Jean Op den Kamp wrote:
Vloeken?
Nee, vloeken deed ze net niet. Maar het stond haar wel duidelijk tegen dat artsen zoals zij regelmatig worden geconfronteerd met mensen die met klachten in de schaamstreek veel te lang hebben gewacht..................omdat ze zich schaamden.
Het feit dat er veel te lang is gewacht omdat de patiënt zonder uitleg en zonder vervolgafspraak op straat stond is nog veel beschamender.
Vanaf woensdag drie keer per week in de UV-b. Deze bestraling moet me ivm die jeuk tijd geven om toch zelf te proberen die Testosteron er weer onder te krijgen. Het geeft ook lucht om met de psieg te bekijken wat de gevolgen voor mijn gevoelens zijn als die T-waarde weer normaal zou worden. En de komende maanden heel regelmatig onder controlle met die lichen, kans om dat nog onder bedwang te krijgen is heel klein. Maar niets doen gaat goed fout.
Mijn afspraak met de urologie in R'dam pas op 24 augustus vond ze compleet onverantwoord. Ik heb me bij de huisartsenpost terug moeten melden met die afspraak en zo moet er bekeken of er een urgentie mogelijk is. Die zullen nu vanmiddag waarschijnlijk terug bellen. Dan bellen ze me wakker, want ook de vermoeidheid is terug. Ik val haast om. Zie mijn eigen handen trillen boven de toetsen. Dus maar eens een uurtje dimmen...
Vloeken?
Ja natuurlijk vloek ik inwendig. Dat zou u waarschijnlijk ook doen onder deze omstandigheden.
Of het helpt? Doet dat er nog wat toe dan? Het raakt me niet eens meer echt persoonlijk. Het is meer een,...dit mag toch niet waar zijn.
Heavy stuff, Jean.
Maar gelukkig dan toch iemand die luistert,
en handelt.
Daar was je ook wel aan toe, nietwaar.
Wilde wel dat ik even bij je kon zijn,
maar 't zit er op het moment niet in, helaas.
Succes bij de psieg, morgen.
Ik bel daarna nog wel.
Liefs, Gerrit