik nog steeds op die excuses zit te wachten.

En of ik voortijdig dood zal gaan is nog maar de vraag. Mijn gezondheid is inderdaad erg slecht.

Maar of ik ooit beterschap beloofd heb? Kan het me niet herinneren.
Heb alleen aangegeven dat ik niet nog meer pubers slachtoffer wil laten worden van de samenlevings onderbuik.

Samenvattend:

BOLSIUS EN IK ZULLEN NOG WEL ZES JAAR VERDER STRIJDEN

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Unread postPosted: 19 Oct 2016, 07:49 

"Hoe gaat het nu verder met Sytze ? vroeg Jean zich af aan het begin van dit topic.

Nou das wel duidelijk: het gaat NIET verder

Onderstaande mail is een herhaling van de mail die het wijkteam mij vorig jaar stuurde. (zie de mail van 7 augustus 2015 hierboven)
Dus Bolsius blijft mij naar het wijkteam sturen, wat op haar beurt zegt niets te kunnen doen.
(Hoe intelligent ben je dan als burgemeester?)

En dat wijkteam? Vrijwilligerswerk doen IN Amersfoort, waar tokkies mij graag willen gebruiken als vrijwillige boksbal?
Zodra mij naam valt, valt er nog iets: de deur voor mijn neus dicht, want je scoort niet als je mij binnenhaalt.

En verhuizen binnen Amersfoort? Waar op elke plaatselijke site mijn gegevens vermeld staan?

Nog los van de "aandacht" die de plaatselijke editie van het AD graag aan mij besteedt Dat houdt het vuurtje wel brandend.

Dus hoe gaat het nu met Sytze?
Het gaat dus niet.
Het is wachten op een jarenlange procedure bij de rechtbank.
Intussen wacht de gemeente of ik niet voor die tijd overlijdt.

P.S.
Het mag duidelijk zijn dat Bolsius niet reageert op onderstaande mail van het wijkteam.
---------------------------------------------------------------------------------------

Van: Lemmen, Ralph (R.Lemmen@amersfoort.nl) Deze afzender staat in de contactpersonenlijst.

Verzonden: donderdag 22 september 2016 10:55:30
Aan: Sytzevanderv. (sytze61@live.nl)
Beste meneer vd V.

Ik mail je naar aanleiding van ons telefoon gesprek van 15-09-2016 waarin je hebt aangegeven wederom naar het wijkteam verwezen te zijn.
Je geeft aan via de brief in de mail dat je geadviseerd wordt om contact op te nemen met het wijkteam.
De vraag aan het wijkteam is om te onderzoeken of er met het wijkteam iets verbeterd zou kunnen worden op het gebied van je leefomstandigheden.
Wij hebben verschillende malen gesproken over hoe we je daarin zouden kunnen helpen en het isolement waar in jij zit te doorbreken.
Bijvoorbeeld: door het doen van vrijwilligerswerk en verhuizen binnen Amersfoort. Jij ziet dit niet zitten.
Je geeft aan dat het wijkteam hierin voor jou niets anders kan betekenen dan meewerken aan huisvesting buiten de stad.
Dit valt echter buiten de invloedsfeer van het wijkteam.
Hierom hebben we in goed overleg besloten om onze gesprekken op dit moment niet verder voort te zetten.
Je vroeg om een bevestiging per mail van deze afspraak; bij deze.

Ralph Lemmen | Medewerker wijkteam Soesterkwartier | Gemeente Amersfoort |
T 06-26440911 | T gemeente 14 033 | Soesterweg 556 3812 BP Amersfoort |
wijkteamsoesterkwartier@amersfoort.nl |
http://www.amersfoort.nl/wijkteams | Werkdagen: di-do-vr |

Report this post
 Profile  
Reply with quote  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ]  Go to page Previous  1, 2

All times are UTC